Waar erger je je aan? #14

Ja en een soort echo chamber waarin je alleen nog maar content ziet die exact strookt met hoe jij dingen ziet waardoor nuance uitsterft. Erg jammer.

4 likes

Wat heb je besteld?

1 like

33 likes

Ik heb echt een hekel aan routine en ik haat dus echt de ochtenden dat ik naar mijn werk moet omdat ik dan een aantal dingen moet doen voor ik op een bepaalde tijd op de fiets richting het station stap :rage:

8 likes

Dat het maandag is.

2 likes

Aan de vrouw naast me in de trein die een podcast luistert en steeds of keihard zit te lachen of hardop commentaar levert. En als ze even stil is haalt ze haar neus op :expressionless:

2 likes

Stranger Things fans die alle DCC kaartjes hebben opgekocht omdat ze dachten dat de acteurs zouden komen wat niet zo is. Normaal loopt het niet zo snel dus ik had nog niet gelijk tickets gekocht maar toen was ik te laat.

3 likes

Hulp/ondersteuningsnummers die standaard x cent per minuut kosten waarbij je langer in de wacht hangt dan in gesprek bent.

12 likes

Mn ooglid die de hele tijd trilt/klopt.

4 likes

Mijn werkmailbox die weer eens ontploft is. Ben een weekje vrij geweest en had daarvoor echt zoveel bij gewerkt. Is niks meer van te zien, boehoe.

1 like

Iemand zit in de wachtkamer vd tandarts zonnebloempitten te vreten als een hamster.

4 likes

Iedereen op Twitter (en waarschijnlijk ook daarbuiten) die van die satisfyers voor in de kerstboom kopen. Zelden zoiets tenenkrommends en puberaals gezien :sob:

54 likes

Jaaa eens. Ik vind het een beetje sneu…

4 likes

EN hij is niet “origineel”, Fred had 'm al eens uitgebracht (vorig jaar geloof ik, met Shoeby?)

4 likes

Pwst leuk bij de tieten plantenpotjes en de piemel vaatdoek

11 likes

Misschien moet je ‘m wel ff afzetten bij het typen :crazy_face:

38 likes

Ben jij het zelf?

8 likes

Haha dat zou helemaal erg zijn geweest, maar nee later kwam er iemand waar ze blijkbaar op zat te wachten. Maar vind t een irritant iets in t openbaar.

3 likes

Dat Cold Case weer van amazon prime af is.

1 like

Wat is er sneu aan? Je kunt ‘m niet leuk vinden, maar sneu…

3 likes