Waar erger je je aan? #17

Maar heb je hier wel eens een gesprek over gehad? Over alles dat speelt? Het lijkt me vrij logisch dat je als huisgenoten overlegt wanneer er vrienden over de vloer komen en of je elkaars spullen mag gebruiken.

3 likes

Nee ja niet echt. Ik vind het gewoon lastig want ik ben afhankelijk van haar (ik woon bij haar in) en wil geen wrijving ofzo veroorzaken. En het is heel vaak gewoon wel gezellig en alles gaat gewoon goed maar als ik na een dag van 12 uur thuis kom vind ik deze dingen gewoon even lastig

6 likes

Hmm ik snap het maar denk dat een open gesprek waarin verwachtingen en grenzen worden uitgesproken alsnog helpend zou kunnen zijn. Dat jij inwonend bent betekent niet dat jij geen wensen en of verwachtingen mag hebben.

11 likes

Lieve schat jij betaalt gewoon huur dus het is evengoed jouw huis. Laat je niet wijsmaken dat zij meer rechten heeft dan jij. Jij verdient ook een fijne woonsituatie!

20 likes

Dankjewel. Lief van jullie. Ik weet het ook wel. Ik doe hier soms echt heel stoer maar in het echt ben ik heel conflictvermijdend

22 likes

Dat er vanmorgen om 7.20 (!!) gehamerd en gezaagd of geschuurd werd met een klapherrie van hier tot. Een halfuur lang. En nu is het al de rest van de ochtend weer stil. WAA-ROM.

7 likes

Gister stonden er koekjes op werk. Ik vond de eerste erg lekker dus pakte een tweede. Mijn collega’s maakten toen de opmerking: ja, maar zij kan het nog hebben en later denkt ze er net zo over als wij.

Nee?! Ik heb geen fucked up relatie met eten. Laat me met rust

18 likes

Dat er in onze straat gewerkt wordt en er ook overal random autos staan geparkeerd waardoor je er soms moeilijk doorkomt. Of de ventweg (industrie) waar je door autos langs de weg daar eerst 5 minuten langs aan het manouvreren bent. Vanmorgen ook weer.

Staan ook soms autos voor onze oprit. Meestal maar paar minuten maar over een maandje kan t zijn dat ik met spoed naar t ziekenhuis moet kunnen ivm medische bevalling. En/of ambulances kunnen er ook niet snel door.

Bij mij op mijn werk is bijna iedereen zo
 van jong tot oud, vrouwen, zelfs veel van de mannen. Ik word er niet goed van. Het is zo schadelijk!

4 likes

omg die generatie :sob: ik krijg ook altijd acute rabiĂ«s als iemand het heeft over een ‘caloriebom’ als het gaat om iets lekkers GENIET GODVERDOMME 1 KEER!!! hoe denk je gelijk daaraan omg

14 likes

Überhaupt waar bemoeien ze zich mee

2 likes

Hier ook bijna iedereen wel. Ik lunch ook meestal alleen, want het is ook gewoon echt niet gezellig pauze houden met ze

2 likes

Heel kut dit idd, hoezo bepaalt je lichaam ook of je wel een tweede koekje ‘mag’. En als je een keer niets neemt is het ook niet goed

2 likes

Ja dit vind ik dus het ergst hieraan. Hoezo denkt een ander een oordeel te mogen vellen over mĂ­j́n lichaam en wat ik mag eten

1 like

Mensen die voor piepen in de rij. Ik stond vanochtend bij de Aldi in de rij, waar zoals altijd maar 1 kassa open was en er een lange rij stond. Ik was de eerstvolgende die haar spullen op de band kon gaan leggen, zodra m’n voorganger klaar was met spullen op de band zetten. Opeens gaat er een extra kassa open, waarbij de dame naar mij kijkt en aangeeft “ de eerstvolgende mag bij mij aansluiten”. Dus ik loop er snel naar toe, maar word ik ingehaald door een man die 4 personen achter mij stond. Dus ik gaf aan van waarom piep je voor? Zegt hij “doe niet zo de bijdehand”. Vervolgens heb ik z’n spullen gepakt en naar achteren geschoven en m’n boodschappen ervoor gelegd en was ik als eerste aan de beurt. Hij ontplofte bijna. Gelukkig kreeg ik bijval van de rest, want hij had best wat mensen overgeslagen om zelf snel af te kunnen rekenen. Waarom kunnen mensen niet gewoon netjes op hun beurt wachten?

117 likes

Haast haast haast
Om daarna zicht thuis te zitten vervelen

4 likes

Zijn partner stond ernaast die zich wel doodschaamde :joy:

12 likes

Ik erger mij aan al die irritante vliegen.

1 like

Dat voortaan elke zondag in het teken staat van stressen voor werk. Ik geef voor m’n werk trainingen, wat betekent dat ik steeds voor een nieuwe groep sta en nooit helemaal weet wat ik kan verwachten. Ik vind die afwisseling leuk en uitdagend, maar dus ook stressvol. Zeker als het om een nieuw soort training gaat, die ik dus nog niet eerder heb gegeven. Helpt ook niet mee dat ik zometeen al die kant op moet om er te overnachten, want de training is morgenochtend aan de andere kant van NL.

Na mijn zomervakantie ga ik een ander soort functie doen en daar kijk ik nu wel naar uit. Maar eerst nog 3 maanden overleven :smiling_face_with_tear:

4 likes

Domme ergernis dit en ik moet eigenlijk ook lachen omdat ik hier zo worked up van raak​:rofl: Op Tiktok of Instagram Reels kijk ik graag video’s met recepten/broodtrommels etc ter inspiratie. Ik erger me aan mensen die een broodje smeren en er dan te weinig boter (of wat dan ook) op smeren en dan 5 keer in de pot moeten hakken voor meer boter. Hebben die mensen geen inzicht? Je weet toch wel (ongeveer) hoe veel je nodig hebt? Pak dan in 1x genoeg boter/jam/pindakaas/whatever in plaats je tijd te verspillen met dat heen-en weer tussen brood en boter!!:weary:

13 likes