Waar erger je je aan? #14

Iemand zit in de wachtkamer vd tandarts zonnebloempitten te vreten als een hamster.

4 likes

Iedereen op Twitter (en waarschijnlijk ook daarbuiten) die van die satisfyers voor in de kerstboom kopen. Zelden zoiets tenenkrommends en puberaals gezien :sob:

54 likes

Jaaa eens. Ik vind het een beetje sneu

4 likes

EN hij is niet “origineel”, Fred had 'm al eens uitgebracht (vorig jaar geloof ik, met Shoeby?)

4 likes

Pwst leuk bij de tieten plantenpotjes en de piemel vaatdoek

11 likes

Ben jij het zelf?

8 likes

Haha dat zou helemaal erg zijn geweest, maar nee later kwam er iemand waar ze blijkbaar op zat te wachten. Maar vind t een irritant iets in t openbaar.

3 likes

Dat Cold Case weer van amazon prime af is.

1 like

Wat is er sneu aan? Je kunt ‘m niet leuk vinden, maar sneu

3 likes

Aaaahhh neeee ik wist niet eens dat t erop stond :sob: :sob:

2 likes

Ja dit, shit :sob:

4 likes

Vriendinnen van mij hebben er meerdere gekocht met de gedachte weg te geven als cadeautjes. Ik kan er ook een verwachten. Mijn vogelboom gaat hier niet blij mee zijn

2 likes

Het stond er maar kort op, begin oktober ofzo.

2 likes

Ja ik zat er net weer in en was ineens weg bij m’n kijk verder, kan nu wel weer door met Law and order svu

2 likes

Heel flauw, laat ze t er maar snel weer opzetten!

5 likes

Kom ik weer met mijn stokpaardje, maar: je hoeft 'm niet in je boom te hangen omdat het een cadeau is. Jouw boom, jouw huis, jouw smaak, jouw keuzes. Echt, dat mag!

8 likes

Heb je ook gelijk in! Ik denk dat ik 'm er even in hang, foto van maak en opstuur en dan weer eruit. Zij blij, ik blij

4 likes

Of gewoon zeggen dat je alleen maar vogels in je boom doet

5 likes

Of aan de kant van de muur waar ook niemand het kan zijn

4 likes

Of kapot laten vallen

8 likes