Waar erger je je aan? #14

Niet altijd toch? Als je er de halte erna uit moet is het ook voor de andere persoon handiger om daar gewoon te blijven zitten, anders moet diegene snel weer opstaan.

6 likes

Ik vind het vooral superirritant als ik bij het raam zat, en er ook iemand naast me zit en ik er dan uit moet, dat ik vriendelijk sorry zeg dat ik diegene op laat staan, maar zij staan helemaal niet op maar doen heel flauwtjes hun benen nog geen 45 graden opzij, en dan moet ik met m’n rugzak half over ze heen klimmen, en zij zuchten en steunen en vinden het zoooo irritant, en ik ehh sorry, schaapachtige glimlach, en zij gggrhrhrhrhrhrmmmmmmrueuuuugghhhh
Ja hallo als je 2 sec opstaat kan ik eruit zonder dat Ć­ets van mij jou aanraakt JE DOET HET JEZELF AAN HOOR :angry:

18 likes

Jeffree Star heeft een comeback gemaakt op TikTok inclusief miljoenen views/likes wtf. Cancels hebben echt een einddatum.

3 likes

Half beauty tok heeft hem ā€˜opgeroepen’ na gedoe met influencers en mascara’s. Geloof ik.

1 like

Klopt nadat Tiktokker Mikayla Nogueira een L’oreal mascara promootte terwijl ze ipv alleen de mascara ook nepwimpers op had. Prima dat zij dan even onder vuur ligt hoor maar zullen we Jeffree gewoon in z’n holletje laten.

10 likes

Zit je gesandwicht tussen een vreemde en een goor raam waar iedereen tegenaan kwijlt.

10 likes

Prima, maar dan kunnen mensen aan het gangpad wel even opstaan toch zodat iemand bij het raam kan gaan zitten? In plaats van mensen over ze heen laten klimmen. Zit je met je kont te wroeten in iemands gezicht….

4 likes

Haha ja idd wel zo normaal

2 likes

Ik kan die mikayla niet aan die stem pff.

12 likes

En die hotdog lippen

10 likes

Haha wow dat er zoveel gedachtes spelen bij het opstaan vanuit het raam

Ik sta op en loop er tussenuit, verder gaat er niks door m’n hoofd

9 likes

Pure poƫzie

10 likes

Goh to paht 2

3 likes

Ongevraagd advies. Niet in het plastic zakje bewaren maar in een afgesloten plastic bakje met een stukje keukenrol op de bodem. Blijft het veel langer goed! Werkt voor alle soorten sla en gesneden groenten.

11 likes

Ik vind het zo irritant als mensen opmerkingen maken over knorrende magen of er hard om moeten lachen (= slechte humor). Een collega van me zei vandaag nadat mijn maag op een normaal volume knorde hard lachend: woooow was dat jouw buik?? Zo hard heb ik nog nooit gehoord! JA dat was mijn buik, bemoei je met je eigen buik!!

16 likes

Ik ga tegenwoordig eerste klas zitten, ik kan het niet meer aan mezelf verkopen dat ik moet staan met 15 anderen in dat gangetje terwijl de eerste klas helemaal leeg is.

5 likes

Wow nou inderdaad, het is de laatste tijd echt zo goor! Echt een enorme achteruitgang

Goedzo

1 like

Als mensen iets voorschieten en me het vervolgens niet laten terugbetalen. Ik voel me dan altijd zon arme sloeber of onvrijwillige freeloader ofzo :joy:

7 likes

Ik reis niet super vaak met de trein buiten school en stage om maar als ik in het weekend weg ga of voor eigen plezier koop ik altijd een upgrade. Zo fijn om dan lekker rustig te reizen.

1 like