Waar erger je je aan #6

image

8 likes

Aan dat ik hier kom om heerlak over allemaal ergernissen te lezen en er gewoon niks is. :mad:

6 likes

Dat ik me 2,5 jaar geleden heb aangemeld als bloeddonor maar nooit heb gedoneerd omdat telkens als ik een afspraak heb ziek ben, een piercing heb laten zetten of drugs heb gebruikt.

Ik erger me dus aan mezelf, nu moet ik weer vier maanden wachten.

1 like

Als ze huilt maar ze lacht op de radio is, je een andere zender erop zet en ook dáár dat schijtlied erop is. Waarom vinden mensen dat mooi.

14 likes

Als een vleeseter mijn vega snacks wilt eten. Blijf met je jatten van mn eten af. Ik ben al blij dat ik een vervanger gevonden heb en dan wil jij PRoEveN. No!

11 likes

Ik kon dit nummer niet dus ik zocht het op, is het van Maan. :rage: Verschrikkelijk.

1 like

Ja en met buffetten zijn de gerechten die bedoeld zijn voor vegetariërs op de een of andere manier altijd als eerst op? En bij een verzorgde lunch zijn de vegetarische broodjes ook altijd snel weg. Irritant.

12 likes

Oh is dat dat nummer van ik zit in de trein in mijn regenjas? Teringnaar

Dat ik al de hele week zin had in kipnuggets. Rij ik net door de mc drive heeft de mac geen vega kipnuggets meer?? Alleen een mc chicken. Hoe kun je die nou wel maken en geen kipnuggets. Het is toch gewoon een ander vormpje ofniet dan :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ja die zijn er al heel lang niet meer, echt stom :roll_eyes: Maar in België nog wel!

1 like

Denk niet dat ze die vers staan te kneden daar

2 likes

Nee dat snap ik :joy: maar bedoelde meer qua productie.

Aan mijn babyhaar wat rechtop staat en niet te temmen valt. Het Mediapark in Hilversum zou jaloers zijn op mijn antennes :face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

Ja hahaha

Was een speciaal ding voor November :sob: Zo jammer!

Ja ik las het inderdaad net :flushed: toen at ik de echte nog dus niet opgemerkt dat ze tijdelijk waren

Ik erger me aan dat ik me erger aan het feit dat ik niet alles kan doen.

Waarom ‘wil’ ik altijd in zeven sloten tegelijk lopen en dan is het nog steeds niet genoeg?

Een docent stuurde me een appje met iets tofs dat hij gezien en hij echt een project voor mij vond. Ik vond dat ik heel verstandig had gereageerd met dat ik eerst andere prioriteiten heb (maar dat ik het wel een compliment vond). En nu blijft dat dus in mijn hoofd spoken. Maar dat niet alleen, ook nog 100 andere projecten en nieuwe hobby’s die ik wil starten. Waarom ben ik zo.

Ik heb ook echt maar twee standen: ik verveel me de tyfus OF ik heb teveel hooi op mijn vork. Vaak wil ik als ik last heb van laatste ook nog steeds meer meer meer

8 likes

Dat er net iemand in de bus stapt die enorm naar zweet stinkt.

aan maarten vd weijden en zn nieuwe recordpoging.

17 likes

Dafuq stuur je me de verkeerde maat Zalando. 34, daar past net één bil in.

2 likes