Waar erger je je aan #5

taylor swift

6 likes

Haha en die stomme glitter nagellak is ook altijd zo’n hel om er af te halen. Dubbel pech dus :frowning:

Ja, gelukkig zit het op mijn tenen dus duurt even voor ik het eraf haal (week of 5)

1 like

Mijn moeder doet dit ook maar die gebruikt een soort app ofzo die dit speciaal stuurt als ze berichtjes ontvangt als ze die app/instelling heeft aangezet. Misschien dat die persoon hetzelfde heeft en ook de app aanzet oid?

Oude mensen :woman_shrugging:

5 likes

Dat je geen chips kunt eten en iets kunt kijken waarbij ze Nederlands spreken (of iig geen ondertiteling) versta er niks van met mijn gekraak :thumbsdown:

27 likes

Haha dit heb je al vaker gepost op het forum en pas was ik dus hard chips aan het malen terwijl ik een film keek (nog irritanter als iemand anders door je film heen zit te kraken/malen trouwens) en moest ik aan je denken.

3 likes

Nee, chips is juist het lekkerst tijdens een film.

En nu heb ik zin in chips, maar ik wilde zo naar bed…

Commentaar geven is ook gewoon het lekkerst als je een hand vol chips hebt die je na dat commentaar zo hop je muil in schuift.

8 likes

Ohhh nee, dat snap ik dus nooit. Ik eet chips echt chipje voor chipje. Met hele handen is het zo snel op.

7 likes

van die vakbondstijgers

Het kan echtniet hoeveel mn moeder belt. Ik weiger 9/10 inmiddels. Volgens mij wil ze 24/7 weten waar ik ben wat ik doe, hoe ik me voel gewoon alles. Lijkt wel obsessief. Eigenlijk alsof ze me gewoon nooit kan loslaten. En ik weet dat mn vader dit ook te ver vindt gaan.

Oh en dit doe ik ook, vooral naar mn moeder. Het is meer om snel van het gezeik af te zijn zodat diegene niet door blijft appen/bellen want daar word ik zo geirriteerd van.

Oh wat zou ik me daar aan ergeren haha. Dat ze zelfs hun vakantie hebben omgeboekt gaat best ver!

Mijn moeder was/is ook zo. Nam steeds kortaf op en wat moet je, sprak je net vragen. Toen werd het 1x per dag en nu paar keer per week of via app. Wel minder gelukkig.

@Chesirecat dat is wel heel erg! Zou gewoon aangeven dat je op vakantie gaat met je vriend en dat je 1 of 2x wel wat wilt doen maar daarbij blijft.

zucht, jahoor bol, prima in orde. maar echt niet dat ik dat jullie ga laten weten als ik op zo’n infantiel groen blij mondje moet klikken.

18 likes

Ja ik erger me er ook aan, tegenwoordig moet alles gerate worden.

Dat mijn telefoon mij altijd als ik thuiskom gaat vertellen dat hij zich door slimme netwerkselectie automatisch met mijn wifi heeft verbonden.

Wil je nou een sticker?

16 likes

Ik werk veel met mensen met overspanningheid of burn-out. Dat is prima, daar heb ik zelf voor gekozen, en kan ik ook wel goed mee overweg ondanks dat ik het zelf niet gehad heb.

Er zijn alleen een aantal van die cliche zinnen waar ik zo ontzettend de kriebels van krijg (a la ‘ik moet nu echt even voor mezelf leren kiezen’), dat ik soms echt even diep adem moet halen. En ik erger me dus zowel aan die zinnen als aan mezelf dat ik er zo’n reactie op heb.

1 like

OMG MIJN TELEFOON MIJN LEFUH

Nope een Huawei