Waar erger je je aan? #14

Ja ik dacht ook dat mijn voorkeur bij aan een stuk lag, maar nu ik het mee maak heb ik toch liever stiltes tussendoor. Het is gelukkig vlak na mijn post gestopt :grin:

1 like

Ik vind dat het zwembad hierin zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Als je mensen hierop aanspreekt krijg je 9 van de 10 keer een grote bek terug namelijk.

5 likes

Volgens mij mag dit ook daadwerkelijk niet meer. Ik was vorige week een weekendje weg en maakte in het zwembad een foto van mijn kind (erop gelet dat er niemand anders zichtbaar was). Toen werd ik aangesproken door de badmeester dat ze het daar wel tolereren als er echt niemand anders op de foto staat maar dat het eigenlijk niet mag.

4 likes

Pff bij het babyzwemmen ook zoooo vaak ouders die dan vanaf de kant de andere ouder met kind fotograferen terwijl de hele groep erop staat. Ze worden er gelukkig wel altijd op aangesproken maar echt hoe bedenk je het.

Zelfs als ik naar het Nijntje Museum ga probeer ik geen andere kinderen op de foto te zetten. Ziet er wel leuk uit op de foto’s, alsof mijn zoontje het hele museum voor zichzelf had terwijl ik in werkelijkheid gek werd van al die gillende kinderen.

2 likes

Ohja, dan loop ik voor mn gevoel echt heel erg achter en moet ik nog meer wassen op een dag doen en ergens kwijt kunnen.
Kan het ook niet laten liggen.

3 likes

@Philo bedankt voor de tip, maar helaas ook al geprobeerd zonder (voor mij) merkbaar effect… over de kwaliteit van die pillen durf ik alleen niets te zeggen

@flower aan een bekkenbodem fysio heb ik eigenlijk nooit gedacht. Ook dit neem ik mee bij m’n afspraak bij de huisarts morgen. Ben inmiddels zo ver dat ik alles zou proberen :sweat_smile: Normaflor ga ik meteen proberen te bestellen!

Bedankt voor het meedenken! Het feit dat jullie met tips komen is al zo fijn. Vanuit vrienden en kantoor kreeg ik namelijk de standaard afveeg grappen en dat ik maar van mijn vriend af moest gaan blijven :+1:t2::weary:

3 likes

Ik herken je verhaal enorm! Heb in het medisch vragentopic heel vaak m’n frustratie gedeeld. Ook bijna iedere maand een blaasontsteking. Vorig jaar naar de uroloog geweest en inderdaad ook antibiotica tabletten voor na de seks gekregen, ben er inmiddels ook vanaf en gebruik ze niet meer. Dus dat is een goede tip van de dames hierboven!

6 likes

Ja wel grappig (maar wel goed!) dat men tegenwoordig veel bewuster is van het op de foto’s zetten van andermans kinderen. In 2009 stonden alle kinderen waarvan ik leiding was op zomerkamp nog te shinen op mijn Hyves pagina hoor. Zou nu echt niet meer in me op komen om zonder toestemming van de ouders foto’s te maken van hun kinderen, laat staan op m’n social media te plaatsen.

2 likes

Het kledingrek dat altijd op zolder heeft gestaan heb ik een tijd terug naar beneden gehaald, paste perfect door het trapgat zonder het uit elkaar te hoeven halen en nu gaat het met geen mogelijkheid meer terug omhoog?? Het past gewoon echt niet. Is m’n trapgat ineens gekrompen ofzo

2 likes

Ik had m’n spiraal bij m’n zorgverzekeraar gedeclareerd (sowieso al irritant dat je eerst moet checken bij welke apotheek dat wel en niet kan vooraf en dat je dat moet voorschieten) en die declaratie is afgewezen omdat ik er niet voor verzekerd zou zijn. Wat wel zo is. Maar je kunt niet ff een mail sturen ofzo, alleen bellen. En de wachttijd is 25 minuten :fearful: Geef me gewoon mijn €150 terug

2 likes

Ben benieuwd bij welke zorgverzekeraar als het lukt! Zetten werd bijv wel goed gekeurd maar spiraal moest ik ook zelf betaleb.

1 like

Ja zo is het vaker

Bij Ditzo krijg je het gewoon vergoed als je aanvullend verzekerd bent.

3 likes

Goede stap van ze!

1 like

Dat is altijd al zo geweest. :sweat_smile: Ik zit sinds 2015 bij ze, alleen zetten in bijvoorbeeld een abortuskliniek wordt niet vergoed.

Alleen maar netjes dan toch als het vanaf 2015 is. Beter dan de Menzis :grin:

1 like

CZ maar ik ben er ook aanvullend voor verzekerd!

2 likes

Mijn hond is zondag naar een andere dierenarts geweest en mijn moeder zei dat hij had gezegd dat hij nog nooit zo’n dikke chihuahua had gezien :disappointed_relieved: ‘heel compact’ had ie ook gezegd.

Ga morgen maar eens bellen voor een dieet

36 likes

Dat steeds minder supermarkten cheesestrings verkopen. Flitsbezorgers hebben het zelfs helemaal niet, terwijl het echt een product is waar ik vaak ineens zin in heb en zich dus perfect leent voor flitsbezorging

4 likes

Hqhahahaha deze omschrijving ik gier.

22 likes