Waar erger je je aan? #17

Ik zit in de bus en leen een meisje mijn oplader van de telefoon uit. Ze zou hem binnen enkele minuten weer teruggeven. Dat is nu een uur geleden. Kan me daar echt aan ergeren want nu moet ik die lader dadelijk zelf gaan terugvragen terwijl ik dacht oke ik leen haar dit even uit aardigheid :unamused:

9 likes

ja hup beetje assertiviteit en die lader terugvragen “hey sorry ik heb m zelf weer nodig”

18 likes

Haha, waar ik altijd m’n nagels laat doen werkt een vrouw achter de balie en dat gesprek gaat altijd zo:

Ik: Ik heb een afspraak op de naam * mijn achternaam*
Zij: Oké prima en wat is uw achternaam?

Echt elke keer weer.

6 likes

Of bij sommige winkels, terwijl je een kleine aankoop doet en je shopper al op de balie hebt liggen:
“Nee, ik hoef geen tasje.”
“Had ik al gevraagd of je een tasje wilde hebben?”
Gehannes met afrekenen
"Wilde u een tasje?

Glutenvrije ravioli :cry: en het stomme is dat ik deze al 3x eerder heb geprobeerd en dus weet dat het altijd een plakkerige, uitelkaar vallende bende wordt…maar ik het alsnog weer koop? Whyyy

6 likes

Ja deze fout ook 3 x gemaakt. Komt ook omdat de mezzelune die vegan was dit niet deed.
Nu koop ik de mezzelune bij de plus.

4 likes

Echt waarom jeuken muggenbulten toch altijd zo gigantisch? Ik zit nu al helemaal onder en dan duurt de zomer nog best een hele tijd.

2 likes

Ik heb ook het idee dat er sinds een week echt ineens veel muggen zijn. Ik zit er ook helemaal onder.

1 like

Ja ik ben afgelopen nacht echt helemaal lek geprikt en daarvoor bijna niet dus ik denk dat het muggen seizoen nu echt is begonnen.

4 likes

Ik ga morgen op vakantie en heb nu echt zon half zenuwachtig bleh gevoel omdat ik altijd twijfel of ik alles heb en mn katten moet achterlaten en daarnaast heb ik ook giga hooikoorts.

7 likes

Ongevraagde tip maar Toco Tholin is echt mijn holy grail bij muggenbulten. Ff aanstippen en minuut later: jeuk helemaal weg. Enige wat zorgt dat ik zomerse nachten doorkom. Voorkomen zou altijd nog idealer zijn dan genezen maar dat is werkelijk geen doen :smiling_face_with_tear: Dus dit is echt m’n favo tip. Gewoon te koop bij elke drogist! (Sowieso fijn spul voor van alles: stomen, bij hoofdpijn, spierolie)

@Nude Zo herkenbaar, hele hele fijne vakantie! :heart:

4 likes

mensen in de amsterdamse metro’s hebben zo weinig spatial awareness :sob::sob: vol voor deuren blijven staan of midden in gangpaden terwijl er prima nog ruimte op plekken is waar je niet anderen blokkeert, en dan verbaasd kijken als je er langs wil

vind dit in andere steden echt minder hahaha

13 likes

Die van de appie?

Ik doe ze in een pan en giet er kokend heet water bij.
Dan laat ik het Max. 2,5 minuten staan (beetje onderdompelen tussendoor) en laat het water niet meer koken! (Wel op het vuur)
Dan is het perfect!

2 likes

Gewone bril vergeten mee te nemen naar werk. En met zonnenbril (op sterkte) is ook zo diva binnen.
Ik heb voor veraf maar een of andere manier schermen dichtbij zijn ook slecht leesbaar.

3 likes

Ja van de ap!

Ok misschien geef ik het op die manier dan nog een keer een laatste kans :sob: weet jij of je het ook kunt bewaren?

2 likes

Bewaren? Geen idee. Het is direct op bij ons.

3 likes

Ik erger me ook aan de hoeveelheid muggen en dat ik daardoor de hele nacht niet heb kunnen slapen omdat ik zo’n jeuk had. Ik ben gewoon op mijn lip gebeten😭

1 like

Dat mijn favo Pepsi Max cafeïnevrij eruit is :sob:

1 like

Aan mezelf, ging net even een lekker frisdrankje halen bij de AH en ik wilde niet iets standaards zoals cola ofzo dus ik keek bij de frisdrank en lette niet goed op en las alleen ‘raspberry soda’ op het bordje dus ik heb dit meegenomen en het ruikt en smaakt naar bier :face_vomiting: en dat is dus ook de bedoeling dus tip voor mensen die geen alcohol willen drinken maar wel biersmaak willen :smiley:

4 likes

Ik had hier een andere smaak van en was destijds net zo onaangenaam verrast.

4 likes