Waar erger je je aan? #14

Oke wat ik HEEL irritant vind zijn mensen die de hele tijd half naast half achter je fietsen
Dus dat hun voorwiel de hele tijd ter hoogte van jouw achterwiel is
Haal me óf in of blijf gewoon achter me rijden niet dit domme halve gedoe :angry::angry:

50 likes

Elke zondagavond denk ik ‘morgen ga ik echt m’n leven verbeteren’. En dan ben ik van plan om echt heel gezond te gaan eten, veel te gaan sporten/bewegen, op tijd te beginnen aan m’n deadlines, m’n kamer netjes houden en veel productiever te gaan leven.

En dan word ik op maandagochtend wakker en dan denk ik ‘ja de groeten, wtf dacht ik’. En dan blijf ik tot minstens 10 uur in bed liggen om vervolgens de hele dag TikTok te kijken en shit te eten.

Hoezo ben ik zo :sob: ik wil ook een productief en gestructureerd leven

37 likes

Aaah deels herkenbaar voor veel mensen denk ik.
Mij helpt het vaak om, wanneer in in die modus zit, dingen ook af te spreken of vast te leggen.
Als ik me helemaal gemotiveerd voel ga ik dingen meteen aanpakken (zo heb ik mij ingeschreven voor personal training en bij verschillende bedrijven gesolliciteerd vorige week). Zonder er teveel over na te denken. En dan een dag later denk ik ook; ooh wil ik dit wel echt? (en dan kan je nog zien) Maar dan is het al gebeurd en ga ik maar gewoon. Daarna dan wel helemaal trots op jezelf.

(sorry voor het ongevraagd advies)

8 likes

Ik sta tenminste 10 meter van een spreekkamer af en hoor de behandelaar gewoon alles bespreken. Met gesloten deur.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ze te horen is maar ze praat niet zachter.
De andere kantoren hoor je namelijk niet.

1 like

Ik herken dit met mijn weekend. Het is dat ik fulltime werk anders voerde ik niets uit :joy:

2 likes

Haha ja ik zou denk ook meer baat hebben bij fulltime werken voor een baas dan freelancen (wat ik nu dus doe). Het productieve deel van mijn week begint ergens woensdagochtend pas omdat ik dan echt iets moet gaan doen.

Dat veel concerten doordeweeks zijn en om 21.00 pas beginnen, zeker als je verder van de randstad woont, is t gewoon bijna niet te doen om dan savonds nog thuis te komen.

8 likes

Vloerverwarming!!! Gewoon niet lekker. Heb de verwarming op 21 graden staan en ik vind het nog steeds koud in huis.

10 likes

Ja al m’n vrienden zeggen altijd ‘ohhh vloerverwarming chill’ maar nee, vind het ook niks. Heb liever een radiator, kan ik ook nog tegenaan zitten.

3 likes

Ik had verschillende bestellingen geplaatst waardoor ik 3x in 1 week naar hetzelfde pakketpunt zou moeten. Nu schaam ik me nogal snel, dus vond ik het een beetje ongemakkelijk om daar zo vaak te komen. Dus ik mijn bestelling die vandaag zou komen naar een ander pakketpunt gestuurd, is dat pakketpunt vandaag dicht. Haha, dus nu heb ik en mijn pakketje niet en gaat mijn slimme actie ook niet door.

1 like

Helemaal niet gek toch! Toen ik ging verhuizen heb ik van heel veel kasten foto’s gemaakt, zodat ik de spullen in het nieuwe huis weer precies zo neer kon leggen. Hopelijk kun je nog wat maken van het mandensysteem.

3 likes

Twee afgebroken nagels en mn nagelstylist reageert niet echt lekker op mn verzoek om ze bij te werken. Vind het zo onverzorgd uitzien

1 like

Ik kreeg van de week een “Zo hebbie weer lekker wat besteld meid” waarna ze m’n pakketje pakte zonder m’n naam of iets te vragen :sob:

17 likes

Ja als ik de winkel in kom lopen ze al naar achter om mijn pakketje te halen

4 likes

File. Ik ga er gewoon 2u over doen in plaats van 1 :sob:

2 likes

Ik vermoed ook dat ze enkel m’n huisnummer nog vragen om me een goed gevoel te geven.

4 likes

Er iets niet wat ik meer haat dan van die dom giechelende studentenjongetjes sochtends in de trein

8 likes

De bus ook in de ochtend. Is een traject dat langs een middelbare school gaat dus heel de bus vol puberende kinderen. Ik hoef alle high school drama niet te horen en te weten

2 likes

Haha wij hadden vroeger op een bepaald tijdstip een bus die bekend stond als schoolbus en waar dus alleen schoolkinderen inzaten. Maar heel soms stapte er toch iemand in die dat niet wist.
Maar het was echt zo’n bus waar er ruzie gemaakt werd, gekust, overgegeven, heel hard meegezongen enzo. Buschauffeur deed ook altijd mee en ging bij rotondes extra rondjes draaien zodat de bus helemaal scheef hing en iedereen bijna viel. Dus die mensen wisten echt niet wat ze meemaakten :joy:

27 likes

ughh ik probeer warme truien te zoeken via Vinted en als ik zoek op ‘wollen trui’ oid zie je ook truien van 5eu van de Only en Pull&Bear. alsof dat echte wol is :rage:

3 likes