Waar erger je je aan? #14

Zoo irritant, we hebben dan bepaalde bedrijven nodig en dan worden we teruggebeld door hen, vragen ze zelf op welk nummer dit het best kan, dus geven we het nummer van mijn partner door want ik kan een stuk minder makkelijk opnemen op werk
.Bellen ze toch ELKE KEER MIJ. Elke keer! Vraag dan niet op welk nummer we teruggebeld willen worden als je dat toch niet doet.

1 like

Haha ja hier Renske Janse on Instagram: "Góedemorgen! 🌸🤩 Gisteren is de hele trap geschuurd door mijn man 🥳 wat een karwei is dat toch. Vandaag ga ik verder broeden op een mogelijk “bankje” onder Gido zijn halfhoogslaper. De kids hebben daar een tv onder staan en kijken daar zo nu en dan een filmpje in hun eigen hut. 😎 Maar het mag natuurlijk niet ontbreken aan comfort 😇 @flexanl flexa #flexanl #klaarvoorkleur #gekregen #ivarkast #ikeahack #kleurrijkwonen #blauwemuur #geelinhuis #roodharige #redhead #onshuis #jaren30woning #jaren30huis #chaoot #diy #ikeadiy @gamma_nl #gamma #kleurinhuis #colorfulhome #colorfulliving #bunt #buntes #buntesleben #innere #interieurinspiration #interieurinspiratie #woonkamer #wooninspiratie" lijkt het ook alsof ze het zo druk getoupeerd en naar voren gekamd heeft dat ze aan de achterkant geen haar meer over heeft :joy:

Ik weet niet waarom die links zo enorm worden sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ze onderscheid zich in ieder geval wel van de rest haha. Ik vind die geforceerde blik opzij op bijna iedere foto enger.

5 likes

Hahahahah omg is dit het kort pittige kapsel anno 2023??

6 likes

Beetje middelbare school vibes dit

17 likes

Hahah dit is zo niet wat ik verwachtte. Dit is wel touperen 3.0 ofzo

3 likes

En daar heeft niemand op gereageerd “dan is het hoog tijd dat je eens WEL iets met je haar doet”? :smiling_face_with_tear:

7 likes

Haha geen idee, maar zij vindt het blijkbaar mooi dus maakt ook niet uit wat anderen vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh nee ik word hier gewoon echt boos van ja dus ik snap je helemaal @Hihalarisch

5 likes

haha ja toch. tegelijkertijd vind ik mezelf ook een onverdraagzame boomer omdat ik dan denk van jeeeeeeeeeeeeemig doe is ff normaal. edit: mijn grote broer had zijn haar assymetrisch oranje henna geverfd en daar werd mijn oma ontzettend kwaad op.

disclaimer iedereen moet zijn/haar kapsel inrichten zoals hij/zij het zelf wil :older_woman:
(tenzij je voor mij gaat zitten met een enorm kapsel)

5 likes

Ja een kapsel inrichten is precies van toepassing op deze vrouw ja! Hahaha

3 likes

krijg flashbacks aan dat je haar met zoveel haarlak etc. niet te kammen/uit te wassen was, wat een ellende
wat een merk moet er in dat kapsel zitten

image

7 likes

Is dit iets?

Edit: is een link naar de storytel ereader

Hier kun je dus weer geen boeken van de bieb, of boeken van bol op lezen. :sob:

2 likes

Oh wat jammer!

4 likes

Hahahah met middelbare school vibes bedoel ik eigenlijk hoe we hier allemaal foto’s posten van iemand om die dan uit te gaan lachen. Maar dit kapsel zelf geeft inderdaad ook wel middelbare schoolvibes ja.

25 likes

Jawel EPUB’s kan je er op zetten hoor! Maar geen boeken van de bieb. je hebt volgens mij ook ene meer tablet achtige ereader ik denk dat je daar wel alles op zou kunnen. Van onyx dacht ik!

1 like

Oh ik zie volgens mij door de bomen het bos niet meer. Thanks, ga ik even opzoeken!

1 like

Maar ereaders zijn ook niet voor luisterboeken… Je kunt toch gewoon storytel op je telefoon zetten en dan een ereader voor bibliotheek en bol?

4 likes

Maar ik gebruik storytel juist bijna alleen maar om boeken te lezen.

2 likes