Als het in een gewone woonwijk js (en dus geen uitgaansstraat oid) zijn er wel regels voor iig. Wij hebben hier in de buurt een restaurant/cafe en vanaf half 11 (behalve vrijdag em zaterdag) moet iedereen van het terras af naar binnen ivm geluidsoverlast.
Ook marktplaats gerelateerd: mensen die nog steeds niet werken met betaalverzoeken. Het is zo veel makkelijker want het scheelt tijd en je kan gelijk zien op marktplaats dat iemand betaald heeft, en het is betrouwbaar. Vind het ook als verkoper een bepaalde service naar de koper toe. Erger me iedere keer weer aan mensen die zeggen âik heb dat niet/ik weet niet hoe dat moet.â Ja, want het is echt hogere wiskunde jađ
(En ja, in de tijd dat ik dit bericht typ had ik het geld al via mijn rekening naar haar rekening kunnen overmaken maar ik vind dit een principekwestieđ )
Is het normaal dat je nu nog uitgebreid luid gaat zitten bellen MET DE TV AAN in een woning DIE GEHORIG IS
Wij hebben nu sinds een week twee nieuwe stagiaires, die voor de rest echt aardig zijn en gemotiveerd zijn, maar er zit 1 minpuntje aan.
Normaal, ook vorig jaar was ik altijd (om 8 uur) het eerste op werk. De eerste collega kwam pas om half 9, en die was ook altijd redelijk rustig dus dat eerste uurtje kon ik gebruiken voor wakker worden.
Maar nu zijn zij er allebei al, willen om kwart voor 8 beginnen en zijn allebei heel vrolijk en actief. Vrijdag was echt een verademing, ik mis echt dat uurtje rustig beginnen. Ik weet ook wel dat dit gaat slijten, want na de eerste weken ben je toch vaak te moe om zo vroeg op te staan, maar tot dan is het even aanpassen
Goffer de verwarming is al weer aangezet door mijn collega op de kamer . Het is nog helemaal niet koud hier binnen
.
Hoe lang blijven ze? Ik snap je wel.
Ja doe! En dan zo passief agressief als het maar kan bij huisgenoten en collegaâs mag dat
Ik zit in de wachtkamer bij de huisarts. Het loopt al uit en uit dus dat is al kut, maar ik erger me aan de volle wachtkamer die tegen iedereen GOEDEMORGEN en TOT ZIENS zegt. Ik heb geen zin om mee te doen en zit lekker op mn telefoon want ben nog gaar van mn feestweekend maar nu voel ik me een stomme millennial die geen gedag wil zeggen
Broodjes roomkaas waar zoveel roomkaas op zit dat je er 8 broodjes mee zou kunnen beleggen
Claudia de breij
Haar nummer, haar humor, als ze praat, als ze niet praat.
Omg SAME. En dat stomme stomme stomme nummer âmag ik dan bij jouâ. NEE Claudia.
Mân moeder vindt dat nummer heel mooi. Nu heb ik heel wat teleurstellingen van mijn moeder te verwerken gehad maar dat nummer leuk vinden spant wel de kroon.
Ik word helemaal leip van die Clear blue âIs het?â reclame. Eentje die je niet kunt overslaan, dus moet het iedere keer 20 seconden aanhoren. Ik heb al advertentievoorkeuren aangepast maar het helpt niet. Kan er serieus NIET meer TEGEN
HAHA! Heel erg maar ik hoor dus serieus wel eens verhalen van mensen die naar de wc gingen en floeps een baby eruit. Die dan zogenaamd niet wisten dat ze zwanger waren. Sorry maar dat geloof ik gewoon niet. Het doet zoveel met je lijf(volgens mij)
10 maanden! Denk niet dat ze dit hele actieve de hele stage volhouden hoor, maar voor nu is het even wennen
Misschien heb ik dit eerder gepost, maar nu hetzelfde kutgrapje als vorig jaar.
Paar maanden geleden moest ik 30 euro eigen risico betalen aan de zorgverzekeraar, en kreeg ik een acceptgiro.
Nu 300 euro, en dat werd afgelopen vrijdag gewoon van mijn rekening geschreven, de mail met de âaankondigingâ ontving ik vandaag.
Ik kan dat natuurlijk niet beoordelen maar vind het wel echt heel raar. Misschien omdat ik zelf heel bewust ben altijd met mijn lichaam en hoe ik me voel enzo. Ik kan me niet voorstellen dat je met 40 weken zwanger nog in je skinny jeans past en echt niets gemerkt hebt (of misschien achteraf).
Hopelijk is wel alles goed gegaan?
Mân ex heeft de honden gewoon in de tuin achter gelaten. Ik had de sleutel van de voordeur klaar gelegd. Maar hij had zân emails niet gelezen dus dat wist hij niet. Zijn de honden een uur alleen in de tuin geweest zonder toezicht. Iedereen kan ze zien en het hekje open doen. En ze hadden geen water. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk. Wat is die man toch een sukkel zonder hersens.
Ik ben mn verhuizing aan het voorbereiden en ik word toch zo godsgruwelijk chagrijnig van alle zooi die ik heb. Heb ik net een hele doos zooi ingepakt die ik wrs nooit meer ga uitpakken! Onder mom van âis leuk om te hebbenâ. Ik moet mijn uitgangspunt veranderen van âleuk om te hebbenâ naar âga ik dit in vredesnaam ooit uitpakken!?â
Ik ben in voorbereiding op mân verhuizing, misschien volgend jaar, al 3 jaar geleden gestart met weggooien of weggeven.