Waar erger je je aan? #14

Ik zoek mijn concentratie… Nog weinig voor werk gedaan.

3 likes

Ugh dit soort shit idd. Soms denk ik ook dat als mannen moesten bevallen dat daar ook al een veel minder pijnlijke en brute manier voor was geweest om daarmee om te gaan. In plaats van vrouwen maar gewoon open te hakken of te knippen als het niet goed gaat :confounded:

5 likes

Cringe, maar ook zo lekker hollands. Love it!

@Nysmn @Hippe_kikker niet zo zeuren! Na een tijdje ben je immuun voor al die herrie

1 like

Ik wil een badpak kopen maar heb volgens de maattabel maat S in m’n heupen en borst, maar M in m’n taille

3 likes

Haha sorry dit doe ik soms omdat sommige treinen (dubbeldekkers?) zo’n heel irritant blok hebben aan de zijkant waardoor je geen plek hebt voor je voeten. Dus als ik vroeg ben en lang moet treinen dan claim ik liever de zijkantplek dan de raamplek

8 likes

Een badpak stretcht wel aardig mee denk ik, dus zou dan voor maat S gaan!

1 like

Ik zou de maat bepalen afhankelijk van je romp lengte. Anders koop je hem straks te kort en zit het naar bij je vulva :sob:. (Kut bij je kut).

4 likes

:duck::duck::duck: (vond eendjes leuker dan het cijfer 1)

3 likes

En @ClaireCharlotte ik ga gokken op een S! :grin:

1 like

Dit is al de 2e keer in een week dat ik een bijna botsing heb op de fiets met een tuthola die opeens afslaat.

Toen ik heel hard moest remmen en zuchte bij het afstappen terwijl zij ‘sorry sorry’ riep, werd ze daarna echt boos en zei ze, ‘jezus ik zeg toch sorry!!’. Chick, jij rijdt mij aan, doe ff rustig

Mn vriend ging naar de supermarkt om o.a. ijsjes te halen. Komt ie thuis zonder ijsjes gvd want ze waren op. En ook geen alternatief gehaald dus :frowning:

Update: ik kom net thuis van yoga en hij heeft ze nu gehaald bij een andere winkel omdat ik zo verdrietig keek hahahh. Echte liefde dit

8 likes

Ah zo naar! Heb altijd het idee dat als je bezig bent met dat je ongesteld moet worden in je hoofd je ongesteldheid uitblijft? Heb dat ook vaker gehad dat als ik bang was zwanger te zijn ik ineens over tijd was (terwijl ik niet zwanger was). Hopelijk komt het snel!

4 likes

Ik doe dit ook altijd, tenminste wanneer een man het vraagt. Dat is helaas uit een soort veiligheidsoverweging. Het is al twee vriendinnen van mij overkomen dat ze op een stoel aan het raam zaten en dat er vervolgens een man naast hen kwam zitten die ze lastig viel en waarbij ze ook bijna niet weg konden komen omdat je dan dus praktisch over diegene heen moet klimmen. Sindsdien zit ik in de trein altijd op de stoel aan het gangpad.

13 likes

Ja ik zat al te denken dat het misschien juist door het stressen erover (en de vakantieplanning zelf) uitbleef. Maarja, hoe zet je dat uit haha. Het lijkt zojuist eeeeindelijk echt begonnen, hopelijk zet het meteen goed door en ben ik er snel weer vanaf!

4 likes

al die fucking spoken word reclame´s echt wat the fuck is dit

24 likes

Wij houden van vakantie :face_vomiting:

2 likes

Voetbalsupporters :nauseated_face:

3 likes

Mensen die een verhaal afsteken en dan de hele tijd “hè” na elke zin zeggen. Zo ontzettend irritant

13 likes

Je gaat toch niet voor niks bij het gangpad zitten?? You snooze you lose. Als je daar als eerst zit dan is het je goed recht er te blijven zitten, ook al moet iemand later nog naast je zitten.

23 likes

Ugh walgelijk

1 like