Misschien een A lijn jurkje? Staat iedereen vaak mooi.
Ik moet ongesteld worden en ben er zo moe door. Heb het best druk op werk, maar productief zijn lukt me vandaag niet.
Mensen op marktplaats zijn echt naar. Wordt er gereageerd met: Is het product nog aanwezig?
Ik antwoord dan met ja, het product is er nog.
Vervolgens krijg je nooit meer een reactie. Prima hoor dat je het toch niet meer hoeft, maar even antwoorden is teveel gevraagd?
Dat ik op mijn vriend lig/zit te wachten in ordinaire lingerie en dat hij in de file staat ergens
Ik zou opzich nog 15 minuten in bad kunnen. Maar dan moet ik die jarretels weer vast maken en dat was al een kwartier werk
Dat het rotweer is terwijl ik net lekker vakantie heb en daardoor al mijn plannen in het water vallen
de koffie is op
Mijn moeder reageert na 3x heen en weer appen âkappen nouâ
Was net in het Naturalis en een groepje middelbare vrouwen trok er een paar minuten voor uit om de tepels van een oude menssoort uit te lachen, wTf?
Hierop aanvullend, de standaard berichten die marktplaats voorstelt als iemand via de app een bericht wil sturen. Eerst denken dat het toch wat gek was dat veel mensen sturen âwat wil je er minimaal voor hebbenâ of âis het nog beschikbaarâ, maar dit zijn dus de standaard opties.
Ik erger me aan mezelf. Heb een maand strijkgoed liggen en ben na 4 blouses weer op de bank gaan hangen. Morgenochtend maar weer een nieuwe poging.
Je eigen dingen eruit halen en de vieze er weer in zetten en dan draaien?
Vet irritant wel.
Nekpijn. Ben al 6 uur wakker en nog niet weg.
Zou rustig je schouders en hoofd bewegen wat kunnen helpen misschien?
Probeer wel te bewegen en los masseren maar helpt niet. Misschien iets meer geduld
Heb mn was buiten op mn balkon hangen, vinden mn buren het nodig te gaan blowen
dat ze laatste tijd in zoveel dingen die me anders lekker hadden gekeken kokos doen, ik haat kokosđ
Dat mijn keel echt aanvoelt alsof er een egel in bivakkeert ofzo. Verschrikkelijk
Staat er dan geen salted caramel versie naast.
Wij hebben zoân systeem in huis met een mediaspeler die aan een netwerkschijf verbonden is zodat je daar bestanden op kunt zetten en die op de tv kunt kijken. Laat dat ding nu net altijd als ik iets wil kijken niet meewerken Ben serieus al een half uur bezig om de season finale van Younger te kijken, en hij blijft haperen en laden en foutmeldingen geven, krijg de neiging om de hele bende het raam uit te flikkeren