Waar erger je je aan? #14

De ikea. Hun panini ham kaas was zooo lekker maar nu hebben ze alleen nog maar 4 cheese waar veel minder smaak aan zit en het is nu ook een ander soort broodje dan “vroeger”? Zo zonde.

3 likes

Ik maak een mooi voorblad in canva, a4 formaat en download als jpg en plak het dan in word op de eerste pagina. Heb je canva? Je mag anders de mijne gebruiken

4 likes

Oh dat is echt een goed idee.
Dank je, dat ik daar niet aan heb gedacht.

2 likes

Elke stoep is hier meer ijsbaan dan beloopbaar. Wat een ellende. Kan beter schaatsen aandoen in plaats van profielzolen :cry:

2 likes

zo de nieuwe stijl straatnaambordjes in haarlem zijn me toch een potje lelijk man

1 like

Ik ga morgen naar De Beren en ik heb alvast gekeken wat er op het menu staat. Nu ben ik de moeilijkste eter ooit en hebben ze de menukaart aangepast. En nu hebben ze moeilijke vegetarische gerechten :smiling_face_with_tear:
Toppieee

4 likes

Hebben ze daar vega dingen ja? Dacht dat dat echt zon vlees restaurant was voor tattas die niks anders lusten dan vlees en friet.

4 likes

Volgens mij hebben ze daar zelfs 1 of 2 vegan gerechten!

3 likes

Hopelijk niet net zo smaakloos als hun andere vreten.

8 likes

Moet straks gender reveal kaartjes krassen. Vertel me gewoon wat het is want het boeit me eigenlijk helemaal 0.
Tenzij het ineens een paard is dan vind ik het wel een leuke verrassing maar verder…

25 likes

Nou de heerlijke vegan burger is weg :sob:

3 likes

Ze hebben ook vega saté, lust je dat? Daar kan weinig mee mis gaan (zou je denken!)

7 likes

20 likes

Ik was er in december en toen was de vegan saté op (stommm) maar toen hadden ze een beyond burger ookal stond die niet op de kaart. Die was top.

4 likes

Supersuffe ergernis op de zaterdagavond #moeke, maar dat er geen plastic handvat meer zit aan de verpakking van luiers van AH. Zo irritant, ik deed die nooit in de tas maar los aan m’n hand als ik naar huis liep. Nu kan dat niet meer en in m’n tas past het natuurlijk niet.

Edit: gelukkig zit er aan wc papier nog wel een handvat

13 likes

Bij de kfc hebben ze zelfs vega dus ze zullen we heel erg niet van deze tijd zijn wanneer ze geen vega optie hebben

3 likes

Helaas niet :smiling_face_with_tear:
Anders zou ik dat idd kiezen

@Kusjessoldaat ok hopelijk hebben ze die hier ook! Vind bietenburgers nl echt het zieligste soort vleesvervangers

3 likes

Hahahaha ik heb serieus een vriendin die niks lust en die wil daar altijd heen :joy:

5 likes

Ohneee dat is echt afschuwelijk

3 likes

Ik vind het zo stom dat mc donalds geen vega optie heeft in de happy meal. Wij eten wel vis maar wie eet er nou voor zijn plezier een mc fish :face_with_spiral_eyes: maak gewoon vega kip nuggets

25 likes