Da’s rotig
Ziet er echt uit om te huilen ja.
Wat is je go to zaak? Ik ben altijd opzoek naar goede roti.
Echt heel random: Ik erger mij aan zinnen met daarin ‘zij wilt’ en hij wilt’.
Die extra t is dus echt niet nodig en fout. Snap ook niet waar dat vandaan komt.
Tot zover. Ik ben geen taalnazi, alleen dit… gruwel.
Ja echt dit. En zowel geschreven als in de spreektaal. Heb ook t idee dat ik het steeds meer hoor
Soms heeft m’n favo ASMR persoon een ‘natte’ mond
Dus dan hoor je heel veel gesmak.
Wtf is dit?! Dit kunnen ze echt niet geven. Schaamteloos.
En weer een nacht vol met gehoest en gesnotter. De boel begint nu los te zitten en daardoor moet ik meer hoesten. Mn hele borst doet zeer. Ben maar weer beneden gaan zitten met een kopje thee. Ben echt kapot na zoveel nachten niet kunnen slapen ondertussen…
Dat er sinds er baby’s in de familie zijn op feestjes geen enkel normaal gesprek gevoerd kan worden omdat alles onderbroken wordt door een actie van de baby’s en daar direct aandacht naartoe moet
Mijn collega’s hebben niks geleerd. Als er eentje zegt ja ik voel me ziekjes dan zeg ik altijd hè wat vervelend maar hou je al je bacillen bij je? Dan zie je ergens ver weg iets rinkelen van oja misschien niet zo handig + we kunnen gewoon prima thuis werken, doe dat dan! Gisteren in de metro ook alleen maar kuchende en snotterende mensen en bij een concert ook de halve zaal vol half zieke mensen leek wel.
Ik mocht van leidinggevende gewoon naar kantoor komen toen ik corona had en nog niet helemaal klachtenvrij was na 5 dagen, zou ik zelf nooit voorstellen.
Zo herkenbaar dit, ging achteraf nadenken waar we het nu eigenlijk allemaal over gehad hebben en dat was dus gewoon helemaal niks, het was net een kindercircus
Zo dat vond ik ook altijd zo naar in de kinderopvang.
‘‘Ze had vannacht koorts, maar vanochtend niet meer hoor’’, terwijl het kind zo ongeveer scheel keek van de koorts en zich gewoon ellendig. En als je dan vroeg of ze paracetamol hadden gegeven dan was het een snelle nee en weg waren ze en 9 van de 10 keer had het kind 4 uur later ineens weer 39 graden koorts. Gelukkig waren mijn collega’s en ik dan wel extra alert.
Maar ook kinderen die met buikgriep, looporen, norovirus, ontstoken ogen, waterpokken en noem maar op gebracht werden en dan waren ouders verbaasd als we ze weigerden.
Ergste wat ik meegemaakt heb was een kind met hand-mond-voetziekte en dat kind was hartstikke beroerd. Toen ik ouders belde dat ze hem moesten komen halen zei vader: ‘’‘Dat is helemaal mooi, nu maak je het mijn probleem dat hij ziek is’’
Uhm, het is jouw kind?!
Gatverdamme, alsof ik nog een reden nodig had om geen kinderen te willen
Wauw dat laatste. Ik voel me altijd heel schuldig als mijn kind ziek wordt op de opvang, dan laat ik alles direct uit mijn handen vallen want ik vind het voor kind én leidsters gewoon megakut dat hij er is.
Met uitgedroogde waterpokken mogen ze bij ons trouwens wel komen. Is ook beter om al jong te krijgen trouwens, dus ik ben daar alleen maar blij mee, hoe raar dat ook klinkt.
Klopt, met uitgedroogde mogen ze sowieso komen, tenzij ze ziek zijn. Op veel plekken tegenwoordig ook als ze het nog blaasjes zijn, want ze zijn al besmettelijk voor de blaasjes ontstaan. Dit was alleen ergens waar ze niet mochten komen met blaasjes en dat wisten ouders.
Wij hadden dit ook maar dan met twee honden lagen ze net lekker, werden ze weer geroepen om even te aaien
Ja dan zit je met 15 man te kijken naar hoe een baby gaapt of knippert. Boringggggg
Zo herkenbaar. Ik ben alleen in dit geval degene met het kind (baby) en ik vind dat zo intens en afleidend, dat het me ook niet goed lukt om een normaal gesprek te voeren dat níét gaat over iets wat zij op dit moment doet. Vind dat écht geen leuke ontwikkeling van mijn hoofd, hoop dat die babyruis in mijn hoofd snel weer een beetje opklaart.
Mijn geheugen rondom cijfers. Ik ben mijn OV al een tijdje kwijt dus ik net het klantennummer bellen (om een nieuwe aan te vragen moest ik de einddatum hebben) en blijkbaar stond mijn adres van twee woningen geleden nog in het systeem. Die postcode wist ik gelijk nog op te noemen en toen vroeg ze mijn huidige postcode was die ineens uit mijn brein verdwenen