Ha werkelijk? Welke taal is dat?
Het wordt een lange dag vandaag…
Ha werkelijk? Welke taal is dat?
Het wordt een lange dag vandaag…
Dat het zaterdag is. Ik moet dingen regelen maar dat kan maandag pas.
Ik ga vanmiddag naar een verjaardag en het is wel met avondeten. Dat bestelt ze dan en is heel lekker maar in de middag staan er vaak alleen wat kleine schaaltjes naturelchips en M&M’s op tafel en vind dat zo jammer Ik heb echt trek tussen 15.00 uur en het avondeten ik wil ook lekkere hapjes
Herkenbaar, ik ben dan ook altijd degene die de bakjes die er staan, helemaal alleen opeet verder pakt dan ook niemand wat
Zo saai en ongezellig
Ik zit in de trein in een stiltecoupé. Het zit best vol en iedereen is heerlijk stil behalve twee dames die lekker zitten te kletsen.
Ik vraag ze of ze bewust zijn in wel wat voor coupé ze zitten. Omdat er mensen zijn die bewust voor de stilte kiezen.
Ja waren ze en oh sorry we houden zo onze mond.
Maar nee hoor, zo’n constante gefluister en gegiebel.
Ik woon in het centrum van een grote stad waar nu heel veel ver/gebouwd wordt. Dat wist ik van te voren dus klaag normaal gesproken meestal ook niet over het lawaai, hoort er nu eenmaal bij.
Máár ze zijn nu bezig met de winkelpanden recht tegenover mn huis en het is echt ondraaglijk. Elke dag stipt om 6.30uur gaat het los, ook op zaterdagen en feestdagen. Dus ik even googlen of ik kan vinden hoe lang dit nog gaat duren (en of het überhaupt wel mag zo structureel ook buiten werkdagen om), kom ik dit tegen:
Wist je dat…
Het is gewoon bewust?
who cares about buurtbewoners, als je maar geen boorgeluid hoort in de Action
Benzine- of dieselauto’s die parkeren op een plek voor elektrische auto’s en de laadpaal blokkeren.
Er komt nog een dag dat ik iemands ruitenwissers eraf draai.
Of diegenes brandstofklepje dichtlijm.
Ja ga op een gewone plek
Wij hebben een invalidenplek op kenteken, hoe vaak daar geen auto op staat… Echt opbokken
Mensen die bij zelfscankassa’s (in dit geval de Kruidvat) een bon willen, er naar kijken en het vervolgens bij de kassa weg gooien. Doe normaal, die mensen die daar werken zijn niet jouw schoonmakers en dit doe je toch ook niet thuis? Heel die zelfscankassa’s liggen er vol mee, gedraag je.
Die mag je dan toch gewoon vast parkeren? Laten wegslepen asociaal gedoe
Gewoon op de grond ofzo? Ik dacht eerst dat je bedoelde in de prullenbak wat ik trouwens ook stom vind want wat een verspilling
Soms heb ik daar wel zin in maar we bellen altijd maar braaf de politie bij onbekende auto’s die nemen dan contact op met de eigenaar
Niet eens een boete?
Nee ze doen altijd net of ze het bord niet gezien hebben en dan verplaatsen ze hun auto
Misschien als iemand zegt ze zoeken het maar uit in hun rolstoel dat er dan een boete volgt
Ik kan bij de kruidvat niet kiezen voor geen bon
Over Kruidvat gesproken. Staan die zelfscan kassa’s bij jullie ook zo hard. Ik krijg er nog eens een blijvende gehoorbeschadiging van
Ja op de grond, er om heen of stopt het bij de snoepjes of bij die rekjes die soms bij de zelfscan kassa’s hangen. Met een prullenbak heb ik geen probleem. En soms (ook ergenis) kun je ook niet kiezen of je wel of juist géén bon wilt.
Ok maar jij gooit je bon niet op de grond neem ik aan