Waar erger je je aan? #14

haha ja het is echt perfecte irritaintment deze

de eerste helft waar alles natuurlijk kut aan is
‘iK wERd waKkEr’ ja kan me geen reet schelen, en ik werd ook geirriteerd van dat stukje over verdrietig na de laatste bladzijde waar hij zo hevig naar aan het verlangen is (:roll_eyes:) maar ook nieuwe mensen leren kennen bladiebla, hij schrijft het op alsof dat een hele unieke bevinding en bijzondere gewaarwording is. het is letterlijk de reden dat mensen boeken lezen maar oke

al dat vuur kan blijven smeulen ook, beetje kotsie hoor. doet me ook denken aan dat artikel dat gisteren gepost werd waarin de schrijfster zei ‘de vonk springt over en laat het liefdesvuur branden’ :sob::sob::sob:

en dan de andere helft en deze laatste alinea HOUD OP MET MIJ, ik moest er hardop van lachen godverredomme

ik bleef geschrokken staan! ik had het uitzicht dat de mensen in het boek hadden verwacht te zien!! ik dacht zelfs dat ik van buiten kwam terwijl ik net uit bed kwam!!1! ECHT ZO HARD INGELEEFD!!

hahhahaa echt kappeeee

heeft ook gewoon 250 likes ofzo he

43 likes

Doet me ook denken aan al die kook- en bakblogs. Dat je gewoon een recept zoekt voor chocolate chip cookies maar dan eerst een essay over hun overgrootoma, de docent van groep 3, de heide op een dinsdagochtend en de inhoud van het tweede keukenkastje links moet doorscrollen :cry:

33 likes

hahahaha ja tyfus doe dat ff andersom

alleen thekoreanvegan mag mij verhalen vertellen die niet over eten gaan <3

4 likes

Volgens mij is dat om beter vindbaar te zijn op Google! Alsnog vervelend maar niet zo mega irritant als deze betweter van een vent

2 likes

Nondeju ik zit in mijn derde trein van vandaag en ze hadden allemaal vertraging
Zooooveel gezeik gehad deze week

En op het moment dat ik dit berichtje typ wordt er omgeroepen dat m’n trein niet verder rijdt (door onbekende redenen??) Dus als een gek naar de sprinter gerend en daar zit ik nu in gelukkig.

3 likes

Daar zit bovenaan vaak een knopje met “Jump to recipe.”
Hoef je niet door dat domme verhaal heen.

7 likes

Maar Bart Moeyaert is toch een best bekende schrijver/dichter?

5 likes

oh echt?? :rofl::rofl:

nou dat maakt het alleen maar erger eigenlijk

edit: ooooh hij heeft deze draak van een gedicht geschreven, dat verklaart een hoop

11 likes

hahaha laat Bart het niet horen!

1 like

Haha ja, hij heeft de ´nobelprijs´ voor jeugdliteratuur gewonnen een paar jaar geleden zelfs.

1 like

Noooo waar is de mute-knop van deze man

7 likes

Ok ik ging deze vent even googlen, maar waarom leest zijn wiki alsof hij het zelf heeft geschreven? :sweat_smile:

5 likes

Awww nee love Bart. Ik was als tiener echt groot fan en toen deed mijn school een uitwisseling naar Duitsland waar hij voor de kinderboekenweek een soort schrijfworkshop gaf. Was echt extatisch toen ik daarvoor uitgekozen was en nog veel meer toen hij zei dat ik mooi schreef. :smiling_face_with_three_hearts:

Die review is wel om te huilen ja hahaha/

12 likes

Ik moet vet nodig plassen en de tram rijdt helemaal om :sob: Ik dacht ik hou het wel vol maar hier had ik geen rekening mee gehouden.

2 likes

Ja ik vind de trein nemen de laatste maanden echt Russisch roulette. Ook @Soy.peor Ik wilde net de een na laatste naar huis nemen maar die viel uit, gelukkig de laatste niet maar anders sta je daar dus?

7 likes

Mensen die in hun insta story een nieuwe foto op de tijdlijn aankondigen

45 likes

Waarom klinkt een tram die omrijdt alsof hij even buiten zn rails een blokje om neemt?

9 likes

Altijd fijn als mensen voor mijn huis nog even door gaan feesten, werd om 2 uur wakker door een paar versies van “XX moet zijn ballen likken HIHAHO” :thumbsup:

1 like

Hahah gelukkig was dat niet het geval :joy:

1 like

De compensatie van UberEats / Takeaway (Thuisbezorgd) als er iets ontbreekt bij je bestelling. Ik bestel dikwijls bij MacDonalds en is geen uitzondering dat er dan iets mist (ook al een ergernis natuurlijk), bijvoorbeeld de drank of de frietsaus. Je krijgt dan natuurlijk het missende item terugbetaald maar wat heb ik nu aan een menu zonder frietsaus? Dat verpest de hele ervaring en dat kan die 95 cent die ik dan terugkrijg echt niet compenseren. :sob:

27 likes