feestdagen die mijn tv-schema omgooien, hoezo je kan geen housewives of potomac uitzenden op kerst?!
Ik zit in een koffietentje waarbij de manager een echte horeca tijger is en ik heb het gevoel alsof ik in een reel zit van viccle
Omg ik heb deze saga gemist maar eggs Benedict en origami workshops, where do I sign up?
Ik weet hoe truttig cruises zijn, maar lijkt me eigenlijk wel heerlijk een week in mn eentje chillen
Dat mân vriend 3 grote cadeauâs van zân zoon krijgt voor kerst en ik helemaal niks, terwijl ik elk weekend voor hem kook, zân kleren was en zân kamer opruim. Daar kap ik ook gelijk mee. Verwacht echt geen mega cadeau, maar al is het maar iets kleins ofzo. Zeker omdat mân vriend er wel 3 krijgt.
De zoon van jouw vriend lijkt me echt een kutkind, sorry. (Gebaseerd op jouw verhalen)
Maar waarom doe je dat ĂŒberhaupt? Hij is toch geen kind meer? Goed dat je ermee kapt.
Misschien heeft ie polio, maar ben ook benieuwd naar t antwoord. Walgelijk.
Sinds ik terug ben gekomen van mijn ouders vanmiddag gaat vanalles mis:
-Ik ben super moe, maar was te laat voor een middagdutje.
-Ik liet een zwaar pakket uit mân handen vallen en toen scheurde een nagel bijna halverwege af. Het bloedt maar door en het doet pijn.
-IKEA belde om te bevestigen dat ze morgen tussen 10-11u in de ochtend iets in elkaar komen zetten. Maar even later kreeg ik een bevestiging dat ze tussen 8-10u âs avonds komen en ik kan ze nu niet meer bereiken.
-Ik kwam vanmiddag thuis en zag dat ik de verwarming anderhalve dag aan heb laten staan. Helemaal top.
-De trui die ik had besteld, is er niet meer, dus nu is die bestelling geannuleerd.
Thanks voor dit, heerlijk verslag haha
Hoe oud is hij? Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een taak voor je vriend om hem hierop te wijzen cq in op te voeden.
Ik heb zooooân slechte houding als ik bordspellen speel (ik ga dan automatisch als een zoutzak zitten). Hele middag Wingspan gespeeld dus zere rug nu
Ja precies. En het is dus ook niet dat ik het niet gevraagd heb dus echt flauw. Nadat mijn vader ook boos werd en dr heeft aangesproken was het wel oke, maar sorry zeggen of whatever dat zat er niet in. Mja dat is typisch mijn moeder. Op de één of andere manier is er altijd wel iets op of aan te merken bij alles wat ik doe
Krimpflatie bij de sushi. Alles is mini geworden
Ik deel je ergernis. Normaal betaalde wij met zân tweeĂ«n 70 euro. Nu 93,50 moeten afrekenen. Plus alles was twee stuks wat vroeger 4 was en je moet nu bij betalen voor de boontjes.
Wow bijbetalen voor sashimi snap ik, maar voor de boontjes
Ik ging eerst vaak naar restaurant waar het ⏠40 inclusief drinken was (bier wijn fris) en nu is het 40 euro zonder drinken. Echt zoân groot verschil
Top Nine maak ik elk jaar een gezellig insta overzichtje mee maar er zit dit keer een bug ofzo in waardoor hij negen random fotoâs lijkt te pakken ipv de beste negen. Irri. Vind het altijd een leuke recap van het jaar en zeker omdat dit een heel erg leuk jaar was
Dat je in de Videoland-app series kunt downloaden maar vervolgens internet nodig hebt om die hele app later opnieuw te kunnen openen.
Sowieso is die hele nieuwe app echt kut
Huh dat ziet er karig uit