Nee vanmorgen had ik de rits open! Alleen het regende dus toen ik wegging van werk wilde ik hem dicht doe
Nu ben ik bijna thuis dus ga het zo met geweld proberen of de tip van @Scorpiovibes
Maar eerst m’n mc donalds opeten
Nee vanmorgen had ik de rits open! Alleen het regende dus toen ik wegging van werk wilde ik hem dicht doe
Nu ben ik bijna thuis dus ga het zo met geweld proberen of de tip van @Scorpiovibes
Maar eerst m’n mc donalds opeten
Ben echt al lang niet meer zien geweest, werd helemaal overmoedig over mijn eigen weerstand en bam: volledig gevloerd
Of met een zeepje er langs of shampoobar of anything vasts met vetten
Ik word gek van m’n buurman met z’n houtkachel, regelmatig als ik m’n huis binnenkom schrik ik omdat ik denk dat er iets in de fik staat. Heb dan niet eens de ramen open staan ofzo, maar door de ventilatieroosters komt de rook ook bij mij naar binnen.
@monkeyslut @Shaaar Ik heb ook al het hele weekend op bed gelegen, en vandaag met hangen en wurgen (en paracetamol) de dag door gekomen, er heerst iets vervelends volgens mij. Erger me er ook aan dat het zo half half is, voel me nu oke genoeg om niet meer in bed te hoeven liggen, maar eigenlijk ook niet goed genoeg om normaal te kunnen werken. Dat gekwakkel is echt irritant.
Ik haat die geur ook heel erg. Het gaat hier regelmatig over houtkachels in de buurt. Ben echt zo zuur ervan geworden dat ik iedereen stom vind die er 1 gebruikt
Misschien stoken je buren met verkeerd hout? Geloof dat als het te nat is dat het daardoor heel erg stinkt. En een goede kachel met filter helpt ook maar dat is wat ingewikkelder op te lossen. Geen idee of je dat makkelijker tegen ze kan zeggen maar misschien is het een simpele oplossing.
(Wij hebben een houtkachel maar heb al paar keer bij de buurvrouw geïnformeerd of ze er geen last van heeft. Ik zou het echt zo vervelend vinden als mensen er overlast van hebben.)
Maar uiteindelijk stinkt toch elke houtkachel? Die rooklucht is toch altijd aanwezig, of kan je dat er echt uit filteren?
Wat mij betreft mogen ze al die kachels verbieden, op een paar uitzonderingen na zijn die ook megaslecht voor gezondheid en milieu.
Ik kan het eerlijk gezegd niet ruiken als ik buiten sta als we de kachel aan hebben. En ook geen opmerkingen gehad van buren e.d. En actief naar gevraagd.
Nu hebben we toen we paar jaar geleden de kachel kochten echt gelet op een heel ‘schoon’ model met goed roetfilter. Plus altijd droog schoon hout. Maar het is niet goed voor het milieu, vind ik ook wel lastig want het is ook ontzettend fijn om af en toe aan te hebben. Dus als er ooit een verbod komt zou ik er zeker van balen maar het ook wel weer begrijpen.
Mijn moeder heeft haar wenkbrauwen door iemand anders dan ik laten epileren en het ziet er niet uit nu heeft ze echt van die ouderwetse komma wenkbrauwen
Mijn buurman heeft sowieso (ook) een houtkachel in de tuin
Ben ik een x aan het hardlopen ipv op de bank aan het zitten, mis ik de bereal omdat ik mn telefoon niet mee had
Ik heb vandaag de hele dag oncomfortabele kleding aangehad en ik ben er nog steeds chagrijnig van
En ik erger me eraan als mensen zeggen “alle toeristen doen x maar wij doen y” oke echt heel bijzonder van je dat je toerist bent maar het anders aanpakt hoor echt bewonderingswaardig
De muggen die me opeens weer prikken. Dacht dat ze allang weg waren voor de rest van het jaar, maar helaas
Huh mijn nieuwe buren komen net (half 10) luidruchtig binnen en gaan nu klussen? Ik hoop dat dit geen voorbode is voor de rest van hun verblijf hier…
Edit: het is kwart voor 11 en ik hoor een vrouw nog steeds heel luid praten en klusgeluiden? Ze klonk net zelfs erg boos?
Nou kan je het wel even gelijk uitzoeken!!!
Zie het positief
Ik kreeg ‘m 5 minuten nadat ik net terug kwam van hardlopen en weer op de bank foto moest maken
Dat ik meer haar verlies in de herfst ik weet dat het normaal is, maar het lijkt zo veel als ik mijn haar was.
Verdomde rothond hier 2 deuren verder. Die zit overdags in de tuin en blijft maar blaffen wanneer er iemand langs loopt.