Waar erger je je aan? #14

Een collega stuurde afgelopen weekend in de werk app een bedankje voor de brownies per post. Dus ik dacht oh chill dan komen die van mij sowieso vandaag dus ik had geen snacks gehaald. Kom ik thuis: geen brownies. Heeft alleen een deel van het team het gekregen

14 likes

Zijn het zuignappen die je nog moet aandraaien? Ik heb dit als tip aan mijn moeder gegeven en sinds ze zo’n systeem heeft, hangt het muurvast. Enkel vastplakken liet bij mij ook altijd los, als je een systeem hebt waarbij je ze nog moet vast draaien, heb je dit probleem veel minder is mijn ervaring.

7 likes

Ik weet niet of je op ongevraagd advies zit te wachten, maar de juwelier kan een drupje wax ofzo aan de binnenkant maken zodat het net wat strakker en stroever is. Heb ik ook bij een ring die eigenlijk net te groot was.

9 likes

Die lieten bij mij na een tijd ook los helaas.

1 like

Oh :frowning_face:

1 like

Een trui van mij is compléét van de aardbodem verdwenen en ik snap er NIKS van. Het moet al sinds vorige winter/lente zijn en ik ben al m’n stappen aan het nagaan maar snap gewoon echt niet waar hij kan zijn

2 likes

@Karl_Lagerfeld is je vriendin weer bezig?

13 likes

de sauna in de sportschool die niet warm genoeg gaat :rage:

2 likes

Ik heb dit met twee topjes. Spooooorloos.

3 likes

Wat kut! Waarom?

4 likes

Echt zo raar, hoe KAN dat hahaha

3 likes

Mijn vriend is de afgelopen dagen onuitstaanbaar. Moet over alles en nog wat in discussie gaan. Ben nu toch wel op het punt beland dat ik zin heb om iets keihard naar zn kop te gooien.

3 likes

Dat mn cheese onion chips daar echt niet naar smaakt. Had expres al eigen merk genomen omdat lays de laatste keer echt geen smaak meer had maar dit is ook niks. Iemand een aanrader?

4 likes

Ooit over een radiator gehangen en dat het daarachter is gevallen en tussen de muur en radiator hangt? Dat is hier wel eens voorgekomen.
(En eigenlijk ben ik nog steeds heel vaak doekjes enzo kwijt die er dan achter plakken)

Ah wat fijn! Kleding zou ook wel wat langer mee mogen gaan toch?

4 likes

Dat je in Duitsland niet overal kan pinnen. Net maar weer contant geld gepind en dan komt er ineens dikke kosten bij? Echt voor het eerst ook dat ik dat heb.

6 likes

Ik heb dit ook. Aan t eind van de dag draag ik dat ding om mn duim evht irri.

4 likes

Bij bepaalde automaten kan je wel gratis geld opnemen afhankelijk van je bank. Toen ik paar maanden in Berlijn zat wist ik precies welke en ging expres daar pinnen haha. Waren anders ook nog best grote bedragen die je moest betalen.

2 likes

@grace oh thanks let ik daar inderdaad ff op! We hadden nu inderdaad heel ff snel random geld nodig omdat we anders niet konden betalen. Was voor €20 bijna €4 aan kosten kwijt.

We zitten nu in Berlijn, als je nog een pin automaten tip hebt graag. Dan pint 1 iemand ff een groter bedrag voor de komende dagen als noodgevallen pot :grin:

2 likes

Deutsche Bank rekende volgens mij geen toelage!

3 likes