Waar erger je je aan? #14

Mijn jetlag

3 likes

Omg zo veel informatie over al zijn namen

2 likes

Af en toe extra saus bijbestellen en thuis een voorraad opbouwen voor dit soort noodgevallen :+1:t3:

3 likes

Aan NS flex wat niet werkt in combinatie met een korting abonnement van de bus. Ik heb denk ik al drie uur met ze gebeld zonder resultaat. Iedereen geeft halve informatie. Uiteindelijk moet ik naar een service balie en krijg ik het advies om dan maar 2 ov kaarten te nemen, hoe inflexibel kan het zijn.

2 likes

Mensen (eigenlijk 40+ mannen) die twee/drie apparaten bezet houden in de sportschool en jou scheef aankijken als jij een van de apparaten gebruikt :unamused:

2 likes

Mensen die mij ‘een meisje gunnen’ / zeggen ‘het zou zo leuk voor jullie zijn’. Echt hou op. Ik ben zwanger en heb een heerlijke peuter van het mannelijk geslacht rondlopen. Zou een tweede jochie dan zoveel minder leuk zijn dat je me met liefde een meisje gunt? Gun me gewoon een gezond kind en een goede bevalling en houd verder je mond.

36 likes

Ik kreeg laatst alles terug :scream:

3 likes

Ja ns flex werkt totaal niet samen met een ander abonnement. Vond ik ook super storend eraan, echt niet goed over nagedacht

2 likes

Ik heb er ook 2 en al zo vaak de verkeerde gebruikt, je moet er echt een sticker ofzo op plakken voor jezelf met wat wat is

1 like

Aan mezelf. Twee jaar geleden heb ik in een voorverkoop in een tweedehands winkel de allermooiste Max Mara jas gekocht. Vet veel geld maar echt de allerbeste aankoop ooit. Draag hem het liefst elke dag en weet dat ik hem nog 20 jaar kan dragen omdat de kwaliteit insane is en het model tijdloos. En nu is er weer een voorverkoop en wil ik nog zo’n zelfde jas in een andere kleur. Maar de prijzen zijn bijna verdubbeld omdat het zo populair is geworden en ik kan het nu gewoon niet voor mezelf goedpraten om zo’n grote uitgave te doen. En nu ben ik gewoon al 2 dagen vet geïrriteerd omdat ik zo’n achterlijk dure jas wil hebben en vandaag is die voorverkoop en ben ik nog bozer. Zo kinderachtig en verwend dus ik erger me helemaal kapot aan mezelf haha

3 likes

Over 2 jaar zullen ze weer duurder zijn :sweat_smile:.
Waar is die voorverkoop? Ik wil ook een Max mara jas maar de prijs houdt mij idd tegen.

Ik erger me zo aan een kennis van mij rondom zijn idee van afvallen. Dan loopt hij 10 km en is hij verontwaardigd dat hij niet 2 kg is afgevallen bijvoorbeeld. Of hij eet 2 dagen KHA en zegt dan “wow ik ben al 4 kg kwijt” en als hij op dag 3 pizza eet is hij dan weer ineens die 4 kg bijgekomen. Ja man, het is vocht!!! Wat je verliest, niet binnen 2 dagen 4 kilo aan vet. Maar hij snapt het gewoon niet.

Ik heb 2 jaar een personal trainer gehad en weet nu heus wel hoe het een beetje werkt en zelfs daar wilt hij ook niks van aannemen. Stom :joy:

@quarterlife

Als je het kan missen, gewoon kopen. Cadeautje aan jezelf.

5 likes

Zijn nieuwe kinderboek krijgt 5 sterren in de nrc! Ben er wel benieuwd naar.

2 likes

Heb net McDonald’s afgehaald en ze zijn de fritessaus vergeten. Met mayo is de ervaring al helemaal teleurstellend. Ik erger me aan feit dat ze het zijn vergeten, en dat ik de bestelling ook niet gecheckt hebt voor ik wegliep daar.

3 likes

Dit heb ik een tijd terug ook gehad, ik was zo gefrustreerd en heb toch oprecht een mail gestuurd dat ik zo teleurgesteld was hahaha. Nu ik eraan terug denk denk ik echt doe ff normaal. Maar het zat me blijkbaar zo hoog. Toen heb ik een brief gekregen van het management dat ik een gratis menu mocht komen ophalen.

15 likes

De salt & vinegar Pringles die in Engeland verkocht worden, worden gemaakt in België.

1 like

Ka me voorstellen dat je dat doet! Volgens mij was er een tijdje dat er op het bonnetje een qr-code stond om je bestelling te beoordelen, baal dat dat er nu niet meer op staat want er achteraan bellen of teruggaan is echt teveel moeite voor die saus. Maar heb nu de frites niet eens opgegeten, dus ja zonde dit. :unamused:

1 like

Dat de smeerkaas van eru goudkuipje opeens zo vloeibaar is. Hoop echt dat dit eenmalig een minder kuipje is, want het is echt minder lekker :frowning: nu is mijn rijstwafel al zompig voordat ik ook maar de kans krijg om hem in mijn mond te stoppen

1 like

Pff de laatste paar x dat ik naar een dans feestje ging was t saai of er waren stomme mensen of stomme muziek.
Als mn volgende feest ook zo is dan zoek ik een andere hobby. Paardrijden ofzo

4 likes

Dat ik ergens dit jaar op insta een planningsapp voorbij zag komen bij verschillende account over neurodivergent zijn en toen heb ik wat over die app opgezocht en dacht toen ‘‘oh dit moet ik onthouden voor als ik weer ga studeren’’ en je raadt het al: Vergeten.

Nu zoek dus die app of dat account en ik kan het nergens vinden en het stoort me dat mn brein me ook niet verder laat gaan voor ik het week :cry: :cry: :cry: