Ja heb dat indd in het spiraal topic gepost dus als je er nog vragen over hebt kunnen we er daar over verder praten haha
Door jou ging ik twijfelen of ze wel echt zo heten. Maar bij mn exwerkgever heten ze inderdaad zo. Dinerkaarsen is de normalere naam denk?
Ik heb even teruggezocht in de app en deze vorig jaar maart gekocht voor ā¬10. Oke doei inflatie nu weten we het wel weer.
Ik heb dit ook een keer gehad toen ik in het buitenland woonde. Dat ging destijds over zorgtoeslag dat ik terug moest betalen, maar ik wist van niks want had ook de eerste brief niet gehad. Bij die aanmaning meteen gebeld om te vragen wat er nog meer open stond en hoe het kwam dat dit niet online terug te vinden was. Blijkbaar krijg je het bericht met āje moet dit terugbetalenā niet online Echt wat een gedoe allemaal. Ik was ook bang voor nog meer extra kosten, maar hij kon dat toen gelukkig wel voorkomen.
Dat de wekker weer zo vroeg ging
Een vriendin van me is zo veroordelend altijd, ik ben haar echt kotsbeu. Ze haat mān fwb en moet altijd diep zuchten of met haar ogen rollen als ik er iets over vertel in onze groepchat of wanneer we samen met andere vrienden zijn. Wanneer ik haar alleen spreek, praat ik er niet over om geen discussie te starten.
Maar nu ben ik er echt gewoon klaar mee. Fuck it.
Eindeloze cyclus die de was heet.
Er is altijd wat te wassen, te drogen en in de weg staat of nog opgevouwen moet worden.
Laat het meestal zo lang mogelijk op het rek hangen zodat niet opgevouwen en in de kast hoeft maar er is eigenlijk geen ruimte voor.
Ik heb gewoon voor de 3x in 2 maanden blaasontsteking
Ik dacht dit precies gisteren. We hadden alle wassen die dag gedaan, alles opgevouwen en opgehangen. Lege wasmanden. En dan aan het einde van de dag gooi je er weer allemaal dingen in en begint het riedeltje weer opnieuw.
Mijn buren zijn al 2 uur non stop aan het boren. Prima dat je moet boren, liever ook nu dan savonds als ik aan het chillen ben, maar het is sinds 2 uur terug geen seconde stil geweest
Ik vraag mij dan echt af wat je aan het maken bent, moet je ook niet even plassen, slokje drinken, aan je neus krabben? Of heb je de boor gewoon aangezet en ben je weg gelopen?
Even ongevraagd advies hierop, want blaasontstekingen zijn mega kut en ik heb er mijn hele leven vaak last van gehad maar nu al jaren niet meer. Misschien heb jij er toevallig iets aan.
Blaasontstekingen
Had er als kind al heel vaak een, dus blijkbaar al gevoelig voor, en dat werd heel erg toen ik seksueel actief werd. Ondanks altijd plassen na seks kreeg ik toch regelmatig blaasontstekingen. Soms was ik het voor met veel water en cranberrysap drinken, maar soms was een antibioticakuur nodig.
Een keer kreeg ik het in het weekend, dus moest ik naar de huisartsenpost ipv de huisarts. Deze arts had het geweldige idee, omdat ik vertelde dat het de zoveelste keer was, om me ook een onderhoudskuur te geven: elke keer na seks ƩƩn antibiotica-tablet innemen. Dit heb ik ongeveer 2 jaar gedaan en toen ben ik er weer mee gestopt. Dat is nu al meer dan 10 jaar geleden en ik heb nooit meer blaasontsteking gehad! Leek dus net of het tot die tijd altijd sluimerde en steeds weer de kop opstak.
Dat ik mijn huis gewoon niet schoon en opgeruimd kan houden op de een of andere manier. Iedere keer als de schoonmaakster komt is het weer zoān goblins nest Ik haat het
Dit doe ik ook en is voor mij ook dĆ© sleutel geweest om geen blaasontstekingen meer te hebben. Ik had ze ook elke maand op een gegeven moment en nu dus nooit meer, omdat ik āpost-coĆÆtusā altijd een lage dosering antibiotica preventief neem.
True dit hebben ze bij mij ook gedaan, ik heb maar een half jaar elke keer naar de seks een AB moeten slikken en sindsdien nooit meer een blaasontsteking gehad! Terwijl ik daar zo intens veel pijn en ongemak had heb ik het nu nooit meer gekregen, zo blij mee.
Helemaal niet ongevraagd advies, ik word er echt helemaal gek van! Wat je zelf ook schrijft: ik ben er gewoon mega gevoelig voor en ondanks dat ik doe wat aangeraden wordt heb ik het elke keer weer.
Ik ga meteen proberen een afspraak te maken met mijn huisarts en dit opperen. Hopelijk kan hij zich hier ook in vindenā¦
Ik heb liever aan een stuk door dan dat ge heeeeā¦hee.heā¦heeeeeee.he he heeee.
Rot zeg! Heb je ook al d mannose pillen geprobeerd? Werkt als een trein bij mij.
Echt dat laffe geboor is zo hatelijk.
Ik ben weer eens mijn eigen ergernis, ik heb voldoende werk liggen maar er zijn 12 dingen interessanter om te doen dan werk op te pakken. Poging 3 dan maar.
āEr is morgen en vrijdag staking maar we kunnen pas last minut vertellen of jouw trein wel of niet rijdā
Oke ja bedankt voor niks.
Ook nog wat ongevraagd advies voor als je niet teveel antibiotica wil slikken.
Ik had ook vaak last van blaasontstekingen en heb wat gehad aan deze post:
Daarnaast was een vriendin van mij laatst bij de bekkembodem fysiotherapeut omdat ze recent bevallen is en ze alles wilde laten checken.
Deze bekken bodem fysio gaf aan dat ze ook onbegrepen blaasontstekingen behandeld.
Het kan inderdaad ook goed helpen om een goede kwaliteit D-mannose te slikken, zoals iemand hier in het topic ook aangaf. Als onderhoudsdosis en zelfs ook als behandeling van een blaasontsteking (3x per dag een hoog gedoseerde tablet).
Of als je weet dat de blaasontstekingen veroorzaakt worden door seksueel contact, na de seks een tablet Normaflor inbrengen. Om de vaginale bacteriƫn te herstellen: Normaflor Vaginale tabletten (12st)
Ik vond ook nog deze website over blaasontsteking: https://infoblaasontsteking.nl/