Waar erger je je aan #7

Dat een vriendengroep ineens na jaren weer wil afspreken om uit eten te gaan. Waarom ineens nu? Volgens mij mag dat niet eens?

Dat ik zo overdreven graag een huis wil kopen terwijl ik 0 spaargeld heb, toch waarschijnlijk in een grote stad wil blijven (samen)wonen en wil wel iets inleveren qua ruimte want nu veel te groot nieuwbouw appartement voor mezelf maar ook niet te veel. Zucht.

Slecht gefileerde haringen. Ik haat graten

2 likes

Ik word er zo moe van dat er telkens iemand mee wil als ik met de auto weg ga. Ik wil gewoon even alleen rondrijden, met mijn muziek aan (die door de anderen ook al niet gewaardeerd wordt) en meebleren en doen waar ik zin in heb in plaats van 24 uur per dag op iemands lip zitten. Zeker nu met thuiswerken en coronagedoe waardoor je verder zo ongeveer nergens naartoe kunt :unamused:

2 likes

Ik word eigenlijk echt helemaal doodmoe van mijn eigen vrienden. Heb sinds de lockdown alleen dezelfde steeds gezien en ben zo klaar met ze. Ik need a break en andere mensen :weary: ik wil gewoon weer aan het werk

3 likes

Had een fijne zonnebrand voor gezicht gevonden van Clinique van 28 euro. Best duur, maar als ik er een hele zomer mee kan doen prima. Ik krijg hem net binnen, is het een mini flesje van 30 ml :sob: bijna een euro per ml. Volgende keer iets beter lezen bij het bestellen.

Oh god het wordt nog erger met de mensen in mijn complex. De verhuurder belde dat hij een brief had ontvangen van de VVE over het gootje voor onze deur, dat die vies was. Gelukkig vond hij dat zelf ook belachelijk.

Ik kan met een 30 ml flesje voor alleen gezicht alsnog wel een tijdje doen! Is natuurlijk best een klein oppervlakte.

1 like

Had ik gedaan!

Uiteindelijk gebeld, was het echt om iets heel stoms wat ik 1. al wist en 2. echt totaal niet belangrijk was en in 1 zin geappt had kunnen worden :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Teken! Er liep er net een over het oor van mijn hond. Ik had nog nooit een wandelende teek gezien, maar echt :face_vomiting:
Hoe komt het dat nog niemand een middel heeft verzonnen om die beesten uit te roeien?

2 likes

Ja dat is waar, maar ik houd altijd die spf regel ‘1 theelepel voor je gezicht’ aan, en denk dat ik dan niet eens aan 10 keer kom :frown:

Ik word de hele tijd door een scambedrijf gebeld en gesmst dat zogenaamd “Oxxio” is dat ik € 50 moet betalen. En nu heb ik dat nummer geblokkeerd maar daardoor krijg ik nu de hele tijd voicemails van dat nummer. Heb het nummer ook al gerapporteerd maar dat werkt dus ook niet. Super irritant.

1 like

Ik haal eigenlijk tentamens en opdrachten altijd wel in 1x. Nu had ik deze tentamenperiode 2 tentamens die ik toch wel vrij pittig vond. Ik ben niet iemand die roept dat ik een 1 heb en dan alsnog een 8 haal, maar bij deze twee tentamens weet ik het gewoon echt niet. Kan alle kanten op, kan een 3 worden, kan een 6 worden. En dan zijn er mensen die zeggen ‘nou jij hebt het sowieso gehaald hoor’ of ‘nou ik denk dat jij nu vakantie hebt’. En dan voel ik me bijna bezwaard om te zeggen dat ik die tentamens pittig vond en echt geen idee heb wat voor cijfer ik moet verwachten en voel me al helemaal een faler als ik ze dan straks niet heb gehaald

Het is ook wel echt lastig om te zeggen of je een tentamen goed hebt gedaan. Ik had dat zelf heel erg. Ik twijfelde dan over alles. Vaak had ik dan wel een goed cijfer en dan kreeg ik weer commentaar van anderen.
Maar weet je, het is gewoon lastig om in te schatten. Je weet ook niet waar degene die nakijkt naar kijkt.
Ik duim voor goede resultaten voor je!

1 like

Mijn lichaam. Heb ik eindelijk een fijn/goed seksleven krijg ik nu na een orgasme zo’n ongelooflijke buikpijn dat ik een half uur tot uur zwetend en soms ook kotsend van de pijn bij moet komen. Ik was naar de huisarts gegaan maar zij deed hier lacherig over. Het wordt tijd voor een nieuwe huisarts.

Dat laatste zeker dan ja. Wtf zeg, huisartsen die lacherig gaan doen als je met een probleem komt. :-1::roll_eyes:

6 likes

Rond half 8 gaat mijn overbuurjongen van 5 ofzo elke avond pal voor onze deur voetballen met zijn vader. Onze kinderen slapen dan al en het is nu al de zoveelste keer dat ik uren bezig ben mijn oudste weer in slaap te krijgen omdat je dat stampen tegen de bal super goed hoort op zijn kamer (met alle ramen en rolluiken dicht). Ik verwacht echt niet dat de wereld stil staat als mijn kinderen slapen maar er is hier letterlijk om de hoek een grasveld. Wat ga je dan midden op straat staan voetballen elke avond? Ik voel me ook een enorme zeikerd als ik daar iets van zou zeggen. Maar het is wel kut (onze zoon heeft door een heel zeldzaam syndroom ernstige slaapproblemen en daardoor is hij dan meteen klaarwakker. Dus we zitten nu wrs tot een uur of 23 met hem)

1 like

Dit herken ik echt heel erg, bij mij zei ze dat het kwam van prikkelbare darm syndroom, en ik dacht mens ik ga dood van de pijn en dit voelt anders dan darmklachten maar ik voelde me ook niet echt serieus genomen. Hopelijk kun je er toch wat meer duidelijkheid over krijgen snel!

Ik zou het dan zeker gewoon bespreken met de buren, misschien zijn ze zich niet bewust van het geluid dat het binnen veroorzaakt en dat je zoontje er wakker van wordt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand, al s je de situatie zoals hierboven uitlegt, dan zegt dat je niet moet zeiken.

5 likes

Dat mn kapper voor zichzelf is begonnen in een andere plaats.
Kan natuurlijk prima een half uur rijden om mn haar door haar te blijven laten doen en dat is het ook waard, maar die chille ligstoelen bij het wassen bij Salon B was gewoon mn uitje. Verdomme.

2 likes