Misschien rare omschrijving maar je diepte van je lichaam neemt ook cm’s in. Op je rug liggen waarschijnlijk minder dan op je zij.
Ik ben zelf net zo lang en heb ook 220 cm. Eerder ook 200cm en had dat toen ook.
Vandaag twee nieuwe hoeslakens gekocht en meteen gewassen, blijkt het de verkeerde maat te zijn. Heb de maat van het matras gekocht ipv een maat groter, want ik dacht telkens “niet vergeten dat het bed zo en zo groot is”. Dus erger me aan mezelf dat ik zo dom ben geweest en nu dus veel geld heb uitgegeven aan iets onbruikbaars😠
Hahaha dat snap ik ook nooit!!! Maar mijn kont is hoog dus daar verlies ik veel centimeters. En met een dik overtrek isie ook korter
Er zit een muis op mijn dak te knagen en hij maakt zoveel lawaai ben er al 2x wakker van geworden vannacht en nu
Als je met je voeten gestrekt ligt ben je natuurlijk ook iets langer dan wanneer je staat.
Dat ik voor het bezorgen van boodschappen gekozen heb voor het tijdslot 8.00-14.00 omdat ik om 15.00 weer ergens anders moet zijn en nu bericht krijg dat de boodschappen tussen 13.50 en 14.50 bezorgd worden.
Jaaaa dit heb ik ook en is echt top!! Beste beslissing die ik in lange tijd heb gemaakt
Restaurants of winkels die op instagram tientallen stories delen van klanten die geweest zijn ipv eigen (leuke) content erop zetten
Ik heb sokken gekocht in maat 35-38. Ik heb een kleine 36 en toch zit waar de hak zou moeten zitten op mn hiel. Dus ik heb zo’n flubber op mn hiel en ik heb er 12 paar van gekocht. heb al mn hele leven een haatliefde verhouding met sokken. Kreeg er gisteren een opmerking over omdat dus die flubber dan zo net boven mn sneaker uitkom als ik zit. Een hele suffe ergernis maar echt sheehz
Kun je ze niet heet wassen?
Ik herken dit en heb laatst kindersokken gekocht, zitten perfect
Haha ik wilde ook deze tip geven! Dus hierbij nog een medestander van de kinderafdeling
Ik wilde reserveren ergens voor de lunch en ze zei: ‘We nemen geen reserveringen meer aan, maar je kan het altijd proberen!’
Je mag best zeggen dat jullie vol zitten want hier heb ik helemaal niks aan
Dit doen best veel plekken toch? Niet alles vol reserveren zodat ze ook nog tafels hebben voor mensen die binnenlopen
Nou ik kom daar regelmatig en daar betekent dat dat ze gewoon echt vol zitten want ik heb nog nooit zonder reservering een plekje gekregen. Maar dat wil/mag ze dan vast niet zeggen?
Ohhh dat is wel stom dan
Ja misschien is dat ook wat ze bedoelde, maar voor ons is het niet zo makkelijk om gewoon langs te gaan want als het dan vol staan we daar weer (het is niet dichtbij), dus dan heb ik liever dat ze gewoon duidelijk zegt van nee we zitten vol. Maar ik heb nu gewoon tegen mijn vriendin gezegd dat ze vol zitten, ik ben wel de duidelijke
Nouja normaal zeggen ze wel nee we zijn vol. Dus misschien kwam daardoor de onduidelijkheid bij mij?
Ik snap jou ook echt wel hoor maar ik hou van duidelijke communicatie
Ik hoop het ook, de hema heeft altijd plek hahahah
Ik heb gisteren een nieuwe foundation gekocht in Duitsland en wilde die vanochtend testen, had iemand de donkerste kleur teruggezet in het vakje van de lichtste kleur die ik nodig had. Dus nu is hij echt veel te donker. Zo irritant.