Waar erger je je aan? #17

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #16 - #5170 door PiuPiu.

Eerdere discussies:

14 likes

@PiuPiu ik heb de mijne nu een maand en heb hem nog maar 1x hoeven opladen.

Oh dat valt reuze mee, mijn kind moet elke ochtend een uur fietsen ongeveer dus dat zou misschien ook om de week kunnen inderdaad

2 likes

Hoe werkt dat dan? Met rechts staan links gaan of met alleen maar gaan lijkt het me toch veel efficiënter?

4 likes

Ja dat lijkt zo maar dat is niet zo. Hier leggen ze het uit:
Is Walking or Standing on the Escalator Faster? - Big Think.

Otis, die veel van de roltrappen maakt zegt ook dat ze niet gemaakt zijn om erop te lopen maar om op te staan.

2 likes

Die treden zijn ook veel te hoog voor mijn korte beentjes om comfortabel te kunnen lopen joh. Lekker stilstaan hoor.

6 likes

Fuck efficientie, het voldane gevoel als ik 10 mensen voorbij ga door te lopen is die 0.2 seconde tijdswinst absoluut waard

23 likes

Als metro icoontje al in beeld is ga ik zeker niet stil blijven staan!!

Erger me dan ook extra aan die mensen die naast elkaar staan op de roltrap, hallo je ziet toch dat sommige mensen de metro willen halen. Er staat letterlijk een bord voor je neus als je erop staat.

3 likes

Mijn kat heeft vannacht mijn ereader van mijn nachtkastje gegooid en nu is ie stuk :expressionless:

2 likes

Ik heb een (schone) trui uit m’n kast gepakt voor het eerst dit najaar en nu ik m een paar uur aan heb blijkt ie zo’n zure oud zweet lucht te hebben :mad:

Oh zo naar is dat! Ik heb een vergelijkbare ergenis, blijkbaar pas een was net een beetje laat uit de machine gehaald. Met ophangen en vouwen niet gemerkt maar het is nu elke keer een soort Russisch roulette als ik iets uit m’n kast pak, het meeste is prima maar af en toe zit er iets tussen dat helemaal muf ruikt :angry:

3 likes

Ik ga uit eten en ik heb net even de kaart bekeken maar ik word er echt niet enthousiast van :frowning:

5 likes

Oh dat doet me eraan denken dat we eens voor een verjaardag van schoonfamilie naar een restaurant gingen, ik op de kaart keek en zei ‘Nou dan weet ik wat ik eet die avond (ik mocht maar 1 gerecht)’ Zouden ze bellen dat dit gerecht er in elk geval was, deden ze uiteindelijk niet want ‘zo’n vaart zal het niet lopen’ nou ja lang verhaal kort ik had niks te eten die avond.
Mooie tijden :no_mouth:

3 likes

M’n pakket ter waarde van 120 euro is kwijt. Haat dit wachten nu. Verzender weet niet waar het is, post weet het niet.

Dat is wel zuur :frowning:

Uiteindelijk heb ik prima gegeten gelukkig

2 likes

Het is volgens mij best wel chaos bij postnl nu, ik had ook zoiets, niemand wist waar het was maar een week later ofzo kreeg ik het ineens toch nog

2 likes

Oh fijn! :blush:

4 likes

Niet zo gek toch met die black friday gekte.

2 likes

nee precies!

2 likes

Ik erger me aan mijn eigen gedachten, gevoelens en twijfels rondom wat te stemmen morgen. Ik heb er zó geen hoop meer in en geen enkele partij past echt goed bij wat ik wil. Gevoelsmatig heeft het ook helemaal geen zin en gaan de grote bedrijven en allerrijksten hoe dan ook toch wel lekker door met de wereld stukmaken. Zucht. Zal blij zijn als dit allemaal weer voorbij is en ik mijn kop weer in het zand kan steken. Joejoe.

10 likes