Waar erger je je aan? #18

Haha serieus?
Ik heb het weggegooid, een ‘klacht’ ingediend bij thuisbezorgd. Ik had nog 4 cheese dippers, die heb ik gegeten.

3 likes

Ik toch niet :sob:

2 likes

O hahaha dat ging mis

4 likes

Wat heb je afgescheurd?

3 likes

Een boel

2 likes

Aan mezelf want ik ben de pas voor de ondergrondse container kwijt en nu zit ik gvd met afval te koekeloeren :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

In heel veel gevallen kan je je ov chipkaart of pinpas gewoon gebruiken.

4 likes

Ik snapte het weer eens niet :joy: het zat fysiek op een paal en toen heb je het afgescheurd.

Ik dacht hoe kan je iets van insta afscheuren dan

9 likes

Ja tering ik ook, alles afgezocht, nieuwe aangevraagd en uiteraard vind ik m vandaag terug :+1: (in een tas waar ik al drie keer gezocht had)

2 likes

Ik haat pasjes sowieso en ben ze altijd kwijt. Onlangs nog een nieuw rijbewijs aangevraagd :money_with_wings:
Een week later vond mijn vriend m’n oude in de auto in een zijvak waar ik al 80 keer gekeken had. Ik wist ook ‘zeker’ dat hij in de auto moest liggen, maar ja dan moet je m wel vinden.

Met zo’n afvalpasje is het nog irritanter, want die steek je bij je als je afval weg gaat brengen. Dus vervolgens slingert dat ding ergens in je werktas, binnenzak, handtas ofzo.

3 likes

Dat ik geen insta of FB kan openen of de smoelen van Jake Paul of Mike Tyson kijken me aan, en dat hele gevecht zal me echt een worst wezen.

15 likes

Pff ja en ik dacht net dat mijn vriend z’n wekker vergeten was uit te zetten dus al geïrriteerd want ik wilde nog een beetje slapen. Heeft ie m gezet om dat domme gevecht te kijken🥴. Gelukkig heeft ie wel de baby mee naar beneden genomen alvast maarja ben nu alsnog wakker🤦🏻‍♀️

2 likes

Goh werd net wakker zonder vriend naast me maar dit verklaart dat denk ik

8 likes

Dankje voor de tip, meteen besteld! Grootste ergernis is dat ons badkamer zo mega donker is (ook ander peertje in lamp gedraaid maar het blijft donker) dat ik op werk pas zie waar m’n mascara zit…

1 like

Ohhhhh :joy: zo herkenbaar!
Mijn plan was om van mijn eerste fulltime salaris een design tas te kopen. Toen ik eenmal zag wat er echt gestort werd en wist hoe hard ik ervoor gewerkt had dacht ik ‘doeiii laat maar, ik betaal er wel mijn vaste lasten van’

12 likes

Ik ben vandaag echt even kapotmoe. Dus ben mijn laatste energie even bij elkaar aan het schrapen om met mijn vriend uit eten te gaan vanavond, maar daarna moet ik echt plat. Maar ik ken mezelf dat vind ik dan weer ongezellig dus dan forceer ik mezelf weer om wakker te blijven. Gelukkig heb ik nu zorgverlof. Dus ben de aankomende dagen nog vrij van werk. Dus ga dan denk ik morgen even een lang dutje doen zonder te erg mijn ritme te verpesten hopelijk.

5 likes

Dat ik wakker lig door het stomme gelach en geschreeuw van de buurvrouw, en de wekker gaat om 5 uur want mijn man en ik gaan op huwelijksreis. Zou fijn zijn als ik nog een paar uurtjes slaap kan pakken maar ik ben klaarwakker en zwaar geïrriteerd.

3 likes

Ik heb donderdag en vrijdag gezopen en ik heb er nu nog steeds last van. Vroeger ging ik moeiteloos de volgende dag door naar college.
Waar ik me nog het meest aan erger is dat ik geen ruggengraat heb. Ik houd niet eens van drinken. Waarom doe ik het dan toch?!

2 likes

Er zijn in het jaar des Heren 2024 nog steeds mensen die hun mondkapje onder hun neus dragen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Draadloze oortjes kwijt. Na weken wachten en zoeken toch maar nieuwe gekocht afgelopen donderdag.

Vind ik mijn oude gisteren terug onder mn bed waar ik al zo vaak heb gekeken.

Naja nu iig reserve doppies.

4 likes