Dit.
- Dat tussen december 2019 en december 2021 $ 26 biljoen (63%) van alle nieuw gecreëerd vermogen door de rijkste 1% is opgestreken.
Dit.
Mijn vriend die bij Amerikaanse ketens wil blijven eten en niet kan accepteren dat dat helemaal niet chill is als je geen vlees eet.
Olifanten dracht!
Maar wel erg slordig
Ik liet vandaag mijn spiraaltje verwijderen bij de huisarts (helaas niet gelukt ) maar het allereerste wat hij zei was “kinderwens, wat leuk!!” Gewoon echt niet eens gevraagd wat mijn reden was maar direct een aanname.
Nou dat is niet het geval dus dat was best wel awkward en achteraf vond ik het maar een stomme opmerking. Er zijn zat andere redenen. Dat zouden ze bij mannen nooit meteen roepen, niet dat zij iets van anticonceptie hebben, maar toch he.
Op dit moment erger ik me echt aan alles en iedereen…
Gaat echt top hier
Wat een super stomme opmerking, ook nog op zo’n kwetsbaar moment
Lol en ze stellen zich ook geen vragen bij een zwangerschap van twee jaar lang?? Moest lachen maar het kan natuurlijk ook voor pijnlijke situaties zorgen… inderdaad slordig zeg
Een telefonische afspraak met een arts ‘in de middag’. Zit al de hele dag aan m’n telefoon gekluisterd en durf amper te gaan plassen, maar uiteraard nog steeds niks gehoord.
En dan ook nog in zo’n lelijk flesje😭
CONTEXTTT
Gaat het om de prijs?
Nee om een verschijning van jezus. Goed zoeken
Waarom is het niet gelukt om hem te verwijderen (als je dat wilt delen)?
Alle jezus op een geurstokkie.
Ok. Meteen Marie Stella Maris kopen dus.
NOUUUUU
De prijsstijgingen zijn echt belachelijk. De huishoudkaarsen zijn in een jaar ook van 4,75 naar ik geloof nu 7,50 gegaan. Slaat echt nergens meer op.
Ik heb 2 uur en een kwartier vertraging op een rit van 3 kwartier. #treinleven
Aan mezelf, dat ik een etentje afspreek morgenavond terwijl ik morgen een lange, vermoeiende werkdag heb en nu al weet dat het teveel gaat zijn. En dat ik me dat pas bedenk op het moment dat ik van de ander ‘ja morgenavond is goed!’ terugkrijg nadat ik dat nota bene zelf heb voorgesteld. Echt hoezo kan ik niet nadenken ofzo
Huishoudkaarsen?! Maak je daarmee je vensterbank schoon?