Waar erger je je aan #5

Omdat hij precies bij mij dicht ging.

3 likes

@Banananana Oja 156 zie ik staan. Heb ook andere in huis en die zijn 180.
Maar ik vind het toch best veel voor zomaar ff tussendoor. Maar gaat me er vooral om dat ik het dus niet eens kan bewaren :frowning:

De warmte. Ga weg.

9 likes

Nee volgens mij niet, had ik al geprobeerd. Meestal kun je niks doen aan die eigen apps van samsung. Maar ik ga er nog es naar kijken!

Heb een reactie gepost onder een Volkskrant post. En nu krijg ik steeds meldingen dat er weer een plebejer op me gereageerd heeft en kan ik het weer niet laten om het te lezen en te reageren.

7 likes

En ik ben nu serieus al vijf keer begonnen aan mijn bed verschonen maar elke keer kom ik weer iets tegen en ga ik daarmee door. En dan ga ik daarna weer op de bank zitten en dan zie ik m’n onopgemaakte bed en begint het riedeltje weer opnieuw.

2 likes

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik in een restaurant iets vegetarisch bestel en dat er toch vlees in/bij blijkt te zitten.

Vegetarisch broodje vanmiddag had een rundvlees salade garnering, bij de Beren een keer trio van broodjes vega maar daar bleek bacon verstopt onder de kaas te zitten.

Ik eet wel heel af en toe vlees dus ja jammer, maar dit kan voor zo veel mensen echt helemaal fout zijn (want dan is je broodje opeens haram of eet je opeens toch vlees?)
Vind het maar slordig.

3 likes

:unamused: Dat mijn ebook door het systeem van Kobo geweigerd is en dat 72 uur kan duren en ik tot die tijd dus niets verkoop.

En ik erger me ook aan mijn Airpods waarvan links wéér stuk lijkt te zijn. Ik heb ze net 2 weken terug en dat zijn dus nieuwe. :confused:

Mijn vriend doet dit met tubes :+1:t3:

17 likes

Gatver wat kut. Ik bestelde een keer een uitsmijter zonder vlees en toen zat er spek op??? En ik kreeg een keer een echte kroket ipv vega. Dat is echt heel kut

Aan mensen die IKEA kasten niet gewoon kast noemen. Dus niet ‘nou dit is de kast in de slaapkamer.’, maar ’ dit is de Hemnes/Billy,Malm.’

17 likes

Ik snap je frustratie wel maar hij heeft ook een maand later z’n benen al gespreid toch? Waarom kan zij zo dr gang gaan zonder dat hij er iets van zegt of aan doet?

7 likes

Dat ik elke keer op de bank in slaapval ipv naar bed ga. En dan lig in bed ben ik klaar wakker.

2 likes

Ugh, mijn vriend ook. En pakken yoghurt knijpt ie ook zo raar uit. Hij wil NU yoghurt en niet fatsoenlijk schenken. Vent…

1 like

Dat mijn vriend weeral onze filmtickets annuleert omdat hij te laat is gaan slapen en dus nog heel erg moe is. Dit is nu al het tweede weekend dat we elke zat/zon tickets annuleren. Hij weet dat ik wel baal, maar het is ook weer niet het einde van de wereld, maar wel irritant.

Jeetje mina, er loopt iemand achter mij op een loopband te stampen. Letterlijk als platvoet te stampen. Je hoort die loopband gewoon kraken wtf!

Ik noem mijn boekenkasten ook altijd mijn billy’s, dat is echt zo’n begrip, iedereen weet dan meteen welke boekenkast je bedoelt. Maar mijn ladenkast is wel gewoon mijn ladenkast, niet mijn malm :grimacing:

2 likes

Ik vind het dus echt heel irritant dat er zo veel dingen zijn die ik wil zien (YouTube videos, love island, jane the virgin, 13 reasons why etc. etc.) en ik gewoon echt overwhelmed door alles dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen haha

7 likes

Heb in een tijdsbestek van een uur, in twee treinen, naast iemand gezeten die keihard geluid uit zn telefoon had??? De 1e was opera aan het luisteren en nu zit er de jochie zn instastories ofzo te kijken. Heb er dus ook allebei de keren wat van gezegd, wat een achterlijk gedoe zeg. Voel me echt 100 jaar oud nu maar KOM OP hoe egoïstisch en self centred kun je zijn

7 likes

Aan mensen die op hun social media andere personen op hun foto’s altijd ‘lieve …/lieverd’ noemen. ‘Heerlijk in de tuin gezeten met lieve Fleur hartjehartjehartje’. Wat een geslijm, dat woord betekent inmiddels ook niets meer.

4 likes