Ik werk in de horeca en vind andere melk vooral vervelend omdat je het dan met de hand moet maken Maargoed ik moet eerlijk zeggen dat het me praktisch nooit gebeurt dat ik andere melk moet gebruiken voor cappuccino oid.
Helemaal die amandelen melken.
Aan dat het weer zo snel donker is. Wordt er helemaal depri van
Dat mn pizza echt niet lekker was en dus voor niks mn gehemelte verbrand heb😭
Waarschijnlijk een volautomatische machine waar koemelk in zit. Andere melk moet dan met een melkopschuimer los.
Ik denk dat die amandelen wel iets gewilliger zijn dan een koe.
het was toch no nut november
Ik zat echt net lekker te huilen om mn dode kat met het liedje wat daar bij hoort. Belt mn moeder, zo irritant
Nouja een normale cappuccino hoef je maar op een knopje te drukken en het is klaar, dat bedoel ik. Met een andere melk dan moet je het indd met de hand helemaal maken.
Is je kat dood
Ja 1 van de twee, al bijna een jaar
Aan de H&M-app. Wanneer een artikel niet op voorraad is staat er: “verwittig mij. “
Omg wat vreselijk! Ik was inactief afgelopen jaar dus ik heb dat helemaal gemist. Veel sterkte nog ermee.
Oh wat lief! Dankjewel
Nog steeds mn apple watch niet gevonden die ergens in huis zou moeten liggen word er gestoord van. Ben bijna in staat een nieuwe te kopen
Als je net je makeup of skincare heb gedaan en er blijft zo haar aan je gezicht plakken.
Koop ik een universele wc-bril, past ie verdomme niet. Vooral irritant dat ik nu nog een keer naar de winkel moet.
Deze advertentie.

Weet niet precies waarom maar ik vind alles aan deze post irritant.
Ook zo niks zeggend, content maker, solver en creatieveling, wat doe je nu precies?
Mijn zusje (Nederlands) die constant Engels gebruikt in onze familie (super nederlands) group chat
Ik snap het gewoon niet. Ze heeft ook 0 niet Nederlands sprekende mensen in haar omgeving dus “ik gebruik zo veel Engels het is makkelijker!!” als excuus accepteer ik niet