Waar erger je je aan? #15

Oooh wat kut, hoe kun je überhaupt bedenken dat iemand vol raakt van alleen bietjes? En wat is überhaupt een bbq zonder salade en stokbrood :sweat:!?!

4 likes

Wow dat is echt super slecht. Alsof een niet vega genoeg zou hebben aan 1 hamburger in dunne plakjes gesneden.

Had je er wat van gezegd?

Huh maar wat ben je sowieso voor een bbq bedrijf als je geen stokbrood/salade ed hebt? Of gewoon cheap van de organisatoren I guess maar damn wat slecht

7 likes

Ja ik denk eigenlijk dat de organisatoren hadden besteld zonder dat soort dingen, dus ook slecht van hun. Maar de mensen die wel vlees aten konden wel gewoon prima eten verder.

Er waren ook veel kinderen die amper wilden eten want het was best fancy barbecue.

Huh maar als niet vega eter wil je toch ook nuet alleen maar vlees eten op een bbq.

9 likes

Oja er waren ook asperges met bacon en huzarensalade :’) en misschien wel meer maar we gingen vroeg weg.

1 like

Haha jaa of je daar nou zo gelukkig van word :joy:

5 likes

Mensen. En dan vooral mannen.
Ietwat context, ik heb sinds kort een auto. Ik wil geen auto maar mijn moeder is ernstig ziek, het gaat allemaal snel en zij heeft haar auto niet meer nodig en de verbinding vanuit mijn stad naar het dorp van mijn ouders is ruk. Dus het is fijn dat ik nu als het nodig is daar naar toe kan rijden.

Vandaag ging ik weer naar mijn ouders toe en kon ik de auto niet wegrijden omdat er iemand zijn auto achter mij dubbel geparkeerd staat.

Ik heb nog geprobeerd om weg te kunnen rijden met veel gesteek en gedoe maar het ging niet. Na een kwartier kloten kwam er iemand aan van oh dat is de auto van mn buurjongen wacht maar.

Goed de buurjongen in kwestie kwam er aan en waar ik dan verwacht dat iemand zegt ‘oh shit sorry ik rijd hem weg’ kreeg ik een soort kruisverhoor. ‘ja deze auto staat er al drie dagen dus dacht dat kan wel’. Dat ik aangaf van okay ik gebruik de auto niet vaak maar vooral om naar mn ouders te gaan. Waar wonen je ouders dan? En ik alleen maar ja in x. Ja maar woon je dan woon je hier in de buurt? Ik woon hier 100 meter verderop. Waarom parkeer je daar niet? Omdat daar geen plek is en ik mn auto niet heel asociaal op de stoep wil zetten heb jij een beter idee? Was zijn reactie dat hij hier wel in deze flat woonde en daarom meer recht had op deze (openbare) parkeerplaats… Dat jij nu de mazzel hebt dat voor jouw flatgebouw allemaal parkeerplaatsen staan maar bij die van mij niet :smiling_face_with_tear: uit de stress nog bijna de bumper vanonder de auto gereden.

Wens deze dude nog veel succes de komende tijd aangezien bijna alles betaald parkeren gaat worden. Behalve onze wijk en alles er omheen wel.

Maarja hij heeft wel zn zin want durfde daar nu al mijn auto niet neer te zetten. Okay had ook wel een iets beter plekje te pakken maar toch.

En eigenlijk haat ik dan ook dat ik mij daarna zo kut en opgefokt voel…ik wil verdomme alleen maar naar mn moeder toe waarom doe je zo ik ben niet degene die verkeerd zit in deze situatie.

11 likes

Vind dit eigenlijk gewoon mishandeling. kunstgras wordt ook super heet.

18 likes

Pfff haat aan hem. Ieder sociaal persoon zegt toch ook gewoon meteen van oh joh tuurlijk ik verzet mijn auto even. Snap echt heel goed dat je daar opgefokt door voelt, in je hoofd zit je al helemaal bij je moeder en dan krijg je met zo’n lamlul te maken.
Sterkte met je moeder <3

9 likes

Wow vind dit heel heftig eigl…

1 like

Die hond doet zijn behoeften op kunstgras? Dat is toch super goor

18 likes

Het idee van een hond die structureel in een kleine stadstuin kakt🤢

18 likes

Dat sommige mensen blijkbaar geen of geen goeie deo gebruiken. En het is pas 07.48. Hele bus stinkt naar zweet.

4 likes

Aan de wikkeljurk die ik heb aangetrokken. Hij zit niet goed dicht bij het decolleté en ik heb echt teveel inkijk.

4 likes

Ja ben op weg naar m’n werk, hoop dat ik daar een speldje kan vinden.

1 like

Het is een forum?

14 likes

Gister bij voetbal zeiden ze dat kunstgras in deze warmte meer dan 70 graden was en dat daar ter verkoeling niet tegen op valt te sproeien. En dat gaat dan over mensen die er met schoenen aan over heen rennen.

Maar nee lekker een hond op een plastic broeiend stukje laten liggen geen mishandeling vinden :roll_eyes:

14 likes

Het is gewoon uberhaupt zielig om een hond in de tuin te laten plassen/poepen.

6 likes

Hij moet toch ook met zijn onbeschermde pootjes over het ‘gras’ heen wandelen. Je zegt er liggen handdoeken op maar als die hond er ook op plast (wat een lucht zal daar vanaf komen :nauseated_face:) dan zal er ergens een stuk onbeschermd zijn waar hij met zijn blote pootjes op staat.

Kan je dagen met hem in het bos gaan wandelen dit is gewoon zielig. Neem dan geen hond als hij niet in de tuin mag en niet een paar keer per dag wordt uitgelaten.

10 likes