Waar erger je je aan? #14

zag al aankondiging langskomen, leuk!

echt tof dit, weet zeker dat het een succes gaat worden!!

4 likes

ik wil zo graag weten wat voor bedrijf het is nu hahaha

bijna net zo spannend als wie nou de BNer was die coke kocht met haar kind erbij

6 likes

Die zwangere buikpoppetjes toch?

4 likes

Wat goed dat je dit écht bent gaan doen! :raised_hands: weet nog dat je er over begon hier, echt heel gaaf.

7 likes

leuk!!! laat maar weten als je een werkstudent nodig hebt😛

3 likes

Zalando! Aas al een tijdje op schoenen, maar helaas uitverkocht. Dat kan natuurlijk, maar dan vraag ik om een seintje wanneer ze weer op voorraad zijn. Nu al 4x zo geweest dat ik 's ochtends om 6u mail krijg en dan wanneer ik in de ochtend kijk ze alweer uitverkocht zijn. Uiteindelijk andere schoenen gevonden, besteld en betaald en dan nog mail krijgen dat de bestelling niet verwerkt kan worden. Mag ik geen schoenen kopen ofzo!?

3 likes

ik ben irrationeel geĂŻrriteerd dat mijn baas mijn loon nog niet heeft uitbetaald terwijl ik al de hele week op verlof ben. Ik wil geld.

4 likes

Wat een geknal al

8 likes

Dat ik dit steeds hoor bijna een maand lang als ik door insta scroll ‘And with that the 2022 season comes to an end’.

3 likes

Hier ook. En dat terwijl hier een verbod is.

4 likes

bedankt voor de tip! Ga het eens in de gaten houden.

3 likes

Ben nu 8 dagen ziek en er komt maar geen verbetering. Gisteren bij de huisarts geweest en heb gelukkig geen longontsteking maar ik blijf wel door kwakkelen. Doe geen oog dicht s’nachts.

Mijn schoonzusje zit al een beetje in mn irritatiezone en nu heeft ze besloten om voor mijn familie oliebollen te bakken morgen. Wat ik normaal doe. En ze kan niet eens goed bakken (serieus alle cakes storten in enzo) maar ze weet het wel altijd beter. Ga gewoon wat anders doen morgen.

1 like

Als zij dat nou leuk vindt? Dan ga je toch zelf ook lekker oliebollen bakken als je dat graag wilt :woman_shrugging:

15 likes

Ja weet ik! Het is gewoon een ergernis, kwam het even hier uittyppen en dan me eroverhen zetten. Meestal als ik iets bedenk/ga doen, gaat ze vrij snel erna hetzelfde doen (met verschillende hobbys en mn sportschool etc al). Dus ik vond het gewoon even jammer, want nu gaat mn familie dat met haar doen ipv met mij.

9 likes

Ik zou dit ook irritant vinden hoor. Zeker als het wordt opgelegd.

8 likes

Oh dat snap ik wel hoor. Als het een beetje traditie is dat jij dat altijd doet mag je best even balen dat iemand anders dat zonder overleg gaat doen.

2 likes

Is het een optie om het samen te doen?

En dat ze dezelfde dingen gaat doen als jij zou ik als een compliment zien, blijkbaar vindt ze het tof wat jij allemaal doet :wink:

2 likes

Jullie kunnen toch ook samen bakken?

5 likes

Hahaha dit gesprek sorry :joy: alsof we op de kleuterschool zijn beland

61 likes