Waar erger je je aan? #18

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #17 - #5235 door Smintje.

Eerdere discussies:

7 likes

35 likes

Luidruchtige, seniele bejaarden bij een klassiek concert. Blijf thuis en zet radio 4 aan als je je muil niet meer kan houden.

9 likes

De totale hooikoorts hel die deze week was.

20 likes

Ik was echt tien minuten buiten vandaag, wat een feest

2 likes

Is ook fijner voor de opname want anders hoor je alleen maar dat geroggel van die bejaarden :cry:

1 like

Ik heb 5 gebroken ribben, hoest de longen uit mijn lijf, heb intense hooikoorts en ik kan even tegen niemand klagen :skull:

10 likes

Wow dat lijkt me echt een klote combinatie. Sterkte!

1 like

Ik zat gisteren in een restaurantje, had al besteld toen er twee honden met hun baasjes binnenkwamen die naast ons gingen zitten. Het waren echt geen enorme stinkhonden ofzo maar je ruikt het toch, echt bij elke hap die ik nam rook ik die honden weer. En mijn man ging weg zodra hij de laatste hap had genomen want die is hartstikke allergisch. Eén hond was ook steeds irritant aan het trekken aan de riem.

Laat honden toch lekker thuis als het kan, dit waren echt geen hulphonden. Het hielp ook niet dat het van die luide Amerikanen waren :’)

19 likes

Beetje zielig om de honden alleen in Amerika achter te laten :joy:
Nee maar eens hoor. Heb ook een hond maar neem die eigenlijk alleen mee naar terras achtige situaties in het bos omdat het dan aansluit op de wandeling ofzo. Doe mijn hond ook echt nul plezier met naar een restaurant gaan.

6 likes

Hoe moeilijk het wel niet is voor huurders om de borg terug te betalen.
Owee als ik 1x huur ‘vergeet’ te betalen, dan weten ze me direct te vinden.

Het gaat ook potverdrie niet om 30 euro maar 1000 euro, sorry hoor geef me gewoon het geld terug?!

22 likes

“help mij deze weddenschap winnen!! Als ik voor 15 juni 40k volgers heb, kookt mijn man een hele maand voor me!!” echt flikker op hoor, als je social mediaaccount niet rendabel is moet je misschien iets anders gaan doen met je leven OF moet je me een aanbod doen waar ik iets aan heb, maar wat is mijn voordeel als er een maand voor jou gekookt wordt :’’)

50 likes

In dezelfde categorie: mijn kind houdt een spreekbeurt over de kracht van social media! Deel en like dit bericht + reageer met waar je woont om te laten zien hoe ver een bericht kan komen! Dit was tien jaar geleden al niet meer origineel.

35 likes

Nou vind het vooral sneu dat ze dat nodig heeft wil haar man een keer een maand voor haar koken, kan hij dat niet gewoon uit liefde doen ipv er een weddenschap aan te moeten hangen.

18 likes

Haha nou ik denk dat wat ze nodig heeft vooral de extra volgers zijn en niet per se de maaltijden van haar man :stuck_out_tongue:

Ik erger me eraan dat als ik 1 keer uitga tot 2 uur 's nachts en vier biertjes drink, het herstel gelijk dagen duurt. Deze 32 jarige oma is zaterdag uit geweest en nu zit ik nog steeds met een brak hoofd terwijl ik moet werken

8 likes

Ik snap dit ook echt niet, dat het niet verboden wordt, buiten hulphonden om dan.
Ben zelf allergisch en mijn etentje is verpest hoor, belachelijk dat dit overal gewoon mag.

7 likes

Je hebt gelijk, hulphonden kan je tenminste niet allergisch voor zijn.

2 likes

Bad hair day :frowning:

Reacties van mensen op Twitter op nieuws over de overstromingen. Is gewoon allemaal slecht onderhoud van de overheden die hun slechte werk nu op het klimaat willen afschuiven.