Waar erger je je aan? #14

Vooral met meezingen, ruziemaken en extra rondjes draaien.

2 likes

Met de deuren open zodat ie soms wat pubers loosden?

10 likes

Haha denk dat hij dat wel vaak overwogen heeft. Bij ruzies ging hij soms wel vol op de rem, dat hielp wel.

3 likes

Oooh wauw! Wel leuk dat de buschauffeur meedoet met die kinderen natuurlijk. Want nu gebeurt het regelmatig dat de chauffeur die kinderen aanspreekt en boos of gefrustreerd wordt. Maar dat vinden ze alleen maar mooi natuurlijk dus dan gaan ze juist het randje opzoeken. Maar als ik in zo’n bus zou zitten op weg naar mijn werk vroeg in de ochtend zou ik dit eeeecht niet grappig vinden :sweat_smile:

4 likes

Ahww dat hij speciaal dat nummer had uitgezocht haha :joy: Maar een leuke chauffeur kan echt de sfeer bepalen he.
Soms hadden we een invaller die geen muziek had, niet meedeed aan ruziemaken en geen rondjes draaide en dan was het echt saai.

2 likes

Ik heb iets besteld van Alwero en heb nu een replica van dat product ontvangen, met daarin het labeltje van de webshop zelf :smiling_face_with_tear: Het is wel echt wol enz, maar pfffffff verkoop het dan gewoon even onder je eigen merknaam en probeer niet te profiteren van de bekendheid van andere merken :triumph:

1 like

Maar als het een schoolbus is en je komt uit school/gaat naar school en je komt niet rechtstreeks uit de kinderdisco, waar komt dan al die kots vandaan? Of was dat Mitchell uit havo 5 die daar met zijn frikandellen- en energydrinkbuik door elkaar werd geschud?

2 likes

Is dat niet iets wat bij die leeftijd hoort? Ik heb zelf ook meerdere keren overgegeven in die bus…
Misschien ook wel door de extra wilde rondjes. Een vriendin kotste bijvoorbeeld ooit echt boven op mijn tas omdat ze stiekem had gerookt en daar misselijk van werd. Dat soort dingen denk ik?

3 likes

Mensen die lopen te fluiten :angry: hou gewoon je kop

18 likes

Vraag me af of die jongens zich later ook schamen. Zoals ik wel eens denk omg wat droeg ik enzo. Zouden hun wel eens denken " Omg waarom deed ik alsof ik Mo heet."

8 likes

In gold we trust- hoodies zijn het hier vaak. Daardoor zo’n irritantie naar dat merk.
Alsof die pubers goudzoekers zijn of aandelen in goud hebben.
Is niet filosofie van het merk (ooit opgezocht haha ) maar daar moet ik aan denken.

2 likes

Ik krijg mn blundstones niet uit als ze nat zijn

Bij ons heette alle jongens die Mitchell heten ineens Mitta?
Waar dat ook ineens vandaan kwam, geen idee

8 likes

Elke maand moet ik naar het ziekenhuis voor een korte behandeling en elke keer denk ik dat ik daarna wel rustig thuis verder kan werken, maar ben daar standaard te moe voor

Mensen die OK (oo kaa, op z’n Hollands) zeggen in plaats van ‘oké’. Is dat hip?

1 like

alleen als je het over een operatiekamer hebt

29 likes

ik ergerde me trouwens ook aan de boomer die probeerde voor te dringen bij de ziekenhuisapotheek. Het was superdruk en wachttijd was 30 minuten toen ik aankwam. De medicijnen die ik op moest halen worden van te voren besteld dus ik krijg dan een sms-code die ik in kan typen op de aanmeldzuil en dan ben je sneller aan de beurt. Ging een of andere boomer gewoon voor m’n neus naar het loket waar mijn nummer bij stond en vervolgens liegen tegen de apothekersassistent dat het zijn nummertje was??? Wejo

8 likes

Er is hier nu iemand van onze VvE en hij houdt zijn kop maar niet en maakt ook geen aanstalten om weer weg te gaan. (Is er al een uur)

1 like

En toen?

7 likes

Ik gaf op die leeftijd niet meer over dan nu, het was ook niet alsof ik om de haverklap mensen over hun nek zag gaan toen haha

5 likes