Waar erger je je aan #6

Zou wel een goede zijn, staat ze wrs van te kijken :joy:

Ja maar soms is dat nou eenmaal de enige manier. Of als jullie eigen kastjes hebben alles daarin zetten.

1 like

Er zijn ook mensen (ik) die de rem een paar keer indrukken en dan knipper je dus met je remlichten

1 like

M’n zus.
Haar hele karakter.
Het is zo zo zo vermoeiend voor mij.

Op de een of andere manier las ik over het woord ‘modem’ heen en dacht ik dat je zei dat je kut niet meewerkte (want pijn ofzo). Dan wordt de rest van je bericht opeens heeeel raar :joy:

2 likes

Ik heb geen idee, hoop alleen niet dat ze de receptuur veranderen. Tenzij het is om een nog dikkere laag chocola toe te voegen.

Neeee de verhouding is nu juist goed haha. Het kind in de AH dat mij hielp had er nog nooit van gehoord :rofl: en die mocht zich teamleider noemen

Gelukkig heb ik jou nog als OG foodie :metal:

1 like

Heb ineens zo’n craving naar bami, geen idee waar dat nou ineens om half 12 's avonds vandaan komt. Eet het bijna nooit. Meh, met lekker veel satĂ©saus en kroepoek. Maar ipv dat lig ik in bed met een Napoleon bal in m’n mond. :sob:

Deze craving heb ik al 4 weken, en iedere dinsdag komt die tot een hoogtepunt maar op dinsdag zijn alle Chinese restaurants in de buurt gesloten :frowning:

2 likes

Wij moeten op kantoor werken met SharePoint. Nu ligt dat systeem er alweer uit.

Vriend gevraagd sterke oploskoffie mee te nemen voor bakken
 Heeft ie de een na mildste meegenomen :expressionless:

1 like

blegh, ik ben laat, maar niet zwanger. Schiet dan op met die ongesteldheid ipv deze baarmoeder-limbo waar ik nu in zit :woozy_face:

2 likes

Mensen zonder (mijn) humor.

2 likes

Ik maak nooit woordgrappen en nu maak ik er een en dan lacht niemand. Mijn humor is dus gewoon kut :clown_face:

Oh ik vind machteld zo’n dom wicht. Kan haar niet uitstaan met haar achterlijke acties elke keer.

Dat je die verrekte zakjes rucola nooit leeg krijgt.Er zit maar 75 gram in zo’n zakje en tóch mag ik altijd weer een zakje met een nattig restje weggooien.

27 likes

Ik erger me aan mezelf

Een uur geleden kon ik mij niet wakker houden en lag ik weg te dommelen op de zetel in plaats van dan te gaan slapen moest ik zo nodig nog vlug iets opzoeken op internet (wat ik evengoed morgen kon doen) en nu ben ik klaar wakker :+1:

1 like

Ik irriteer mij op moment heel erg aan het feit, dat ik al een een paar weken niet kan sporten door slijmbeursontsteking aan mijn heup.
Alleen nu heeft mijn fitness besloten de betaling voor mijn personal training automatisch om de twee weken af te schrijven

Hier heb ik nooit toestemming voor gegeven, zeker niet nu ik voorlopig niet meer kan sporten

Kan maar ze hebben het tegelijk geboekt met mijn maandelijkse betaling
 Dus dan heb ik voor deze maand niet betaald

Klopt maar van Fokke kan ik het beter hebben. Hij is meer afwachtend. En Machteld pakt het gelijk aan. Er gebeurde idd wel gelijk heel veel in de eerste aflevering, benieuwd wat deze seizoen nog gebeurd