Nee hoor, stond er vanochtend gewoon op. Heb je wel de V2 versie van de app?
âVoor je kutâ bedoel je
ja ik had dit probleem ook, heb een DM via Instagram gestuurd en toen hebben ze het omgezet
Echt raar dat dit niet automatisch gaat, aangezien ze wel gewoon geld blijven afschrijven maar verder geen nieuwe afleveringen toevoegen aan de oude app.
Dat ik al 1,5 week niet of heeeel slecht slaap door een onwijze kriebelhoest.
Vandaag codeine van de dokter gehad, dat werkte vroeger altijd top.
Nou nu niet meer dusâŠ
Ben er zo klaar mee!
Technisch gezien is deze alleen voor je clit.
Ik heb gisteren 1,50 voor een oliebol betaald en toen ik er stond was ik totaal vergeten dat een oliebol vorig jaar 1 euro was bij dezelfde kraam.
En hij was ook nog eens niet lekker, echt zoân zompige deegbal.
het kost me echt heeellll veel moeite om niet te denken DAT IS 3 GULDEN VOOR 1 OLIEBOL
ik moest net door de mist door een weiland fietsen samen met blijkbaar alle scholieren uit de buurt.
zij fietsen twee breed, op mijn kant van het fietspad, zonder licht aan, in de mist terwijl mijn bril super beslagen was
haten die kinderen hun leven? sta je er als 13 jarige echt niet bij stil dat dit super onhandig en gevaarlijk is?
Ja, ik verwacht ook wel dat alle prijzen hoger zijn, want ze moeten wel. Wel jammer dat ie niet lekker was.
Ja, de ergernis was ook niet op de kraam zelf. Meer âinflatie is real/insane/heftigâ.
Al hadden ze ook een hele nieuwe kraam, was supermooi geworden, dus daar gaat een deel van die 50 cent vast ook heen haha.
Wanneer je een voorbeeld gebruikt en ze gaan helemaal op het voorbeeld in.
In plaats van waar het voor staat.
Is ie aan de bovenkant los genoeg om 1 arm eruit te doen? Door je arm in je mouw zo naar boven te bewegen en dan uit je blouse te trekken zeg maar
Ja de olie is ook gewoon heel duur geworden dus verbaast me niks (helaas) @Nefertiti. Doet me wel denken aan dat ik afgelopen week een story op instagram voorbij zag komen met een foto vd olie in de Lidl in Belgie en dat de prijzen daar nog vrij laag waren in vergelijking met hier. Hier was het echt 3x duurder ofzo. Vond dat wel opvallend eigenlijk! Dacht dat het ook in de omringende landen zo hard gestegen zou zijn (al kan het ook zijn dat dit âdureâ prijzen voor Belgie waren naturlich, maar verwacht het niet)
Vuiltjes onder je screenprotector
Mezelf. De hele dag ghosthunting filmpjes zitten kijken en nu is 't donker en begin ik natuurlijk weer bang te worden. Why am I like this
Hele dag appjes in groepsapps en losse appjes enzo, dus in de pauze bijgewerkt. Prima. Maar ben ik thuis, hele avond alleen en saai, niks geen appjes. Telefoon blijft stil
Dat ik al een jaar steeds weer een andere route naar werk moet nemen omdat er telkens weer een straat open ligt
Mensen die wel naar woningprotesten gaan maar vervolgens kleinerend doen tegenover leeftijdsgenoten die nog thuis wonen. Ik vind dat zo raar.
Fucking bladeren op t fietspad. Kut herfst.
Dat ik steeds mijn privénummer aan jongeren waarmee ik werk geef omdat ik te lui ben om mijn werknummer goed opgeladen te houden en dan superverbaasd ben als ze om 23:30 appen met vragen en ik daar stress van krijg. Ezels en stenen