Waar erger je je aan? #14

Nee en in principe nooit nodig ook al ben je wel minder aantrekkelijk volgens de conventionele schoonheidsidealen

4 likes

Niet meer aannemen, simpel. Dan houdt het zo op

2 likes

Als ik met mn rechterhand op het forum scroll, like ik per ongeluk berichten. Dus like steeds allerlei random dingen hahah

11 likes

Nouja het zijn echt 2 verschillende personen om te zien. Ik snap niet eens hoe je dat zo geshopt krijgt.

4 likes

Dat er bij ah op de gebaksafdeling nooit duidelijk op de stickers staat hoeveel kcal iets is of hoeveel gram het product is.

6 likes

Dat ik al vanaf 19.00u bezig ben met “te gaan douchen”.

13 likes

Op welk acc kan ik dit zien?

1 like
screenshots mirthe

Ik heb screenshots gemaakt voor wie ook geen zin heeft alles op te zoeken.
Denk dat ik dat mag delen hier? Tis beide openbaar

22 likes

Wtf💀

5 likes

Je zou haast denken dat het zussen zijn. Het heeft iets van elkaar weg maar het zijn absoluut niet dezelfde persindn!

ah haha ik helemaal moeilijk doen om die naam te vinden is het deadass gewoon haar IG naam💀

eerlijk bij mij is het verschil op een goede dag/foto vs slechte dag/foto wel minstens net zo groot als bij haar hahahahha

13 likes

Ik had het opgezocht al op insta omdat ik benieuwd was, maar de comment onder dat filmpje over haar uiterlijk kon ik dan weer niet terug vinden, verwijderd?

3 likes

Is die reactie nu weggehaald?

3 likes

Huuh maar dit is niet eens een kwestie van belichting toch? Zo’n groot verschil

5 likes

Komt omdat je alleen hoeft te bedenken of je het lekker vindt :smile:

Denk dat ze in het filmpje nog geen lipfillers had misschien. Op haar foto’s nu lijkt ze dat wel te hebben… of het is een filter van insta.

Wat een vreselijk filmpje trouwens van prenatal

Ik zie ook echt 2 verschillende mensen. Klopt dit wel?:rofl:

5 likes

Houtkachels. Het ruikt hier alsof de hele buurt in de fik staat.

Echte ergernis is vooral houtkachels met een slecht roetfilter/nat hout. Er stonden vandaag al twee buren ruzie over te maken. Volgens mij is t nu ook helemaal niet zo goedkoop om een houtkachel te stoken?

6 likes

Mijn Face ID herkent me regelmatig niet op een brakke ochtend.

17 likes

Die comment was naar haar verzonden per dm en heeft ze gister geloof ik in haar story beantwoord!

2 likes