Waar erger je je aan? #15

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #14 - #5122 door Memento_mori.

Eerdere discussies:

10 likes

Dat ik nu al oud en krakkemikkig word
Wilde gister wat van naast me pakken terwijl ik zat en voelde het bijna in mijn rug schieten.
Dacht echt, dit is het, dit is het moment waarop ik oud ben en ineens het in mijn rug schiet hahaha

9 likes

Ik heb het heet
en koud
en klam zweet op mijn rug

Zo lijkt mijn ergenis tenminste nog poëtisch

7 likes

Ik heb een beetje een off-week waarin ik slecht voor mezelf kan zorgen en nu stinkt mijn huis ook nog :rage:. Heb de vuilniszak al verwisseld maar op een of andere manier stinkt de koelkast ook naar brie terwijl dat er niet in ligt? Echt irritant en natuurlijk geen energie om dat ding te gaan poetsen

1 like

godverdomme zalando

28 likes

@Memento_mori ja die loopt zo vaak vast! Echt wat een irritante app. Heb al meerdere er hier over horen klagen.

1 like

dat de mondhygiënist altijd meer tijd factureeert dan dat ik er wekelijk ben geweest. Ga er wel weer over bellen maar verbaas me er zo over.

5 likes

Ik heb weer eens zo’n fucking irritant trillend spiertje bij m’n oog ik word GEKKK

12 likes

Echt belachelijk hè. Bij H&M zie je nu gelukkig dat het in meerdere pakketten wordt geleverd vóórdat je besteld. Bij zalando is het altijd achteraf.

2 likes

Ik moet over 17 minuten ergens zijn en de trein zou er al zijn, maar we staan stil in Barendrecht en er wordt niks omgeroepen :+1:t2:

2 likes

Ik heb mega honger en had een wokgerecht besteld, is het er eindelijk, zie ik dat ik satesaus met extra saus heb aangeklikt ipv oestersaus :sob: Als ik iets niet lust is dat het wel. Opnieuw bestellen kon niet want restaurant is te druk en dus tijdelijk van thuisbezorgd af. Ben nu stampend op weg naar de snackbar voor p.atat :triumph:

@MadameMignon je vroeg tips voor Slovenië in het vorige topic, ik heb zelf een huttentocht gedaan van een week door Triglav nationaal park, suuupermooi en veel ongerepter dan andere plekken in de Alpen die ik heb gezien (geen skiliften bijvoorbeeld). Dus ik kan dat echt aanraden, denk dat je ook wel voor 1 dag of bijvoorbeeld 1 nachtje iets leuks zou kunnen vinden. Bijvoorbeeld Koča pri Triglavskih jezerih was echt een supermooi gelegen hut (en het was daar ook heel gezellig).

Daarna zijn we nog een paar nachtjes naar Bled gegaan, mooi stadje met een meer maar verder niet superbijzonder, maar wij waren daar ook vooral om lekker te chillen aan het meer.

2 likes

Dat de wasmachine aan staat. Ik zit aan school te werken op mijn werkkamer en in de ruimte daarnaast staat de wasmachine, alleen zit er geen deur tussen die 2 ruimtes. Ik heb echt de concentratie van een dronken aardbei, dus gaat nu echt top met aan school werken. Mn vriend heeft dus de was aangezet, terwijl hij weet dat ik aan school zit te werken en dat ik me niet kan concentreren als de wasmachine aan staat. We hebben ook de afspraak, dacht ik, dat de wasmachine niet aan gaat als ik thuiswerk of aan school werk, maar is ff iets mis gegaan dus.

2 likes

pauzeer m dan

6 likes

Dat kan toch alleen aan de start van het programma? (en we zijn ook wel zo dat we hem vervolgens weer vergeten aan te zetten)

2 likes

Mijn machine kan dat überhaupt niet

2 likes

Dekamarkt wat een rot supermarkt. Niet eens goedkoper dan ah
Brood is snel droog en oud en vandaag bij de verse pureersoep zat geen bouillon.
Had zelf nog een bouillon blokje maar de soep was niet te eten.
Volgende keer maar weer meer omrijden voor een ah.

5 likes

Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar het brood en de soep komen van 2 verschillende leveranciers. Dat die een keer een fout maken, daar kan deka toch niet zoveel aan doen? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb dit weekend meegedaan aan de vogeltelling en we hadden 3 koolmeesjes en 3 roodborstjes geteld, dus supersaai. Je telt maar een halfuur. Maar echt buiten dat halfuur heb ik zoveel vogels gezien, Turkse tortels, vinkjes, pimpelmeesjes. Alsnog niet zo bijzonder maar die koolmeesjes en roodborstjes zitten er altijd. Vorig jaar was dat ook al zo, die vogels doen het er gewoon om.

19 likes

Van de soep kan keer een foutje, maar kan me dan nog wel aan ergeren. Ik vind die verse pureersoep ook niet goedkoop en vrij essentieel onderdeel mist.
Brood zouden ze beter kunnen inkopen.
Maar het is vaker met die supermarkt, schappen leeg en wat @Shadina zegt, oogt goedkoop maar is het niet. En die aanbiedingen idd.

4 likes