Waar erger je je aan? #14

Ik heb t anders meegemaakt dan

1 like

Ik begrijp volgens mij niet echt wat je bedoelt dan?

1 like

Volgens mij wordt volgens de standaard richtlijn ook alleen de koperspiraal gebruikt als noodanticonceptie.

Waarom dat niet net zo goed een hormoonspiraal kan zijn weet ik niet, zal vast een reden voor zijn? :thinking:

3 likes

Dat je dan zwanger bent?

6 likes

Onredelijke ergernis maar mensen met een enorm kapsel vind ik echt niet te harden

4 likes

Wat is een enorm kapsel?

3 likes

Heel veel haar dat dan qua volume groter is dan je hoofd, terwijl je eigenlijk gewoon stijl haar hebt. Ik heb op Instagram explore de hele tijd een vrouw met zulk haar maar kan dat account niet vinden (iets met kleur en interieur)

Beetje vaag i know maar ik zit vaak bij bijeenkomsten net achter mensen met deze kapsels grr

2 likes

Dit misschien?

Samenvatting

(Afvoelgoeroe Gwen Shamblin, uit de The Way Down. Afvallen door te bidden ipv eten. Documentaire op HBO is erg de moeite waard.)

7 likes

Ik dacht zelf meer aan dit

8 likes

Er zit er hier eentje naast me heel hard te ademen en smakkend te eten en ik krijg echt moordneigingen. Vandaag is niet mijn dag als ie zo al begint.

Oh, het kan erger. Geluid staan aan op de telefoon waardoor je elke aanraking hoort. :rage:

4 likes

En @Swelgje ugh ja al dat haar

Hier ook nog, beetje zo’n Jans van Jan Jans en de kinderen kapsel

(Dit is wel een echt persoon dus als t niet kan haal ik het weg)

En die ene vrouw op insta is dus echt over de top, er zijn er sowieso meerdere, ook iemand die volgens mij Chantal heet en een hele heftige lok heeft. Ik volg al die mensen dus niet dus zie het sporadisch maar elke keer denk ik van omg ik wil echt niet achter hun zitten in college ofzo

2 likes

Ik wil al heel lang een e-reader maar ik wil én soms Storytel gebruiken, soms boeken lezen via de bibliotheek en soms wil ik gewoon een boek kopen via bol.com. Dit bestaat dus niet dus nu zit ik hier al twee jaar over te mokken terwijl ik nog steeds geen e-reader heb. Ik denk dat ik Storytel maar moet ditchen.

1 like

@Bertha jij weet wie dit is hahaha.

Aan degene die zijn mini vrachtwagen al een half uur buiten precies voor mijn raam aan het laten draaien is…
Sommige dagen rijdt ie zo weg, maar andere dagen staat dat ding een half uur tot een uur te constant te draaien want dan gaat ie zelf eerst nog naar binnen om koffie te drinken of weet ik veel wat. En dus niet alleen nu het koud is, maar zelfs in de zomer dus :roll_eyes:

1 like

Renske Janse on Instagram: "Hallo! Vandaag op pad voor een héél leuke samenwerking! 🤩 Super enthousiast over. Binnenkort meer! Oh en nog wat totaal anders: vrienden kunnen zuigtabletten zijn of bruistabletten. Zo’n mooie metafoor. Op AltijdWat.nu lees je meer hierover 😁 Enjoy your day en kies voor bruistabletten! 💃🏼 • • • • #interieurstylist #interieurstyling #ginger #roodharige #kleurrijkwonen #kleurinjeinterieur #colorfulhomes #interieurinspiratie #wooninspiratie #redhead #glasses #bril #interior4all #bloemetjesjurk #bruistabletten #zuigtabletten #makemyday #blogger #interieurblogger #myhomevibe" :joy: deze?

11 likes

https://www.instagram.com/p/Cc2OZx7D5_s/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ik vind deze foto dood eng.

10 likes

Haha ja echt een bijzondere vrouw
Ze had ook een post met dat ze altijd vragen krijgt over dr haar (sommige mensen zijn positief blijkbaar) maar dat ze er echt niks mee doet maar ze gewoon heel dik haar heeft en het daarom zo zit. Ja hoor :smiling_face_with_tear:

7 likes

Hahah soieso maakt ze het express zo warrig. En zit er iets van haarlak in.

3 likes

Omg ja dit is haar!

3 likes

Hahaha wat een gelul. Ze heeft ook foto’s waarop het niet zo opmerkelijk valt

https://www.instagram.com/p/Cdfx9mvDjfx/?utm_source=ig_web_copy_link

Sowieso wel echt een bijzonder account. Mijn ogen doen inmiddels pijn van al die snoepige kleuren.