Volgens mij is dat om beter vindbaar te zijn op Google! Alsnog vervelend maar niet zo mega irritant als deze betweter van een vent
Daar zit bovenaan vaak een knopje met āJump to recipe.ā
Hoef je niet door dat domme verhaal heen.
Maar Bart Moeyaert is toch een best bekende schrijver/dichter?
hahaha laat Bart het niet horen!
Haha ja, hij heeft de “nobelprijs“ voor jeugdliteratuur gewonnen een paar jaar geleden zelfs.
Ok ik ging deze vent even googlen, maar waarom leest zijn wiki alsof hij het zelf heeft geschreven?
Awww nee love Bart. Ik was als tiener echt groot fan en toen deed mijn school een uitwisseling naar Duitsland waar hij voor de kinderboekenweek een soort schrijfworkshop gaf. Was echt extatisch toen ik daarvoor uitgekozen was en nog veel meer toen hij zei dat ik mooi schreef.
Die review is wel om te huilen ja hahaha/
Ik moet vet nodig plassen en de tram rijdt helemaal om Ik dacht ik hou het wel vol maar hier had ik geen rekening mee gehouden.
Ja ik vind de trein nemen de laatste maanden echt Russisch roulette. Ook @Soy.peor Ik wilde net de een na laatste naar huis nemen maar die viel uit, gelukkig de laatste niet maar anders sta je daar dus?
Mensen die in hun insta story een nieuwe foto op de tijdlijn aankondigen
Waarom klinkt een tram die omrijdt alsof hij even buiten zn rails een blokje om neemt?
Altijd fijn als mensen voor mijn huis nog even door gaan feesten, werd om 2 uur wakker door een paar versies van āXX moet zijn ballen likken HIHAHOā
Hahah gelukkig was dat niet het geval
De compensatie van UberEats / Takeaway (Thuisbezorgd) als er iets ontbreekt bij je bestelling. Ik bestel dikwijls bij MacDonalds en is geen uitzondering dat er dan iets mist (ook al een ergernis natuurlijk), bijvoorbeeld de drank of de frietsaus. Je krijgt dan natuurlijk het missende item terugbetaald maar wat heb ik nu aan een menu zonder frietsaus? Dat verpest de hele ervaring en dat kan die 95 cent die ik dan terugkrijg echt niet compenseren.
Mijn jetlag
Af en toe extra saus bijbestellen en thuis een voorraad opbouwen voor dit soort noodgevallen
Aan NS flex wat niet werkt in combinatie met een korting abonnement van de bus. Ik heb denk ik al drie uur met ze gebeld zonder resultaat. Iedereen geeft halve informatie. Uiteindelijk moet ik naar een service balie en krijg ik het advies om dan maar 2 ov kaarten te nemen, hoe inflexibel kan het zijn.
Mensen (eigenlijk 40+ mannen) die twee/drie apparaten bezet houden in de sportschool en jou scheef aankijken als jij een van de apparaten gebruikt
Mensen die mij āeen meisje gunnenā / zeggen āhet zou zo leuk voor jullie zijnā. Echt hou op. Ik ben zwanger en heb een heerlijke peuter van het mannelijk geslacht rondlopen. Zou een tweede jochie dan zoveel minder leuk zijn dat je me met liefde een meisje gunt? Gun me gewoon een gezond kind en een goede bevalling en houd verder je mond.
Ik kreeg laatst alles terug