Als je een protector bij de Mediamarkt koopt, dan kunnen ze het voor je plaatsen. Echt ideaal, want ik zat altijd te kutten.
Aan mensen die zeggen: âdit escaleert volledig uit de handâ
Kies gewoon 1 ding wat je wil zeggen.
Ik heb toevallig laatst een setje gekocht met een plastic malletje erbij dat je op je telefoon klikt zodat het glaasje op de perfecte plek komt! Wist niet dat dat bestond maar het werkt echt fijn. Dat oranje ding:
Dat is toch juist de âgrapâ?
Ja er is toch niemand die dat serieus bedoeld?
Wat al eerder gezegd is die van de mediamarkt zijn top. Is ook niet hard en blijft bij mij altijd de hele telefoonduur (2-3 jaar) zitten.
Ja en voor mij juist een ergernis
@Briseis, @JustinBieber en @Barbie thanks voor de tips! Naar mediamarkt gaan ervoor had ik idd gedaan als een in de buurt had en/of daar heen kon gaan. Maar dat ga ik een volgende keer zeker weer overwegen!
En het scheelt dat de imperfectie nu in een hoekje zit en in gebruik niet eens opvalt.
Ik heb een feestje vanavond, collega komt me om 4 uur ophalen maar 1 gedeelte van mijn outfit moet nog binnen komen
Spannend, wordt het boven of onder naakt?
Het was zoân mini mini vliegje blijkbaar, die helemaal achter in mn ooghoek zat ewl. Toen bood iemand anders aan het eruit te halen, nee dankje met een wattenstaafje wel gelukt. Ik zei ook voor de grap âik wil niet meer levenâ haha maar dat gevoel continu is ZO irritant.
Zoân malletje werkt echt perfect. Tip voor iedereenm. Nooit meer gedoe met protectors die niet helemaal goed zitten. Het is alleen niet zo duurzaam want in elk setje zit weer een malletje dat daarna weggaat.
Ik zit in een appgroep met NLâers die ook in het land zijn waar ik woon, en mensen stellen zo facking veel domme vragen in die app hahah ik word echt gek. Als je op het forum soms al hebt van âgoogle het gewoonâ, dat is hier dan x10
hahah een meisje dat ik ken van vroeger is daar ook echt wereldkampioen in, maar dan op insta story en facebook. âwie weet tot hoe laat ikea vandaag open isâ DE WEBSITE??? allemaal dat soort domme vragen. 1x vroeg ze nav mijn story welke schoenen ik aan had dus ik zei âdr martens jaggerâ en toen ook âik kan ze niet vinden heb je linkje?â ALS JE ZE GOOGELT VIND JE ZE 3948398x volgens mij weet zij niet dat google bestaat. ik moet haar eigenlijk ontvolgen maar ik geniet wel van de ergernis.
Ik loop hier steeds vaker tegenaan! Laatst zelfs iemand die reageerde met: âhuh zou dat op google staan dan?â Omg alles staat op Google, dat is het punt van Google. Alsof mensen niet echt meer weten hoe computers en het internet werkt.
aan de ene kant denk ik dat het luiheid is maar aan de andere kant kost het toch ook veel meer moeite om dat te posten en dan op antwoord te wachten? want je hebt het antwoord binnen 30 seconden gevonden volgens mij
Dat heet zelfkastijding
Ik gok dat deze mensen vooral graag aandacht willen
Geen idee meer van de bron maar ik hoorde laatst dat jonge mensen echt steeds slechter zijn met computers als het gaat om Google/zoeken/word/excel.