Oooh dit is bij mij ook, vroeg me al af waarom het er nog steeds niet af was. Zo irritant
Dat we binnenkort een feestje geven om een paar belangrijke stappen in ons leven te vieren en er nu al twee mensen die mij heel dierbaar zijn gezegd hebben niet te kunnen.
Dit is precies waarom ik nooit een feestje geef, want mensen komen toch niet
Same. Zo kut he! Alleen het is uiteindelijk altijd wel gezellig met de mensen die er wel zijn. Hopelijk is dat bij jou ook zo!
Ik wil echt m’n vriend vermoorden omdat ie zo veel loopt te hoesten echt je kunt me bijna niet meer geïrriteerd krijgen denk ik.
Dat ik om 12 uur slaapmedicatie heb ingenomen, en nu alweer een halfuur wakker ben
De trein rijd niet dus ik moet met de bus. En als ik iets haat in het leven is het de bus
Geen stakingen met het streekvervoer daar?
Jawel haha. Daarom rijd de trein niet. Gister reed de bus hier niet. Ze wisselen denk ik om zodat er toch nog wel wat rijd voor mensen die met het ov gaan.
Werkzaamheden voor mijn huis terwijl ik een intens heftige kater heb
OV stakingen én sneeuw, goeie combo. En ik moet naar kantoor want het is m’n laatste dag en ik kan het niet maken om niet te komen.
Ik heb volgende week 1 dag die qua werk helemaal volzit met afspraken en toch blijven mensen van alles in mijn agenda plannen. KIES EEN ANDERE DAG EN KIJK IN MIJN AGENDA. Hoe moeilijk is het.
Dat mijn zus en mijn moeder altijd zooo fucking weinig interesse tonen als ik iets gedaan heb ofzo wat ik ze dan even wil laten zien. Ze zijn dan altijd met iets anders bezig en reageren nauwelijks. Nu net ook weer met mijn moeder. Dan blijft ze echt rond rommelen en weet ik veel wat allemaal doen terwijl ik haar dan even iets wil laten zien. Maar ik moet uiteraard wel altijd aandachtig naar hun lange verhalen luisteren, en naar videos van mijn neefjes en nichtjes kijken van 5 min lang, terwijl voor mijn dingen echt the bare minimum aan interesse getoond kan worden Frustrerend to say the least haha
Ik vind het fucking belachelijk dat sociale huurwoningen nu al 800 euro mogen zijn. HOE IS DIT SOCIAAL?!?! Wonen is kennelijk geen recht meer in dit land.
“Maar Vaiaan, misschien zijn die huizen gerenoveerd.”
Nee natuurlijk niet.
Ik blijf denk ik voor altijd bij mijn ouders wonen.
is het nooit geweest
Het erge is dat daar dan ook nog servicekosten bij komen. Daardoor zit ik nu al op 904,- per maand. Een vriend van mij zit voor goedkoper particulier
Edit : Hij heeft ook nog eens recht op huurtoeslag. Ik val dan weer net buiten de grens en krijg dat ook niet. Heel stom.
Maar vrienden van mij hebben laatst echt een pareltje aangeboden gekregen dus het bestaat nog wel! Hopelijk zal jij ook een goed en betaalbaar huis op je pad krijgen!
Het is echt gewoon gekte op de huizenmarkt. Toen ik 18 werd moest je zo’n 8 jaar ingeschreven staan om een huurwoning te kunnen bemachtigen. Ik ben nu 37 en wil niet eens weten wat je nu voor meettijd moet hebben…
Mijn ergernis: niet kunnen slapen omdat ik een paar ijskoude voeten heb.
Het vriest dus ik heb hoofdpijn.
Ze zeggen dat ik hier binnen 5 jaar aan een huis kom, maar alle huizen worden nu gerenoveerd/gesloopt/gebouwd dus er is een enorm tekort. Veel vrije woningen zijn nu tijdelijke woningen voor mensen die nu in een renovatie zitten. In mijn flat zijn zoveel huizen leeg dat dat gewoon een galerij is als je ze naast elkaar zou zetten.
Dat de voorbladensectie van word zo lelijk is.