Waar erger je je aan? #14

Ik kies altijd de filet o fish :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: en vroeger de vissticks. Vega kipnuggets en de vega mckroket wil ik wel graag terug ja

6 likes

Mijn vaste DHL-punt is verhuisd van de Hema naar de Intertoys en nu struikel ik over de kinderen als ik een pakje wil halen/brengen :cry:

2 likes

Er is maar één rattery in noord-Holland en die heeft geen wachtlijst (want die werd te lang) maar zodra er een nestje is komt er een datum vrij en om 10:00 mag je je dan aanmelden. Wie het eerst komt die maalt.

Dus ik zat gisteren klaar om 10:00 alsof ik voor een populaire artiest concertkaartjes wilde kopen.
Vanochtend kreeg ik eindelijk mail dat er twee ratjes voor mij beschikbaar zijn!!!
Maar nu hoor ik verder de hele dag niets meer.

Ik wil 100% zekerheid en een datum afspreken en weten welke twee mannen ik krijg!!! :pleading_face:

19 likes

Oh wat irritant en als je pech hebt heb je ook nog 3 mensen voor je die iets willen laten inpakken

1 like

Dat ik al de hele week m’n make-up verwijder met toiletpapier omdat ik steeds vergeet wattenschijfjes te kopen.

6 likes

Mijn zorgverzekering vergoed geen spiraaltje en wel 100% anticonceptie. Wat is het verschil? Mij lijkt de spiraal op de lange termijn zelfs goedkoper :woman_shrugging:t2:.

6 likes

Huhhh de spiraal is toch een vorm van anticonceptie? Die van mij is laatst nog vergoed :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij (pas op hier komt een slechte omschrijving) omdat je ook een spiraal kan laten zetten als een plan b ofzoiets.
Mja ik vind het gewoon weer iets om vrouwen te pesten.

4 likes

Huh
Ik moest verplicht een zwangerschapstest en soa test doen vooraf. Een spiraaltje zorgt niet dat je zwangerschap overgaat, je kan het wel na een abortus laten zetten. En het laten zetten in een abortuskliniek wordt niet vergoed.

1 like

Nja dr is iets met die koper spiraal wat er mee te maken heeft en daardoor word het niet vergoed.

Het was geen arbortis iets maar het werkt hetzelfde als zon morning after pil zoiets was het.

3 likes

Ik denk dat je bedoelt dat het eitje al bevrucht kan zijn maar volgens mij door een spiraal niet kan innestelen in de baarmoeder.

6 likes

Ja dat ook, en jengelende kinderen die gaan huilen omdat ze niet krijgen wat ze willen :cry: en werd aangereden door een kind op een step :angry: het was een zware zondagmiddag weer

5 likes

Dat ik denk dat een goede vriendin vandaag bevallen is en gewoon mega nieuwsgierig ben, maar het ook niet wil vragen

5 likes

Je kan elk jaar overstappen dus het is voor je verzekering duurder als je een spiraal neemt dan de pil. Ze kijken niet verder dan een jaar vooruit. Maar wel raar als er staat 100% anticonceptie want dan zou je alle opties verwachten. Best misleidend.

1 like

Ja dit klopt! Dit kan tot 5 dagen erna als een morning afterpil.

2 likes

Wtf hoezo verschilt dat, ik moest zeker weten dat ik niet zwanger was en had 2 x curretage en er werd tig keer van alles onderzocht

3 likes

Stel je gaat een MAP slikken na onbeschermde seks maar ook net na je eisprong dan kan je flink de sjaak zijn, je kan dan een koper spiraal laten plaatsen zodat het eitje zich niet in kan nestelen

Een map werkt niet als je net je eisprong hebt gehad of net bezig is

4 likes

Ehm, ik weet dit alleen omdat er iemand was die dus te laat voor de morning afterpil was (3 dagen erna) en dat de dokter toen dus een spiraal heeft gezet om te voorkomen dat er een zwangerschap zou ontwikkelen.

Ik heb iets te veel gegeten het wil niet zakken. Heb al een ommetje gemaakt en lig nu als een walrus op de bank te wachten tot het minder wordt.

3 likes

Je bent pas zwanger wanneer het bevrucht eitje zich heeft ingenesteld (hcG stijgt en zwangerschapstest is positief), spiraal zetten na onbeschermde seks voorkomt dat het eitje zich kan innestelen en je dus zwanger wordt. Wanneer je al zwanger bent is het te laat om spiraal te zetten, lijkt me dus niet per se een verschil?

2 likes