Waar erger je je aan? #14

aka Viva

3 likes

Dat terugpinnen zolang duurt voordat t echt op je rekening staat. Dacht altijd de volgende dag maar nog niet😭

2 likes

Nouuuu

3 likes

Ik zit in een groepsapp voor een suprise voor mijn nichtje. Nou superleuk, maar ik ken dus helemaal niemand in die app. Vijd ik niet erg, maar niemand reageert op mijn berichten. Ze zoeken een activiteit op de party, dus ik allemaal ideetjes doorgegeven en er komt gewoon niks en er wordt overheen gelult en nu zitten anderen spellen te bedenken. Oke dan :joy:

Oh zo’n drama is het niet - ik ergerde me er aan en kwam het even hier luchten. Dacht dat dit topic daarvoor was.

48 likes

Het ging niet per se om jouw ergernis hoor, vooral ook de combinatie met reacties als ‘kan je niet samen bakken’ :joy:

7 likes

Hou zou je dat zelf doen? Om te buurt een bol deeg erin gooien?

1 like

Ja maar dat noem ik niet samen iets maken maar iemand iets laten maken terwijl jij hen entertaint

3 likes

Basically mijn doel in het leven.

16 likes

Ik MOET de loterij winnen. Of anders start ik een crowdfunding. Ik word namelijk uitgenodigd voor een babyshower. Ik wil op wereldreis en dr dan perongeluk niet bij kunnen zijn.

Oh… ik moet het blijkbaar organizeren. Kill me

39 likes

Je aanwezigheid kan je ook makkelijk weigeren.

6 likes

Jaa nja het is mn beste vriendin en het is best bijzonder dat ze uberhaubt zwanger is enzo. Dus ik wil wel wat leuks voor dr doen. Maar ik heb er persoonlijk echt een hekel aan hahaha.
Gelukkig wilt ze niks burgerlijks want anders had ik wel afgezegd haha.

1 like

Behalve een babyshower.

Edit: maar snap wel dat je er voor haar bij wil zijn hoor! Juist lief als je dat wil doen terwijl je er zelf niet van houdt.

5 likes

Hahaha jaa ik bedoel die luier verschoon spelletjes en piemel klei gedoe :joy:

Nee is ook een antwoord.

2 likes

Herken dit ook van mijn gelukkig nu ex van t broertje van mijn man. Alles wat ik deed kon zij natuurlijk beter, echt zo een rare bewijsdrang had ze. Ze zat sowieso standaard in mijn allergie. Echt ben blij dat ze weg is.

2 likes

Hoesten. Echt het is de meest nutteloze lichamelijke reactie ooit. I get it, als er iets in je keel vastzit, super nuttig! Maar NIET 1,5 week lang, terwijl er gewoon niks meer is om te hoesten. Ik heb inmiddels allemaal ribben gekneusd door het hoesten (ik wist niet eens dat het mogelijk was). Maar stoppen? Nee joh! Gewoon lekker doorhoesten. Ik ben nu gewoon boos ook dat het zo’n nutteloze functie is. Biologisch en evolutionair gezien slaat het gewoon nergens meer op. Lekker je eigen ribben breken, je schuilplaats verraden met je geblaf en continu half stikken, mega nuttig! :tada:

19 likes

Dat deze dag echt verschrikkelijk lang duurt. Ik heb niet zo heel veel meer te doen, maar ik vind het ook zo raar om vroeg weg te gaan van kantoor want ik heb ongeveer de hele maand december ziek op bed gelegen. Maar ik kan het echt niet meer aan hier. Ik wil gewoon in m’n bed liggen!

2 likes

Het ‘beste’ aan een babyshower organiseren is dat je in eigen hand hebt wat er gebeurd. De babyshowers die ik heb georganiseerd waren gewoon gezellige feestjes met een hoop vriendinnen zonder gekke dresscodes, rare baby spelletjes en dat soort ongein.

2 likes

dus jullie gaan paintballen?

5 likes