Inderdaad, als je er wat langer over nadenkt vind ik het ook wel gevaarlijk in vergelijking met een auto met extra pedalen, maar zolang het mag maak ik er gebruik van. En ik vind van mezelf dat ik wel een verantwoord persoon ben, ik ben al wat ouder (27) en als ik of mijn ma ons niet veilig voelen bij teveel verkeer bijvoorbeeld dan rijd ik niet verder of begin ik er niet aan. Zeker niet zolang ik het niet wat beter onder de knie heb.
En 25 in een zone 30 vind ik persoonlijk niet het verkeer ophouden, zeker niet om 8u 's avonds. Het is de maximale toegelaten snelheid, die 5km/u gaat niet maken, al zeker niet met al die verkeerslichten hier op elk kruispunt.
En ook al vind ik de situatie zelf niet ideaal, vind ik ook dat zolang het leren rijden met een begeleider toegestaan is, de andere bestuurders zich gerust deftig kunnen gedragen. Ik kan me goed inbeelden dat het irritant is elke keer weer een trage auto die af en toe schokt en nogal bruusk remt (aka ik ), dat geeft je geen enkele reden je te gedragen als een gevaarlijke idioot, steek me dan gewoon voorbij waar het mag. Wat ik ook soms doe is me veilig aan kant zetten als ik zie dat er veel auto’s achter me rijden.
@Kahlo Ik rij altijd in de streek van Aalst/Dendermonde/Denderleeuw. Dat was ik inderdaad ook van plan om te gaan doen, deed je dit toen je in het begin leerde rijden of juist voor je examen?