Waar erger je je aan? #14

Ik ging eerst vaak naar restaurant waar het € 40 inclusief drinken was (bier wijn fris) en nu is het 40 euro zonder drinken. Echt zo’n groot verschil

Top Nine maak ik elk jaar een gezellig insta overzichtje mee maar er zit dit keer een bug ofzo in waardoor hij negen random foto’s lijkt te pakken ipv de beste negen. Irri. Vind het altijd een leuke recap van het jaar en zeker omdat dit een heel erg leuk jaar was :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::heart::heart:

1 like

Dat je in de Videoland-app series kunt downloaden maar vervolgens internet nodig hebt om die hele app later opnieuw te kunnen openen.

2 likes

Sowieso is die hele nieuwe app echt kut

12 likes

Huh dat ziet er karig uit

3 likes

Da’s rotig

35 likes

7 likes

Ziet er echt uit om te huilen ja.
Wat is je go to zaak? Ik ben altijd opzoek naar goede roti.

Echt heel random: Ik erger mij aan zinnen met daarin ‘zij wilt’ en hij wilt’.

Die extra t is dus echt niet nodig en fout. Snap ook niet waar dat vandaan komt.

Tot zover. Ik ben geen taalnazi, alleen dit… gruwel.

23 likes

Ja echt dit. En zowel geschreven als in de spreektaal. Heb ook t idee dat ik het steeds meer hoor :sob:

4 likes

Soms heeft m’n favo ASMR persoon een ‘natte’ mond
Dus dan hoor je heel veel gesmak.

2 likes

Wtf is dit?! Dit kunnen ze echt niet geven. Schaamteloos.

2 likes

En weer een nacht vol met gehoest en gesnotter. De boel begint nu los te zitten en daardoor moet ik meer hoesten. Mn hele borst doet zeer. Ben maar weer beneden gaan zitten met een kopje thee. Ben echt kapot na zoveel nachten niet kunnen slapen ondertussen…

2 likes

Dat er sinds er baby’s in de familie zijn op feestjes geen enkel normaal gesprek gevoerd kan worden omdat alles onderbroken wordt door een actie van de baby’s en daar direct aandacht naartoe moet

44 likes

Mijn collega’s hebben niks geleerd. Als er eentje zegt ja ik voel me ziekjes dan zeg ik altijd hè wat vervelend maar hou je al je bacillen bij je? Dan zie je ergens ver weg iets rinkelen van oja misschien niet zo handig + we kunnen gewoon prima thuis werken, doe dat dan! Gisteren in de metro ook alleen maar kuchende en snotterende mensen en bij een concert ook de halve zaal vol half zieke mensen leek wel.

2 likes

Ik mocht van leidinggevende gewoon naar kantoor komen toen ik corona had en nog niet helemaal klachtenvrij was na 5 dagen, zou ik zelf nooit voorstellen.

Zo herkenbaar dit, ging achteraf nadenken waar we het nu eigenlijk allemaal over gehad hebben en dat was dus gewoon helemaal niks, het was net een kindercircus

2 likes

Zo dat vond ik ook altijd zo naar in de kinderopvang.

‘‘Ze had vannacht koorts, maar vanochtend niet meer hoor’’, terwijl het kind zo ongeveer scheel keek van de koorts en zich gewoon ellendig. En als je dan vroeg of ze paracetamol hadden gegeven dan was het een snelle nee en weg waren ze en 9 van de 10 keer had het kind 4 uur later ineens weer 39 graden koorts. Gelukkig waren mijn collega’s en ik dan wel extra alert.

Maar ook kinderen die met buikgriep, looporen, norovirus, ontstoken ogen, waterpokken en noem maar op gebracht werden en dan waren ouders verbaasd als we ze weigerden.

Ergste wat ik meegemaakt heb was een kind met hand-mond-voetziekte en dat kind was hartstikke beroerd. Toen ik ouders belde dat ze hem moesten komen halen zei vader: ‘’‘Dat is helemaal mooi, nu maak je het mijn probleem dat hij ziek is’’
Uhm, het is jouw kind?!

36 likes

Gatverdamme, alsof ik nog een reden nodig had om geen kinderen te willen

7 likes

Wauw dat laatste. Ik voel me altijd heel schuldig als mijn kind ziek wordt op de opvang, dan laat ik alles direct uit mijn handen vallen want ik vind het voor kind én leidsters gewoon megakut dat hij er is.

Met uitgedroogde waterpokken mogen ze bij ons trouwens wel komen. Is ook beter om al jong te krijgen trouwens, dus ik ben daar alleen maar blij mee, hoe raar dat ook klinkt.

5 likes