Thnx! Zo ff zoeken naar een Deutsche bank
Je kunt in principe bij elke gewone bank gratis pinnen, dus niet alleen Deutsche Bank, maar ook Sparkasse, Commerzbank, etc.
De aannemende hoeveelheid ads op YouTube. En de CC die iedere keer na ads aan staan. Flikker gewoon op! Ik weiger om premium te nemen. Want dat is wat ze willen!!! Roverheid!!! Oh wacht, dat was voor iets anders.
Aan het feit dat we steeds meer links ipv rechts beginnen rijden? Zo vaak zie je op het linkerrijvak een file vormen terwijl er rechts geen kat op de baan is. Vooral op 3-baansvakken is het frappant. Denkt iedereen dat we in het VK leven?
En breek me de bek niet open over ritsen…
ik heb juist vaak wel de CC aanstaan en die is uit na een reclame en niet meer aan te krijgen
mark wat doe je me aan!!!
of zoals kanye al zei:
Iemand die echt te veel aan self-care doet en waardoor bijeenkomsten altijd net niet gezellig zijn. Ik hou het expres een beetje vaag maar soms moet je gewoon even doen wat de rest ook wil/doet. En nee het is niks heftigs, geen bungeejumpen ofzo.
Ik kreeg een speelgoedgids in de bus van bol.com, had ik 100% niet gehoeven. En er staat echt zo bijdehand op “gooi me niet weg, geef me door” met een groene wereldbol.
Alsof ik degene ben die aan het milieu moet denken in deze situatie.
Mezelf. Mijn loon staat altijd stipt om half 9 op mijn rekening. Nu heb ik het nog niet en zit ik helemaal in de stress terwijl het waarschijnlijk gewoon een vertraging bij de bank is.
aan wie moet je dat ook doorgeven??
aan je kleine neefje ofzo, van kijk eens hier wat ik voor jou voor leuks heb
hou op zeg
Ja alsof het inderdaad ook iets is wat je op zondagochtend in je luie stoel ff gaat zitten lezen haha
Alles omcirkelen wat je wil hebben en dan idd weggeven
aan Sinterklaas?
Ja
Precies deze ergernis had ik ook gisteren! En die werd nog groter toen ik zag dat je ze bij de Albert Heijn ook nog mee kon pakken. Er woont ook nog helemaal geen kind op ons adres, ga weg met je speelgoedboek.
Ik volg een influencer op instagram die zichzelf altijd helemaal poppig en perfect op de foto zet. Nu is ze geinterviewd en heeft dat bedrijf een kort stukje van de video online gezet, waarop duidelijk te zien is dat ze er best wel anders uitziet. Dus dat werd opgemerkt door een volger van haar, wat overigens ook nog best een lief bericht was “Joh het valt me wel op dat je er hier net iets anders uit ziet dan dat wij je kennen, maar wat ben je knap!” en toen werd ze helemaal boos. Snap dat zo niet en vind dat zo irritant! Als je jezelf helemaal de moeder doet facetunen kan je dat toch ook gewoon verwachten dat mensen dat opvalt. Zo irritant. Heb haar ook gelijk unfollowed lol.
naam pls
Mirthe, en ze is te zien in de prenetal video.
Aan de oude bewoners van ons huis die hier al 2 jaar niet meer wonen en toch nog steeds pakketjes laten bezorgen hier?? Hoe dan
Ah heb het even opgezocht en wat een verschil zeg, zo erg dat mensen de druk voelen zichzelf zo te bewerken! Kan me wel voorstellen dat je je ‘betrapt’ voelt als iemand zoiets reageert en dan vanuit emotie reageert.
Ja echt heftig, terwijl er met haar “echte ik” helemaal niets mis is!