Ikea!
Ah nee snap ik, dat is wel zuur! Is er zicht op een compensatieregeling? Ik hoop voor je dat het wel haalbaar/oplosbaar is.
Top, ik ga kijken!
Ja die van IKEA zijn echt top, fool proof en simpel, gaan nooit stuk, heb ze echt al jaren!
En past megaveel op!
Aan de tweede persoon van de arbodienst van m’n werk die me natuurgeneeskunde aanraadde, why
Aan de afspraak bij de tandarts deze week om half 9 ‘s ochtends…… waaaaaarom heb ik dat gedaan?
Heel herkenbaar
“Dan heb ik nog iets aan mijn dag”
Ik had m voor vrijdag 9.00 staan. Belde de tandarts mij vanmorgen om te vragen of ik ook om 10.30 kan. Ik riep natuurlijk meteen JA. Zij was vet blij en ik eigenlijk ook ![]()
Ik ben op zich wel op tijd wakker, want heb een baby, dus dat was mijn redenatie.
Maar vergeten dat ik zeker wel een kwartier van tevoren moet vertrekken en dan moet je dus ook was gegeten en uitgebreid gepoetst hebben. ![]()
Deze vent, één of andere dieet man die op youtube heel vaak in mijn reclame zit voor een filmpje. Zijn stem is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vervelend, echt een hele nare vent
Ik heb de hele tijd een kale vent die me aan de selfhelp boeken wil helpen.
ja denk het wel! Ik kan dat accent ook niet thuisbrengen, ergens in het noorden ofzo
Oh ja. Heel vervelend. Hebben vaak ook geen studieschuld omdat toen ook alles betaald werd door mammie en pappie.
![]()
Hardop in jezelf voorlezen is HET SLECHTSTE WAT JE KAN DOEN ![]()
En dan is de reclame gelukkig afgelopen
Ik HAAT de fucking subway. Er staat dat er sla en tomaat op het broodje zit. Dus ik klik dat niet aan wat ik wil niet dubbel, stond ook niet ‘vereist’ bij. Krijg ik dus nu echt een shit broodje zonder sla en tomaat!? Hoe verzin je dat.
Als ik ergens agressief van wordt dan is het zijn kop
Enige wat ik mogelijk kan erven is schulden denk ik ![]()
de buurman die weer midwinterhoorn aan t spelen is
nog 4 dagen en daarna is t afgelopen gelukkig
edit: volgens mij probeert hij het iemand te leren ofzo? heeeeel vals
