Waar erger je je aan? #14

Dat doen ze volgens mij vaker niet dan wel.

Ik hang al een uur in de wacht bij onze HR afdeling met “u bent eerst wachtende”. De afgelopen weken werden ook al mijn mails niet beantwoord, en ik treed morgen uit dienst maar er moeten nog een aantal dingen geregeld worden. :rage: :rage:
Ben zo blij dat ik bijna echt klaar ben met deze organisatie.

1 like

Paar allergieën (noten, weekdieren) en paar liever niet (van vis tot lowcarb). Is echt wel overkomelijk, maar irritant. Dit is ook nog niet iedereen dus ben benieuwd met welke lijst we eindigen haha.

3 likes

Op insta enzo zie ik heel vaak van die reels “Ikea hack!!!” en ik denk dan van omg misschien echt een geniaal idee maar het is echt altijd een dienblad aan een lampenkap vastgelijmd etc tadaaa een bijzettafel. :crazy_face::crazy_face:

24 likes

Ik vind het best leuk eigenlijk! Zou er zelf niet opkomen.

3 likes

Net als van die hidden gems filmpjes en dan zijn het de ziplock zakjes of bakken voor in de kallax.

1 like

Ohh dit is echt precies mijn ergernis. Altijd allemaal zo afgrijselijk lelijk. Ook die glazen ‘mushroomlamp’. Dat is gewoon een schaal op een pot met een lelijke witte waas er overheen en dat zie je ook gewoon van duizend meter afstand dat het op elkaar gestapelde glazen dingen zijn.

11 likes

Ja en het valt natuurlijk ook binnen no time uit elkaar. Impopulaire mening maar als het niet om het geld gaat waarom zou je dan niet sparen tot je een “echt” meubelstuk kan kopen want die medium gelukte DIY dingen van de ikea gooi je waarschijnlijk heel snel weg, ook niet duurzaam

1 like

Misschien een ergernis die ik al eens eerder heb gedeeld maar wat kunnen veel mensen toch slecht parkeren. Hier in de straat hebben we net aan genoeg parkeerplekken Alleen parkeren mensen van een straat verderop nu ook steeds hier in de straat. Daardoor hebben we nu te kort parkeerplekken wat al onhandig is maar nu parkeren mensen ook nog zo dat ze rustig anderhalf of twee parkeerplekken bezet houden ipv een.

5 likes

Ook mijn ergernis. De parkeerplaats bij de basisschool van mijn kind grenst aan een gebouw waar dingen voor ouderen worden georganiseerd. Er staan zo vaak van die bejaardenauto’s op 2 of zelfs 4!! parkeerplaatsen geparkeerd. En er is al zo weinig parkeerruimte beschikbaar.

Ik vraag me wel af hoe die bejaarden denken trouwens.
“Ik geef zero fucks” of
“ik heb het levend gered tot hier dus ik ga die auto geen cm verplaatsen” of
“parkeervakken? Wasda?”.

2 likes

Ik denk dat er vrij weinig gedacht word haha. Gewoon " ik sta stil en best dicht bij de ingang."

12 likes

ze hadden dit niet bij de ikea en ik had me er echt op verheugd :triumph:

5 likes

Hier geen bejaarden maar wel iemand die in een fiat 500 rijd maar het voor elkaar krijgt om die auto zo te parkeren dat er geen auto meer bij kan.

3 likes

Waarom zijn vissticks zo kneiter duur???

10 likes

Dit is wel echt heel raar hoor dat mensen hun serieuze allergieën niet bij begin noemen?

En die ‘liever niet’ mensen moeten hun mond houden, dat gaat toch ook voorbij aan het hele eetclub idee? Vooral vis is een best grote categorie

4 likes

Wat is dit en waarom staan ellen degeneres dr op.

7 likes

Wij krijgen nieuwe sloten in het hele gebouw en je mag de nieuwe sleutels ophalen tussen 2 en 6. Dan zijn de meeste mensen toch gewoon aan het werk? Ik ga daar echt geen vrij voor vragen

4 likes

Er zit iemand in de trein de hele coupé kapot te ruften :face_exhaling:

3 likes

haha viseitjes pasta

4 likes

Nou, dit inderdaad? In de AH was een pakje Iglo vissticks €5,65

3 likes