Waar erger je je aan? #15

De ventilator zit in een doos met een hengsel. Wel nog een doos eromheen. Als je die eerste doos eraf haalt zou je hem miss wel als “tas” zo mee kunnen nemen.

Met longco + mijn normale gezondheidsproblemen + dit weer durf ik het echt niet aan. Maar Bol gaat het waarschijnlijk nog een keer 's avonds aanbieden. Net kreeg ik eindelijk iemand op de chat. :slight_smile:

4 likes

Ik heb m’n nummer aan iemand gegeven die met me zat te flirten en ik had aangegeven dat ik daar geen behoefte aan had dus hij zei dat we ook vriendschappelijk konden praten maar ik heb hier eeeecht geen zin in laat me met rust

1 like

Ik heb al weinig tijd en nu miste ik de bus omdat ik op mijn telefoon zat. :sob::sob: Echt zonde van dit kwartier dat ik ook had kunnen shoppen.

2 likes

Dat je bij thuisbezorgd geen contact met de bezorger kan opnemen. De bezorger fietst helemaal verkeerd, mijn maccie is waarschijnlijk nog kouder dan het al zou zijn.

2 likes

Je had wel je nummer gegeven maar wilde eigenlijk helemaal geen contact? Of bedacht je dat pas later?

4 likes

Blokkeren?

3 likes

Zooo irritant is dit. Staat er zo aangegeven van “je kan direct chatten over je bestelling” maar dan krijg je een klantenservicemedewerker die vervolgens op geen enkele manier contact kan opnemen met de bezorger. En maar zeggen “uw bestelling komt vanzelf. Als de bezorger het niet kan vinden, neemt diegene vanzelf contact met je op”. Nadat je die persoon dus 3km verkeerd ziet fietsen (serieus) en dan nog 5 rondjes in de wijk. En dan weer de wijk uitfietst :’)
Ik word echt nerveus van die tracker :’)
Als er nou een optie is dat je live berichtjes kan sturen met de bezorger, zou echt fijn zijn.

Heb liever zoals vroeger bij new york pizza dat je via smsjes hoort hoe lang het nog ongeveer duurt.

1 like

Nou precies dat, bij uber eats kan je geanonimiseerd contact opnemen. Het is alleen maar frustrerend als je de bezorger fietst helemaal verkeerd ziet fietsen maar niks kan doen.

1 like

Hallo met miranda van de bingo
Dan isie vast wel verward

6 likes

Dat mijn gehemelte altijd pijn doet als ik eet nadat ik een langere tijd niks gegeten heb (bij uitslapen bijvoorbeeld). Vind dat zo’n domme pijn :grimacing:

Ja niet echt over nagedacht en daarna dacht ik buuuhh

3 likes

Hij is niet Nederlands dus dan issie zeker verward

1 like

Hahahhaa sorry

2 likes

Hele nutteloze ergernis, maar een oud-collega is op vakantie op Bali en post allemaal mooie plaatjes, supernice voor haar. Maar werkelijk elke foto van eten is burgers, pancakes, brood, etc. Alleen maar westers. Hoe kun je als je in Indonesië bent zo eten?!? Nou is ze wel Duits, dus ze vindt knoflook al pittig waarschijnlijk, maar alsnog :cry: Genoeg Indonesisch eten wat helemaal niet scherp is

7 likes

Wat een boer niet kent. Een vriendin van mij heeft 3 maanden op Bali gewoond en omdat ze geen rijst lust ging ze iedere avond naar de mac??

5 likes

Ja ik vond dat ook echt stom op Bali. Echt veel westers eten overal. En ik vond de kwaliteit in de warungs op Bali ook echt minder goed dan op andere plekken in Indonesië.

6 likes

Ooh ik snap deze ergernis zo goed!

Weet nog paar jaar geleden dat een collega naar Bali geweest en ik ging direct na haar en vroeg of ze nog tips had voor eten en ze kwam alleen maar met westers eten, dat ik dacht heb ik niks aan, want dat kan ik hier ook eten. Vroeg toen ook of ze nog Indonesisch gegeten had, zei ze dat de rijst na 2 dagen al uit haar neus kwam. Net alsof je alleen maar rijst kan eten?!

Ik heb toen weinig met haar tips gedaan en 2.5 week alleen maar Indonesisch gegeten en heb zo genoten, haha.

1 like

Omg, iedere dag rijst is echt me droom.

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #15 (Deel 9).