Ik wil al heel lang een e-reader maar ik wil én soms Storytel gebruiken, soms boeken lezen via de bibliotheek en soms wil ik gewoon een boek kopen via bol.com. Dit bestaat dus niet dus nu zit ik hier al twee jaar over te mokken terwijl ik nog steeds geen e-reader heb. Ik denk dat ik Storytel maar moet ditchen.
Aan degene die zijn mini vrachtwagen al een half uur buiten precies voor mijn raam aan het laten draaien is…
Sommige dagen rijdt ie zo weg, maar andere dagen staat dat ding een half uur tot een uur te constant te draaien want dan gaat ie zelf eerst nog naar binnen om koffie te drinken of weet ik veel wat. En dus niet alleen nu het koud is, maar zelfs in de zomer dus ![]()
Haha ja echt een bijzondere vrouw
Ze had ook een post met dat ze altijd vragen krijgt over dr haar (sommige mensen zijn positief blijkbaar) maar dat ze er echt niks mee doet maar ze gewoon heel dik haar heeft en het daarom zo zit. Ja hoor ![]()
Hahah soieso maakt ze het express zo warrig. En zit er iets van haarlak in.
Omg ja dit is haar!
Hahaha wat een gelul. Ze heeft ook foto’s waarop het niet zo opmerkelijk valt
https://www.instagram.com/p/Cdfx9mvDjfx/?utm_source=ig_web_copy_link
Sowieso wel echt een bijzonder account. Mijn ogen doen inmiddels pijn van al die snoepige kleuren.
Zoo irritant, we hebben dan bepaalde bedrijven nodig en dan worden we teruggebeld door hen, vragen ze zelf op welk nummer dit het best kan, dus geven we het nummer van mijn partner door want ik kan een stuk minder makkelijk opnemen op werk
.Bellen ze toch ELKE KEER MIJ. Elke keer! Vraag dan niet op welk nummer we teruggebeld willen worden als je dat toch niet doet.
Haha ja hier Renske Janse on Instagram: "Góedemorgen! 🌸🤩 Gisteren is de hele trap geschuurd door mijn man 🥳 wat een karwei is dat toch. Vandaag ga ik verder broeden op een mogelijk “bankje” onder Gido zijn halfhoogslaper. De kids hebben daar een tv onder staan en kijken daar zo nu en dan een filmpje in hun eigen hut. 😎 Maar het mag natuurlijk niet ontbreken aan comfort 😇 @flexanl flexa #flexanl #klaarvoorkleur #gekregen #ivarkast #ikeahack #kleurrijkwonen #blauwemuur #geelinhuis #roodharige #redhead #onshuis #jaren30woning #jaren30huis #chaoot #diy #ikeadiy @gamma_nl #gamma #kleurinhuis #colorfulhome #colorfulliving #bunt #buntes #buntesleben #innere #interieurinspiration #interieurinspiratie #woonkamer #wooninspiratie" lijkt het ook alsof ze het zo druk getoupeerd en naar voren gekamd heeft dat ze aan de achterkant geen haar meer over heeft ![]()
Ik weet niet waarom die links zo enorm worden sorry ![]()
Ze onderscheid zich in ieder geval wel van de rest haha. Ik vind die geforceerde blik opzij op bijna iedere foto enger.
Hahahahah omg is dit het kort pittige kapsel anno 2023??
Beetje middelbare school vibes dit
Hahah dit is zo niet wat ik verwachtte. Dit is wel touperen 3.0 ofzo
En daar heeft niemand op gereageerd “dan is het hoog tijd dat je eens WEL iets met je haar doet”? ![]()
Haha geen idee, maar zij vindt het blijkbaar mooi dus maakt ook niet uit wat anderen vinden ![]()
haha ja toch. tegelijkertijd vind ik mezelf ook een onverdraagzame boomer omdat ik dan denk van jeeeeeeeeeeeeemig doe is ff normaal. edit: mijn grote broer had zijn haar assymetrisch oranje henna geverfd en daar werd mijn oma ontzettend kwaad op.
disclaimer iedereen moet zijn/haar kapsel inrichten zoals hij/zij het zelf wil ![]()
(tenzij je voor mij gaat zitten met een enorm kapsel)
Ja een kapsel inrichten is precies van toepassing op deze vrouw ja! Hahaha