Good goddamn wat zijn er toch een hoop wereldvreemde mensen. Doet me denken aan de huisgenoot die wel eens aan mij vroeg “Moet je nu alweer werken?”.
Ik hoop dat die ouders 100 worden
Eerste vakantiedag en snotverkouden🤬
Misschien had je een vriendelijk gezicht op kunnen zetten en het even uit kunnen leggen en om hulp vragen.
Da’s mijn methode en damn wat werkt dat goed, aanrader!
Ik ben 20 kg afgevallen de afgelopen maanden en dat is natuurlijk heel fijn maar ik had daarvoor al best veel winterkleding gekocht en dat is nu allemaal veel te groot; maar gevoelsmatig is de winter bijna voorbij dus wil ik niet meer veel nieuwe dingen kopen…
Ik dacht dat ik recent hier al een post over zag, maar jij was het zelf

Hahaha sorry ik vind het heel sneu voor je dat je het moet aanhoren maar vooral dat er niemand anders is die er ook last van heeft
Dan is het niet te lekker en eet je er minder van (althans dat zou bij mij zo werken )
Er zijn nu al 3 mensen die toen ik zei dat ik een paar dagen weg ga reageerde met " Moet je niet werken?"
Wat denk je zelf schat. En daarna komt de " gA jE allEen??"
Zeg gewoon even oh wat leuk veel plezier judge judy!
Maar dan heb je alvast kleding voor volgend jaar en nu is er sale
Waar ga je dan naartoe of heb je geen zin om dat online te delen?
Berlijn En ja ik heb vrij!! Haha
O, ik dacht dat je je gewoon ziek had gemeld. Alvast veel plezier.
Ik zat net even lekker te janken omdat het de sterfdag van mijn vader is (en ook nog eens een jubileum!) en dat janken en neus moeten snuiten in combinatie met ongesteld zijn is echt 10 keer ruk.
Hahahaha Ik hoor mijn vriendinnen hier uit de buurt er ook nooit over trouwens, heb gewoon echt pech dat ik naast iemand woon die dit in zijn achtertuin doet. Gelukkig is het traditie dat het alleen tussen 1e advent en 3 koningen wordt bespeeld dus heb er ongeveer 6 weken weken per jaar last van
In ruil voor zara cadeaubonnen
Dit slaat vast helemaal nergens op, maar ik heb het idee dat ik hoofdpijn krijg van m’n pijnstillers.
Elke ochtend en avond neem ik een naproxen en een half uur daarna krijg ik steeds hoofdpijn. Waar slaat dit op.
Waarom neem je het dan? Kan je niet nemen als je pijn voelt opkomen?
Of je neemt te weinig en de pijn komt erdoorheen.
Hahahaha wat denk jij met een uber bestelling
Dat kan, heet medicatieovergebruikshoofdpijn, beste behandeling is acuut stoppen met alle pijnstillers gedurende 3 maanden, maar dat zou ik wel in overleg met je huisarts doen (want je zal die pijnstillers wel niet voor niks slikken?).
Die klote kriebel in m’n keel. Ik wil na meer dan een week wel eens normaal slapen.