Hqhahahaha deze omschrijving ik gier.
Je kan wel mailen toch? In het bericht over je declaratie staat als het goed is een mailadres vermeld.
Heb t ff gedubbelcheckt maar nee, staat geen mailadres in m’n brief.
Stuur me ff een pm! Ik weet namelijk wel een mailadres.
Love it wnnr je kat je om half 4 snachts wakker miauwt en krabt
Hier hetzelfde verhaal
Om half 7 in de auto om ‘vroeg op werk te zijn’ en dan om kwart over 8 aankomen maaaar ik heb per 1 maart een andere baan dus ik moet mijn ontslag indienen. Vandaag lijkt me daar een perfecte dag voor. Zo klaar met die reistijden
Haha nice! Ik dacht dat ik de enige volwassene was die dat regelmatig eet. Alleen wel balen als het steeds minder vaak verkocht wordt.
Misschien is er een tekort aan kaarsvet.
Op zich is paraffine een aardolieproduct, dus zou met de energiecrisis nog best eens kunnen?
1 ochtend sneeuw heel mijn insta meteen vol met sneeuw foto’s
Noord-Limburg!
Apeldoorn
Zelfde als @Luzarl en de wegen in mijn wijk zijn haast onbegaanbaar door bevroren en deels gesmolten sneeuw. Volgens mij regende het vannacht eerst, dus lekker ijslaagje onder de sneeuw.
Maar ik vind het heerlijk
Ik heb vandaag een uur gedaan over een rit die normaal 10 minuten duurt omdat er niet was gestrooid, geveegd of niks? En ik haat sneeuw. Ik wil 30 graden, zon en droogte asap
Even geduld over een paar maanden hebben we weer een hittegolf en watertekort
Kennie wachte
Dat de datum van afschrijving van mn zorgpremie van januari nog steeds niet gebeurd is. De datum is ook al 3x verschoven en staat nu op 23 januari. Hebben we dadelijk 2x in een week een afschrijving.
Ditzo? Ik erger mij hier ook aan, ik weet zeker dat er eerst de 13e stond, toen werd het ineens de 18e en ik zie nu inderdaad 23 januari. Waaaarom