Heb je een vpn op je laptop aanstaan?
Ja, echt non-stop problemen sinds de nieuwe app. Op m’n telefoon wel idd, maar via smart tv is een drama. Gisteren deed ie gewoon helemaal niets, niks wilde afspelen. Andere dagen kan ik de app niet eens openen op m’n tv, en hij onthoudt verkeerd waar ik ben gebleven. Wat een gezeik.
Ik wacht op de dag dat mijne eraf gaat vallen.
Maar ik moet zeggen mijn AliExpress ding blijft goed hangen
Whahaa meen je niet! Ook precies dezelfde volgens mij, van de Casa?
Zat laatst nog te denken dat ik zo blij was dat ze het zo goed volhielden, maar toen opeens gisterenavond uit het niets boem allebei eraf
nee mijne komt van de action ;p maar in mijn ervaring laat alles met zuignappen vroeg of laat los, ik heb bijvoorbeeld handdoekhaakjes van de IKEA en vallen er ook eens in de zoveel tijd af.
Ik val bijna in slaap. Echt te knikkenbollen terwijl ik gewoon bezig ben met werk.
Ook wel redelijk geslapen vannacht.
Ik ga maar weer drinken halen. Zo irritant dit
Ik had 2 hoodies gekocht en gewassen. Nu ligt het halve huis onder de pluizen en mijn shirt wat ik eronder aan had ook. Was er al met de pluizenverwijderaar over heen gegaan maar er komt geen einde aan
mijn chronische keelontsteking steekt weer de kop hoor
We gaan vanavond vieren dat we het 1e levensjaar van ons kind overleefd hebben. Alleen zijn alle lekkere restaurants dicht op dinsdag in onze stad nu wil mn vriend naar la cubanita
Hahaha dit vind ik echt een leuke feestdag
Nee windraak heeft echt maar 2 vega gerechten ofzo! En ja ik wil naar tapas inderdaad, maar daar gaan we wel echt vaak heen al. Maar la cabunita is niet zo lekker toch?
Ik vind het wel lekker maar het is niet echt leuk uit eten. Meer handig als je met een groep bent.
Om hier nog even op terug te komen, ik ben inderdaad terug gegaan naar de winkel en kreeg echt direct een nieuwe, dus top inderdaad! Kwam er alleen thuis achter dat deze ook niet helemaal goed is: er staat geen tekst op dat rode labeltje aan de achterkant. Even bedenken hoe storend ik dat nog vind
Maar ook echt de meest bizarre dingen zijn volgens TikTokkers gelinkt aan psychische aandoeningen. Als je van muziek houdt, het koud hebt, snelle liedjes mee kan zingen, je duim ooit tussen de deur heeft gezeten, je neus jeukt etc.
Oh dat wist ik niet, wel slim van ze, thanks!
Ik draag nooit sieraden maar nu heb ik sinds een jaar een speciale dierbare ring. In de ochtend past deze perfect maar naarmate de dag vordert gaat die steeds losser zitten. En aan het einde van de dag rolt de ring gwn bijna van m’n vinger af…
Geen idee maar bij mij werkt dat sws dan net andersom, echt irritant. Als ik m’n ring om nog een dunnere vinger zou doen, dan rolt die er sws van af dus!
Een collega stuurde afgelopen weekend in de werk app een bedankje voor de brownies per post. Dus ik dacht oh chill dan komen die van mij sowieso vandaag dus ik had geen snacks gehaald. Kom ik thuis: geen brownies. Heeft alleen een deel van het team het gekregen
Zijn het zuignappen die je nog moet aandraaien? Ik heb dit als tip aan mijn moeder gegeven en sinds ze zo’n systeem heeft, hangt het muurvast. Enkel vastplakken liet bij mij ook altijd los, als je een systeem hebt waarbij je ze nog moet vast draaien, heb je dit probleem veel minder is mijn ervaring.