Waar erger je je aan? #14

Hm zo had ik er nog niet over nagedacht, dus ik denk inderdaad de ober ook niet!
Snap ook wel dat je niet je hele levensverhaal gaat vertellen zodat de bediening snapt waarom je wel iets met gluten/lactose eet als dessert.

Het is alleen zo dat de keuken (als ze een allergie of intolerantie wel serieus nemen) alles extra goed schoonmaakt en heel goed opletten met welke gereedschappen ze werken. Dus dan snap ik wel dat je geïrriteerd bent als je allergie toch niet zo serieus was als je liet blijken (zeg uiteraard niet dat jouw vriendin dat zegt)

6 likes

Oh ja dan snap ik de irritatie wel heel goed. Toch wel wat meer werk dan alleen ‘doe daar maar geen melk in’.

3 likes

De gemeente was een uur lang met de bladblazers bezig. Maakten ze paadjes bladvrij, zodat ouderen niet uitglijden? NEE.
Wat maakten ze dan bladvrij? EEN FUCKING VOETBALVELD DAT NIET GEBRUIKT WORDT. FUCK OFFFFF

9 likes

Aangezien voor een zeikerd bedoel je, niet een zeikerd zijn.
Hoe is dat belangrijker dan buikpijn?!

3 likes

Hier was die dicht. En was er rond 15.00 :cry:

Er zitten 3 gastjes hier hun studiestof te bespreken, maar eén ervan praat echt enorm luid en gebruikt in elke zin 5 keer ‘like’ … ‘like ik denk dat het specifiek iets is voor de … en like ik snap —- wel het is gewoon basically dat je die parameters voor de x-as gebruikt basically… en like’ en nu zegt ie ‘oh really’’makes sense, is nog wel reasonable i guess’

Omg :sob:

5 likes

Ja dit! Ik heb dit zo vaak, dan vraag ik: is dit echt glutenvrij? (Als het zo op de kaart staat aangegeven) - Ja, is glutenvrij! - Ook voor mensen met een glutenintolerantie? - Oh nou nee, dat niet… Het ligt naast ander brood/wordt bij de kroketten in de frituur gebakken/etc.

Oh ik zie in het licht van de eerdere reacties dat dit niet helemaal aansluit, maar wel hetzelfde thema is. In ieder geval een ergernis

7 likes

Ik werk in de horeca en vind andere melk vooral vervelend omdat je het dan met de hand moet maken :joy: Maargoed ik moet eerlijk zeggen dat het me praktisch nooit gebeurt dat ik andere melk moet gebruiken voor cappuccino oid.

1 like

Helemaal die amandelen melken.

49 likes

Aan dat het weer zo snel donker is. Wordt er helemaal depri van :frowning:

17 likes

Dat mn pizza echt niet lekker was en dus voor niks mn gehemelte verbrand heb😭

4 likes

Waarschijnlijk een volautomatische machine waar koemelk in zit. Andere melk moet dan met een melkopschuimer los.

Ik denk dat die amandelen wel iets gewilliger zijn dan een koe.

4 likes

het was toch no nut november

15 likes

Ik zat echt net lekker te huilen om mn dode kat met het liedje wat daar bij hoort. Belt mn moeder, zo irritant

8 likes

Nouja een normale cappuccino hoef je maar op een knopje te drukken en het is klaar, dat bedoel ik. Met een andere melk dan moet je het indd met de hand helemaal maken.

1 like

Is je kat dood :sob::sob::sob:

1 like

Ja 1 van de twee, al bijna een jaar :cry::pleading_face:

2 likes

Aan de H&M-app. Wanneer een artikel niet op voorraad is staat er: “verwittig mij. “

9 likes

Omg wat vreselijk! Ik was inactief afgelopen jaar dus ik heb dat helemaal gemist. Veel sterkte nog ermee.

3 likes