Vorig jaar kocht ik iets bij COS uit de sale, wat ik vervolgens heb teruggebracht. Dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon, prima. Nu wilde ik daar weer iets kopen en dacht aan die bon! Maar ik lees net op die tegoedbon dat ie maar 3 maanden geldig is na uitgifte, wat nu echt al lang verlopen is
@kali ik ben uiteindelijk terecht gekomen in hetzelfde café als marc marie dus het was een prima vervanging hahah
Heel irritant als iemand ziek is en in je buurt loopt te snotteren en jij ook ziek bent. Ik heb knallende hoofdpijn en dat gekuch van jou maakt het niet beter.
Dat mag helemaal niet, een bon moet minimaal 2 jaar geldig zijn dus zou sowieso een mailtje sturen hoor.
Same. De week na volgende week heb ik lekker een weekje vakantie opgenomen om helemaal niets te doen. Kan niet wachten.
@Spaarlamp
Jullie hebben gelijk! Ik ging de winkel in en toch geprobeerd: ze zei dat die drie maanden wel op de bon stond maar dat het wettelijk 5 jaar geldig is dus dat tegoed was nog gewoon bruikbaar! Thank god, was nog 25 euro ofzo die anders gewoon voor mij verdampt was en in hun kas zou blijven!
Wat gek dat ze dat zo op die bon zetten terwijl het niet klopt…
Ik praat het niet goed, maar er zullen vast mensen zijn die denken dat het dus niet meer kan en dan laten ze het zitten. Scheelt zo een zaak een hoop geld. Niet dat het netjes is van die winkel
Ja denk het ook… Ik probeerde het nu ook gewoon maar om te proberen, maar had net zo goed die bon weggegooid… Echt niet netjes van ze nee!
Ja heb em gebruikt!
Ik probeer telefonisch een afspraak te maken maar ze geven geen indicatie hoeveel wachtende er voor me zijn
We gaan met een nog te vormen eetclubje afspreken en in eerste instantie zei iedereen: nee geen allergieën of moeilijkheden. Maar nu puntje bij paaltje komt heeft praktisch iedereen wel iets wat ze niet mogen of willen eten. Terwijl ik er juist specifiek naar gevraagd had omdat ik geen zin had om weer te koken met beperkingen want dat moet ik al vaak genoeg
Wat stom. Zijn het dan grote dingen?
Mijn buren en bovenburen die al maanden sloom aan het verbouwen zijn, zijn vandaag tegelijk flink aan het timmeren in kamers direct naast en boven me. Great.
Dat doen ze volgens mij vaker niet dan wel.
Ik hang al een uur in de wacht bij onze HR afdeling met “u bent eerst wachtende”. De afgelopen weken werden ook al mijn mails niet beantwoord, en ik treed morgen uit dienst maar er moeten nog een aantal dingen geregeld worden.
Ben zo blij dat ik bijna echt klaar ben met deze organisatie.
Paar allergieën (noten, weekdieren) en paar liever niet (van vis tot lowcarb). Is echt wel overkomelijk, maar irritant. Dit is ook nog niet iedereen dus ben benieuwd met welke lijst we eindigen haha.
Op insta enzo zie ik heel vaak van die reels “Ikea hack!!!” en ik denk dan van omg misschien echt een geniaal idee maar het is echt altijd een dienblad aan een lampenkap vastgelijmd etc tadaaa een bijzettafel.
Ik vind het best leuk eigenlijk! Zou er zelf niet opkomen.
Net als van die hidden gems filmpjes en dan zijn het de ziplock zakjes of bakken voor in de kallax.
Ohh dit is echt precies mijn ergernis. Altijd allemaal zo afgrijselijk lelijk. Ook die glazen ‘mushroomlamp’. Dat is gewoon een schaal op een pot met een lelijke witte waas er overheen en dat zie je ook gewoon van duizend meter afstand dat het op elkaar gestapelde glazen dingen zijn.