Sowieso kleinerend doen over mensen die nog thuiswonen. Ik snap heel goed dat steeds meer mensen liever thuis sparen in plaats van €1200 per maand betalen voor 1 vierkante meter. Als de band met hun ouders goed is en ze gewoon hun leven kunnen leiden, waarom niet?
Er wordt hier een nieuwe Aldi gebouwd, maar ik wil er liever een Lidl bij.
Dat mijn vriend 1 ding moet regelen rondom de verhuizing en zelfs dat gaat niet goed en als ik er dan naar vraag wordt ie boos op mij. En volgens mij is dat alleen maar omdat ie zelf ook gewoon inziet dat ie dom bezig is op dit vlak en dat dan op mij moet afreageren.
En als ik er wat van zeg, ligt het aan mij.
Ik zit echt onder de muggenbulten weer ik wil terug naar mijn eigen huis waar nooit een insect te zien is
Dat deuntje van de Samsung-wasmachine. En we hebben ook een droger ervan, dus dan hoor ik de hele tijd nog een keer dat stomme liedje.
Oh zeker, maar ik was wakker en zat op mijn telefoon
Aan de vrouw die haar hond voor mijn voordeur liet poepen en het weigerde op te ruimen
Ik kwam gelukkig op dat moment thuis en ik zie de hond poepen waarop ik nog moest wachten ook. Ik dacht al lekker aso om dat zo voor een deur te laten doen en niet op te ruimen. En ja hoor ze loopt zo weg. Dus ik zo ruim je dit niet even op? Zegt ze nog waarom?
Hahah nou wat dacht je dat dit recht voor een winkeldeur en voordeur van huizen. Ging ze moeilijk doen want ze had geen zakjes. Ja niet mijn probleem. Uiteindelijk kwam de winkeljongen er bij en die heeft haar een rolwc papier gegeven. Succes met opruimen!
Wat een kutwijf, echt schaamteloos
Ik zie de afgelopen dagen zoveel hondenpoep liggen op straat echt bah
Dat je je whatsapp ‘online’ status niet helemaal uit kunt zetten.
Er komt een update aan waarin dit kan! Ik zit er ook echt op te wachten
Omg meen je dit? Yes!!! Hoop hier al jaren op!
“En dan ben je opeens (…)” 32 jaar, in een stad, op een festival echt het maakt me niet eens uit wat er staat. Vind dit net zo irritant als “(naam stad), je was geweldig!”, “bedankt (naam stad)” etc etc etc etc
Kun je uitzetten! Hebben we hier ook gedaan. Die dingen gaan oneindig door.
Ik vind het juist zo leuk dat mijn machine een deuntje van Schubert voor mij speelt
Haha nou blij dat iemand er nog plezier van heeft!
asjemenou? schietmedood
Oh wat heerlijk sassy die " Mijn contacten behalve"
Ik dacht dat dit er al heel lang was? Ik heb tenminste altijd al uitstaan dat mensen zien wanneer ik online ben of ben geweest
Dit bestaat inderdaad al even.