Dit weekend uit eten voor de verjaardag van een vriendin en het restaurant waar we heen gaan heeft twee vega opties, een geitenkaassalade en een bietenburger
Dat er weer allemaal kinderen met postzegels aan de deur komen. Er hangt ook zo’n nee-sticker maar die kinderen hebben schijt
Doe een Mathieu van der Poel en ren boos achter ze aan
Die moeilijk irritante nieuwe Videoland app. Stomme reclames. En elke keer als ik tussen de app op m’n telefoon en m’n pc switch, onthoudt hij niet meer automatisch waar ik gebleven ben. Tegen de tijd dat ik weer heb teruggezocht waar ik ben gebleven heb ik soms al geen zin meer.
Ik ben sinds een paar weken Arabisch aan het leren, de uitspraak van sommige letters is inderdaad echt helemaal nieuw voor me. Ik weet soms niet eens waar ik de klank moet vormen. Best wel lastig maar tof om te leren.
Alleen hierom vertik ik het om videoland te nemen. Ze hebben misschien ook maar 1 of 2 dingen waarvan ik denk ohja dat zou ik wel willen zien. De rest is trash tv en ook nog eens een kut app die nooit werkt.
En vind het ook zo irri dat rtl dan 1 of 2 afleveringen uitzend en dan de rest op videoland zet doe ff normie.
Zo leuk!! Helpt ook niet dat in verschillende dialecten de uitspraak ook zo erg kan verschillen, haha.
Ik was vanmorgen super boos en teleurgesteld om iets / gedrag van iemand wat consequenties had voor mij en inspanning vroeg van mij en nu ben ik zo moe en heb ik hoofdpijn. Lekker herhalend patroon want hierdoor ben ik zo’n beetje opnieuw boos op diegene omdat ik hier nu last van heb terwijl het zooooo ontzettend voorkomen had kunnen worden.
Of mensen die dan zeggen ‘ik zie hem alleen voor 8 euro!!’
Ja oke misschien isie ook wel 8 euro? Wat denk je hahaha
Ben al niet echt happy met mijn lijf de laatste tijd, en toen kreeg ik net van de buurvrouw ook nog eens de vraag of ik zwanger ben, ze zag een buikje….
Kinderpostzegelverkopers die me wakker bellen uit mijn middagdutje
Er waren veel klachten van mensen die ze sparen dat er niemand meer langs de deur komt dus nu doen ze het ook online (nouja, al een tijdje). Dus wellicht hoort dat bij die campagne?
Je komt ook niet meer weg met “ik heb geen losgeld” krijgt gewoon een tikkie onder je neus
Mijn vriend heeft laatst 20 euro gegeven aan een kind dat geld ophaalde voor een sponsorloop ofzo. Dat wisten natuurlijk binnen no time alle kinderen uit het dorp dus nu gaat elke avond meerdere keren de bel want ja ieder kind wil nu hier zijn postzegels en andere zooi slijten .
Ik had als kind ook altijd een vast adres als ik weer eens clubloten moest verkopen want die mensen daar hadden nooit iets kleiners dan 20 euro. Dus dan was ik als ze thuis waren gewoon in (bijna) in 1 keer klaar.
Op de een of ander manier vind ik dat hier op het forum soms zo goed uitleg wordt gegeven in een kort stukje tekst. Vooral politieke dingen vind ik leuk om hier te lezen omdat het mij dan zo duidelijk is.
Ik ging een dag met mijn moeder mee naar haar werk. Ze werkte toen in een verzorgingshuis en al die oude mensen wilden wel lootjes van mij kopen. Ik mocht niet meer mee toen ze op een gesloten afdeling voor mensen met dementie ging werken. Echt flauw.
Omg ik ging laatst met mijn opleiding naar de Ardennen en de buschauffeur heeft dit 5 keer ofzo afgespeeld, ik heb alle keren meegezongen
Ik heb witte uno penotti gekocht, omdat ik het wit van duo penotti het lekkerst vindt. Nu is het gewoon een totaal andere smaak, echt een teleurstelling.
Ik was te lui om mijn herfstdekbed op mijn bed te doen en nu heb ik het weer koud in bed ugggh