Waar erger je je aan? #14

maar dan loop je toch niet langs idd. het hele ding van reserveren is dat je gegarandeerd een plek hebt en dat kon nu niet en dat is je verteld.
dus als je niet ergens langs wil lopen zonder die garantie moet je dat niet doen.
de restaurantmedewerker geeft gewoon aan dat het een optie is om langs te komen en dat ze niet bijvoorbeeld stijf dichtgereserveerd zijn met een groep die alle tafels bezet houd in die precies in die tijd dat jij zou willen komen.
wat jij doet met die informatie moet je zelf besluiten, is geen onduidelijkheid van de medewerker imo.

5 likes

Nouja normaal zeggen ze wel nee we zijn vol. Dus misschien kwam daardoor de onduidelijkheid bij mij?
Ik snap jou ook echt wel hoor maar ik hou van duidelijke communicatie

3 likes

ja ik vind het niet onduidelijk, het is gewoon een andere situatie dan wanneer ze zeggen dat ze vol zitten en ze niet verwachten dat er misschien een tafel vrij is als je langs komt (en dat dus ook niet als optie geven)

haha maargoed hoop dat jullie ergens anders lekker kunnen lunchen zo!

4 likes

Ik hoop het ook, de hema heeft altijd plek hahahah

4 likes

Ik heb gisteren een nieuwe foundation gekocht in Duitsland en wilde die vanochtend testen, had iemand de donkerste kleur teruggezet in het vakje van de lichtste kleur die ik nodig had. Dus nu is hij echt veel te donker. Zo irritant.

3 likes

Vorig jaar kocht ik iets bij COS uit de sale, wat ik vervolgens heb teruggebracht. Dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon, prima. Nu wilde ik daar weer iets kopen en dacht aan die bon! Maar ik lees net op die tegoedbon dat ie maar 3 maanden geldig is na uitgifte, wat nu echt al lang verlopen is :confounded::triumph:

1 like

@kali ik ben uiteindelijk terecht gekomen in hetzelfde café als marc marie dus het was een prima vervanging hahah

9 likes

Heel irritant als iemand ziek is en in je buurt loopt te snotteren en jij ook ziek bent. Ik heb knallende hoofdpijn en dat gekuch van jou maakt het niet beter.

2 likes

Het is zondag en ik kijk er nu al naar uit dat het weer weekend is want ik heb zo ongelooflijk veel te doen op mijn werk komende dagen :sob::sob: en allemaal dingen waar ik geen zin in heb

9 likes

Dat mag helemaal niet, een bon moet minimaal 2 jaar geldig zijn dus zou sowieso een mailtje sturen hoor.

4 likes

Same. De week na volgende week heb ik lekker een weekje vakantie opgenomen om helemaal niets te doen. Kan niet wachten.

4 likes

@Spaarlamp
Jullie hebben gelijk! Ik ging de winkel in en toch geprobeerd: ze zei dat die drie maanden wel op de bon stond maar dat het wettelijk 5 jaar geldig is dus dat tegoed was nog gewoon bruikbaar! Thank god, was nog 25 euro ofzo die anders gewoon voor mij verdampt was en in hun kas zou blijven!

Wat gek dat ze dat zo op die bon zetten terwijl het niet klopt…

16 likes

Ik praat het niet goed, maar er zullen vast mensen zijn die denken dat het dus niet meer kan en dan laten ze het zitten. Scheelt zo een zaak een hoop geld. Niet dat het netjes is van die winkel

Ja denk het ook… Ik probeerde het nu ook gewoon maar om te proberen, maar had net zo goed die bon weggegooid… Echt niet netjes van ze nee!

1 like

Ja heb em gebruikt!

2 likes

Ik probeer telefonisch een afspraak te maken maar ze geven geen indicatie hoeveel wachtende er voor me zijn :mad:

2 likes

We gaan met een nog te vormen eetclubje afspreken en in eerste instantie zei iedereen: nee geen allergieën of moeilijkheden. Maar nu puntje bij paaltje komt heeft praktisch iedereen wel iets wat ze niet mogen of willen eten. Terwijl ik er juist specifiek naar gevraagd had omdat ik geen zin had om weer te koken met beperkingen want dat moet ik al vaak genoeg :triumph:

1 like

Wat stom. Zijn het dan grote dingen?

Mijn buren en bovenburen die al maanden sloom aan het verbouwen zijn, zijn vandaag tegelijk flink aan het timmeren in kamers direct naast en boven me. Great.

1 like

Dat doen ze volgens mij vaker niet dan wel.