Zie je dat niet? Ik ben altijd bang dat de naden en kontzakken dan verschuiven en een rare verhouding krijgen. Maar ik kan het altijd eens proberen.
Bedenk je maar dat een foto altijd een momentopname is, daar staat nooit āiedereenā op. Over een jaar is ie waarschijnlijk alweer gedateerd want zijn er kinderen geboren, nieuwe partners, enz. Beterschap!
Ik laat al mijn broeken innemen en nee vind niet dat je het ziet. Bij je bil/heup zat het ook al goed toch, dat verandert ook niet. Het ziet er juist mooi uit want ineens is de broek op jouw lijf (taille) gemaakt!
Dat we vandaag om 17:30 aan de andere kant van het land hebben afgesproken. Dat zijn geen tijden voor een zondag zondagavonden zijn heilig.
Nou kennelijk niet dus?
Deze afspraak is niet geheel vrijwillig natuurlijk.
Storing bij garmin app
Is echt standaard zo voor mijn gevoel
Vakantiehuisjes waarbij je nog van alles moet wassen en schoonmaken. Ik ben echt verwend geloof ik, maar als ik een vakantiehuisje huur wil ik niet nog allerlei huishoudelijke taken doen. Naast de vaat en gewoon opruimen, dat vind ik logisch, maar dit keer was het bedden afhalen, handdoeken wassen en drogen. En vooral als je grof geld betaalt vind ik dat een beetje gek.
Ja ophangen om te drogen. Je mocht ze āgratisā gebruiken mits je dat deed haha. Nou als ik dat had geweten had ik eigen handdoeken meegenomen.
Bedden afhalen doe ik vaak sowieso wel trouwens, maar als het dan moet vind ik het stom.
Als een paracetamol zo achter in je keel blijft hangen. Gadverdamme. En mijn vriend bijt die dingen stuk voordat hij doorslikt. Wtf.
Naah wat stom zeg. En ik vind het een vies idee, want er zijn vast mensen die ze gewoon alleen even natmaken, op lage temp wassen, of wasmiddel vergeten of op wat voor manier dan ook niet echt schoon wassen. En dan ben jij de volgende in dat huisje.
Doe dat gewoon zelf als eigenaar of door een professioneel bedrijf.
Kind is tweede bij een sportwedstrijd. Familielid reageert enkel met ānet nietā¦ā.
#vanlife
Ik laat ze, omdat ik als kind geen pillen door kon slikken, in mān mond oplossen en slik ze dan pas door Vinden mensen ook altijd een horrorverhaal. Zelf vind ik de Primatour (tegen wagenziekte) pillen echt 100x viezer
Je hebt ook langwerpige, die vind ik een stuk beter te doen.
Dit doe ik ook en mensen denken dan dat dat heel vies is, maar je proeft die paracetamolsmaak eigenlijk pas op het moment dat je het doorslikt, dus dan kun je er gelijk meer water achteraan klokken.
Ja ik kauw ze ook vaak kapot in mān mond met wat water, is wel te doen. Maar gister bleef er een primatourtje achter in mān keel steken, zat die smaak nog een uur in mān mond
Kom voor het eerst in tijden weer eens op twitter en zie zoiets als dit:
I unfollowed & blocked a bunch of moots because I found out they follow someone who follows someone who is secretly a magat.
??? Hoe⦠wat⦠er zijn dus mensen die van iedereen de volgers gaan uitpluizen om te kijken of er ergens misschien iemand is die iemand volgt die stiekem een andere mening heeft over dingen?? En dat dan ook trots aankondigen online??
Ik weet echt niet van iedereen die mij volgt of die ik volg wie zij nog meer volgen en wie zijn dan weer volgen en wat diens mening is over alles in de wereld? En dan ook nog eens mensen verwijderen en blokkeren om zoiets?
Ik erger me hier echt ongewoon sterk aan. Doe. Normaal.
Jeetje wie heeft daar überhaupt tijd voor