Waar erger je je aan #5

Omdat hij precies bij mij dicht ging.

3 likes

@Banananana Oja 156 zie ik staan. Heb ook andere in huis en die zijn 180.
Maar ik vind het toch best veel voor zomaar ff tussendoor. Maar gaat me er vooral om dat ik het dus niet eens kan bewaren :frowning:

De warmte. Ga weg.

9 likes

Nee volgens mij niet, had ik al geprobeerd. Meestal kun je niks doen aan die eigen apps van samsung. Maar ik ga er nog es naar kijken!

Heb een reactie gepost onder een Volkskrant post. En nu krijg ik steeds meldingen dat er weer een plebejer op me gereageerd heeft en kan ik het weer niet laten om het te lezen en te reageren.

7 likes

En ik ben nu serieus al vijf keer begonnen aan mijn bed verschonen maar elke keer kom ik weer iets tegen en ga ik daarmee door. En dan ga ik daarna weer op de bank zitten en dan zie ik m’n onopgemaakte bed en begint het riedeltje weer opnieuw.

2 likes

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik in een restaurant iets vegetarisch bestel en dat er toch vlees in/bij blijkt te zitten.

Vegetarisch broodje vanmiddag had een rundvlees salade garnering, bij de Beren een keer trio van broodjes vega maar daar bleek bacon verstopt onder de kaas te zitten.

Ik eet wel heel af en toe vlees dus ja jammer, maar dit kan voor zo veel mensen echt helemaal fout zijn (want dan is je broodje opeens haram of eet je opeens toch vlees?)
Vind het maar slordig.

2 likes

:unamused: Dat mijn ebook door het systeem van Kobo geweigerd is en dat 72 uur kan duren en ik tot die tijd dus niets verkoop.

En ik erger me ook aan mijn Airpods waarvan links wéér stuk lijkt te zijn. Ik heb ze net 2 weken terug en dat zijn dus nieuwe. :confused:

Mijn vriend doet dit met tubes :+1:t3:

17 likes

Gatver wat kut. Ik bestelde een keer een uitsmijter zonder vlees en toen zat er spek op??? En ik kreeg een keer een echte kroket ipv vega. Dat is echt heel kut

Aan mensen die IKEA kasten niet gewoon kast noemen. Dus niet ‘nou dit is de kast in de slaapkamer.’, maar ’ dit is de Hemnes/Billy,Malm.’

17 likes

Ik was op een uitvaart en iemand die ik ken zou de foto’s verzamelen en selecteren om te laten zien tijdens de ceremonie.
Degene die dat zou doen is een meisje die een maand nadat het over was tussen mij en mijn ex d’r benen voor hem gespreid en verkondigd dat ze verliefd op hem was. Toen kregen ze wat en ging ze fucking moeilijk tegen MIJ lopen doen terwijl ik best oké ermee probeerde te zijn en met haar wilde praten. De enige die in zijn recht stond om een probleem te maken was ik, zij gaat met mijn ex een maand later, sorry hoor. En ze wist dat we vrienden waren en wilde blijven.
Eindstand zie ik die jongen niet meer omdat zij een kinderachtig jaloers krengetje is en ze trammelant maakte met hem als wij wel afspraken
Ze wilde me ook in groepschats niet hebben wat een chat is die ik ben gestart notabene maar een tijdje uit ben geweest en er toen weer in wilde. Ze zit ook alleen in die chat (het gaat over 1 specifiek ding wat zij nooit doet) omdat die jongen erin zit en ze zijn kont likt en elke als hij iets zegt super overdreven reageert, maar verder op bijna niemand.
Ze had hem ook verboden dat ik bij hem naar binnen mocht, dus toen ik een afzakker wilde drinken met hem en ik fietste naar hem toe moesten we op straat een biertje drinken.
Ook met gezamelijk dingen doen komt ze vaak niet als ik er ben en we wilden gaan kamperen en toen had ze een smoesje verzonnen waardoor ze niet kon. Toen kon die gast ook “opeens” niet en toen postten ze in de groepsapp iets over een dagfestival waar ze dat weekend heen zouden gaan, terwijl ze daarvoor afzegde om iets wat best wel serieus is en heel naar om als smoes te gebruiken. En nu heeft ze ook nog een kaartje gekocht voor iemand die mee zou gaan kamperen maar door omstandigheden een klein beetje twijfelde, maar die gaat nu dus ook niet meer mee. Echt zo geniepig.
Maargoed ze heeft dus ook een ex en dat is een goede vriend van mij, daar kan ze ook nooit normaal tegen doen. Terwijl zij al 2 andere vriendjes versleten had in de tussentijd waar haar ex gewoon normaal tegen deed, kreeg haar ex een nieuwe vriendin die goed is opgenomen in de vriendengroep. Nou daar heeft ze dus ook een hekel aan en die mocht ook niet in de groepschat en met etentjes mocht zij (en ik ook) echt absoluut niet uitgenodigd worden.
Zij hebben ik denk 8 jaar geleden een relatie gehad, echt houd op. Zij is ook al 30 gewoon geloof ik.

Maargoed! Waren we bij die uitvaart, ik had 2 foto’s ingestuurd waarvan ik er op één stond, wat een hele leuke groepsfoto was en die ex van haar stond echt wel een paar keer met de overledene op de foto want die kenden elkaar al lang en dat meisje maakte zelf altijd veel foto’s.
Zat er dus maar iets van 1 foto tussen waar haar ex op stond en die groepsfoto waar ik op stond heeft ze niet gebruikt. Ondertussen wel een stuk of 4 foto’s waarbij zij op de voorgrond stond en de overledene echt super moeilijk te zien toevallig erachter erop stond (soms zelfs nog met lichtdingen ervoor zodat je hem gewoon best wel slecht zag)
Haar ex was er echt vertieft van toen ik hem erover sprak. Hij zei: “Het leek wel alsof ik niet eens in zijn leven was, als je naar die foto’s keek”

Ik vind het zo’n ongelooflijk naar wicht gewoon. Ik had veel van haar verwacht maar dit gaat echt best wel ver. En voor wat ook nog. Als zij normaal doet is er niets aan de hand, er is nooit echt iets ergs gebeurd behalve een op de klippen gelopen relatie en dat zij ZELF ervoor koos om achter iemand aan te gaan waarvan je de ex kent.

3 likes

Ik snap je frustratie wel maar hij heeft ook een maand later z’n benen al gespreid toch? Waarom kan zij zo dr gang gaan zonder dat hij er iets van zegt of aan doet?

5 likes

Dat ik elke keer op de bank in slaapval ipv naar bed ga. En dan lig in bed ben ik klaar wakker.

2 likes

Ik vind hem een lamlul hoor! Hartig woordje mee gesproken en heb op een gegeven moment die vriendschap ook maar opgezegd. Hij heeft het zeker gefaciliteerd maar uiteindelijk is zij degene die het bedenkt. Het gaat echt niet persé om dat zij met elkaar gingen daarna maar dat iemand zo naar is dat je bij een UITVAART je persoonlijke ongefundeerde wrok nog steeds gaat uiten.

2 likes

Ugh, mijn vriend ook. En pakken yoghurt knijpt ie ook zo raar uit. Hij wil NU yoghurt en niet fatsoenlijk schenken. Vent…

1 like

Dat mijn vriend weeral onze filmtickets annuleert omdat hij te laat is gaan slapen en dus nog heel erg moe is. Dit is nu al het tweede weekend dat we elke zat/zon tickets annuleren. Hij weet dat ik wel baal, maar het is ook weer niet het einde van de wereld, maar wel irritant.

Jeetje mina, er loopt iemand achter mij op een loopband te stampen. Letterlijk als platvoet te stampen. Je hoort die loopband gewoon kraken wtf!

Ik noem mijn boekenkasten ook altijd mijn billy’s, dat is echt zo’n begrip, iedereen weet dan meteen welke boekenkast je bedoelt. Maar mijn ladenkast is wel gewoon mijn ladenkast, niet mijn malm :grimacing:

1 like

Ik vind het dus echt heel irritant dat er zo veel dingen zijn die ik wil zien (YouTube videos, love island, jane the virgin, 13 reasons why etc. etc.) en ik gewoon echt overwhelmed door alles dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen haha

7 likes